Watquote:
Ik vraag gvd om een samenvatting niet om net zon grote lap tekstquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat?
Je vraagt om een samenvatting, dus heb ik er eentje voor je gemaakt. Of heb je inhoudelijk commentaar?
Oh sorry. TLDR:quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik vraag gvd om een samenvatting niet om net zon grote lap tekst
Ik zeg al tijden dat die ui gewoon een regelrechte belediging is voor clint.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:42 schreef Plompzakker het volgende:
Quotidien topic, niet is gepleegd
99% van fok is zo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Oh sorry. TLDR:
óf je bent een rechtse nazi die shag-rokend schultenbrau drinkend met een oude diesel de chinezen de schuld geeft. Geen uitzonderingen of nuances.
Vergeet niet dat de D66-ers massaal de wereld rond vliegen. Dat is gewoon een feit. Maar dan wel 1 x per week tofu-burger eten en denken dat dat dan wat oplost.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Oh sorry. TLDR:
Je bent óf een hypocriete linkse d66 stemmer die op kosten van de hardwerkende burger bij de mc donalds zit, óf je bent een rechtse nazi die shag-rokend schultenbrau drinkend met een oude diesel de chinezen de schuld geeft. Geen uitzonderingen of nuances.
Kijk nu komen we ergens! Ik sta open voor input. TLDR:quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
Oh sorry. TLDR:
Je bent óf een hypocriete linkse d66 stemmer die op kosten van de hardwerkende burger bij de mc donalds zit, óf je bent een rechtse nazi die shag-rokend schultenbrau drinkend met een oude diesel de chinezen de schuld geeft. Geen uitzonderingen of nuances.
We gaan er komen. Ik vul nog even aan:quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens! Ik sta open voor input. TLDR:
Je bent óf een hypocriete linkse d66 stemmer die op kosten van de hardwerkende burger bij de mc donalds tofu-burgers eet en de wereld rondvliegt voor een selfie, óf je bent een rechtse witte mannelijke nazi die shag-rokend schultenbrau drinkend met een oude diesel de chinezen de schuld geeft. Geen uitzonderingen of nuances.
Zo goed?
quote:En dan is de verwijderbijdrage van de D'66-bot nog niet eens meegerekend.
Grappig mailtje. Een elektrische rijder onder onze reaguurdersvloot heeft een simpel sommetje gemaakt. Door de vele verre vliegreizen van Rob Jetten, zoals ruim gedocumenteerd op zijn eigen Instagram, af te strepen tegen zijn eigen inspanningen om minder COlaagtweetje uit te stoten, brengt hij de hypocrisie van D66 in kaart. "Ik rij nu 1 jaar met een elektrische auto en bespaar een hoop andere dingen. En Rob Jetten doet het weer allemaal teniet. Hij blaast alles wat ik heb bespaard de lucht in met zijn vliegreizen!" Conclusie: het is maar goed dat er reaguurders bestaan, om het klimaatverwoestende gedrag van Rob Jetten te compenseren. Een beter milieu klimaat weerbericht stemadvies begint bij GeenStijl!
quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik zeg al tijden dat die ui gewoon een regelrechte belediging is voor clint.
Heerlijk dit, nog beter dan hokjes denken! In hokjes kunnen de mensen zich nog in meerdere richtingen bewegen. Dat maakt de wereld alleen maar onnodig ingewikkeld!quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
We gaan er komen. Ik vul nog even aan:
Je bent óf een hypocriete linkse d66 stemmer die in zijn G-geïsoleerd huis op kosten van de hardwerkende burger bij de mc donalds tofu-burgers eet en de wereld rondvliegt voor een selfie met Mangococktail zonder rietje, óf je bent een rechtse witte CIS heteroseksuele giftige mannelijke nazi die shag-rokend schultenbrau drinkend met een oude diesel de chinezen de schuld geeft. Geen uitzonderingen of nuances.
Jij bent je slowchats even uitgekropen om met een chromosoom belediging aan te komen zetten?quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:42 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Nee dan van die schattige klimaat-stakertjes die, om hun punt kracht bij te zetten, lekker bij de Mac gaan lunchen...
Daar gaan we het wel mee redden ja
Ernst-Jan gaat wel drie keer per jaar op vakantie met pap en mam, maar hij wil zich natuurlijk buiten de seizoenen om wel hard maken voor het klimaat
Kijk, dat soort principetijgers gaan het verschil wel maken ja
Ach het is wel een generatie met argumenten zie ikquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij bent je slowchats even uitgekropen om met een chromosoom belediging aan te komen zetten?
Het beste kun je gewoon uitloggen.
Jij denkt dat jij van een andere generatie bent?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:35 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ach het is wel een generatie met argumenten zie ik
nou nog principes waar je zelf achter staat en het kan nog wat worden
Ik vlieg best wel veel in een jaar tijd en rij in een SUV. Maar ik compenseer dat weer met andere zaken. Je hoeft niet meteen in een blokhut te gaan wonen om een beetje aan het milieu te denken Hans.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de D66-ers massaal de wereld rond vliegen. Dat is gewoon een feit. Maar dan wel 1 x per week tofu-burger eten en denken dat dat dan wat oplost.
Alsof ik in argumenten ga treden tegen iemand die aankomt met een belediging die vooral op de lagere school heel populair is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:35 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ach het is wel een generatie met argumenten zie ik
nou nog principes waar je zelf achter staat en het kan nog wat worden
Vertel eens hoe je dat compenseert. Want je vergis je denk ik hoe vervuilend vliegen is, dat is dan ook gelijk het hypocriete aan al die Robert-Jannen van D66. Nemen anderen de maat en denken goed bezig te zijn, terwijl ze juist erger bezig zijn. En dan ook nog eens uit de hoogte denken te kunnen doen!quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik vlieg best wel veel in een jaar tijd en rij in een SUV. Maar ik compenseer dat weer met andere zaken. Je hoeft niet meteen in een blokhut te gaan wonen om een beetje aan het milieu te denken Hans.
Waar gaat de vakantie dit jaar heen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik in argumenten ga treden tegen iemand die aankomt met een belediging die vooral op de lagere school heel populair is.![]()
Doe iedereen een plezier en blijf in die slowchats baggeren.
Denk dat Quotidien naar campzone gaatquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waar gaat de vakantie dit jaar heen?
Iets anders dan Renesse of de Veluwe met de fiets kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:21 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Denk dat Quotidien naar campzone gaat
Dan maar geen vakantie voor die fattiequote:Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Iets anders dan Renesse of de Veluwe met de fiets kan natuurlijk niet.
Ik moest echt hardop lachen net. Waarom zo zuur de hele tijd?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dan maar geen vakantie voor die fattie
Oké. Ter kennisgeving aangenomenquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Oh sorry. TLDR:
Het is vervuilend ja, maar ik betaal graag wat extra belasting erop als het eenmaal moet. Waar ik dat compenseer heb ik geen zin om jou uit te leggen want dan krijg ik vervolgens weer een hele waslijst van je met mumumu dit en mumumu dat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat compenseert. Want je vergis je denk ik hoe vervuilend vliegen is, dat is dan ook gelijk het hypocriete aan al die Robert-Jannen van D66. Nemen anderen de maat en denken goed bezig te zijn, terwijl ze juist erger bezig zijn. En dan ook nog eens uit de hoogte denken te kunnen doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |