Zij deed toch alleen de stemmetjes voor die spelletjes?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Camilla Luddington is ook een genots Tomb Raider.
The Watership Down is geen kinderfilm.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt alles een kinderfilm.
Klopt, maar ze speelde ook in Californication.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij deed toch alleen de stemmetjes voor die spelletjes?
Ja en Greys Anatomy.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, maar ze speelde ook in Californication.
Dat zegt denk ik genoeg.
Dat was een kutserie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, maar ze speelde ook in Californication.
Dat zegt denk ik genoeg.
Vrouwenserie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en Greys Anatomy.
Zeer weinig mis mee
Vermakelijke B-serie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Californication kut?
Dat vond ik dan weer echt geniaal.
Vrouwenserie, kinderfilm, kutfilm, kutmuziek... er zijn maar heel weinig zaken in het leven die jouw goedkeuring kunnen verdragen hé.quote:
Ik kon er zelfs nooit om glimlachen. Walgelijk kut.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Californication kut?
Dat vond ik dan weer echt geniaal.
Onlogisch, jojoortje en scrummie2.0quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwenserie, kinderfilm, kutfilm, kutmuziek... er zijn maar heel weinig zaken in het leven die jouw goedkeuring kunnen verdragen hé.
Heeft op IMDb een 8,3. Daar geil je toch op?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:11 schreef GGMM het volgende:
Dat je zoiets geniaal kan noemen zegt overigens ook veel.
Nee, ik gaf aan dat dat een richtlijn is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft op IMDb een 8,3. Daar geil je toch op?
Eigenlijk alleen Fok! Dat is het leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwenserie, kinderfilm, kutfilm, kutmuziek... er zijn maar heel weinig zaken in het leven die jouw goedkeuring kunnen verdragen hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |