Ja zulke types mogen er om mij wel weer in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Mike is bescheiden. Volgens >>hemzelf<< danquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kijk veel streams en de laatste tijd liggen ze wel vaak in bed hoor. Ik vind het ronduit beschamend. Voorheen was Mike veel actiever bezig, met bouwen silo en buiten graven. Mike is niet meer wie hij was. Ik vind hem erg verzuurd overkomen. Het siert hem niet. En nogmaals, hij zou veel te pruimen zijn als hij meer bescheiden zou zijn.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zulke types mogen er om mij wel weer in.The Billy walk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ja, ze stelen eigenlijk van de BV voor de ruilhandel met gasten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Jessie Hiske niet eens wat harder aanpakt, zal wel niet mogen van de FEBO .....
Merel ook niet, heeft niets met FEBO te maken, Jessie maakt alvast de weg vrij voor de wat grotere binnenhaaldingen, hij heeft van UTO1 geleerd, maar je wil niet weten watquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Jessie Hiske niet eens wat harder aanpakt, zal wel niet mogen van de FEBO .....
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zulke types mogen er om mij wel weer in.dat was te grappig, MadiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make trouble not war
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Schop die Hiske toch uit die markt commissie.Die heeft nu al kansen genoeg gehad.En elke keer gaat het mis.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die heks veegt haar straatje weer schoon, het is altijd de schuld van de anderen .....
Jessie keek in de mail en er zijn allerlei mailtje van mensen die zich aan melden voor de markt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske gooit het er altijd op het laatste moment op dat niemand meewerkt, als het mislukt
helaasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is werkelijk niet te geloven, dat alleen Jessie een soort plan van aanpak kan bedenken ....
Daar kun je toch met goed fatsoen geen daklozen huisvesten?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:40 schreef Yaksa het volgende:
Merel en Gerrit zijn de tent aan het opruimen.
Merel: "Kijk dan, allemaal muizenkeutels, echt vies hoor. De muizen hebben de hele tent aangevreten".
te erg voor woorden! en dat moet iets gaan betekenen voor mensen die het echt nodig hebben, schiet mij lek AUBquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie keek in de mail en er zijn allerlei mailtje van mensen die zich aan melden voor de markt.
Mailtjes van 10 dagen geleden en zijn nooit beantwoordt door de marktcommissie.
En Hiske maar excuses roepen. Ja. Maar Merel. Ja maar we zouden bij elkaar komen en dat gebeurt niet. Doe er zelf eens iets aan kut
Hiske: Ja maar ik heb wel de pakjes geregeld voor de promotie van de marktquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is om te janken, wat een beschamende vertoning van die Hiske, Merel en Jens ....
en ze weet het, dat ze fout bezig is, te zien in alles wat ze doetquote:
Ze heeft geluk dat ze het febohulpje is, anders was ze allang weg.quote:
Echt wel,maar toegeven is nogal een dingetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en ze weet het, dat ze fout bezig is, te zien in alles wat ze doet
Dus dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze heeft geluk dat ze het febohulpje is, anders was ze allang weg.
er kan er maar eentje per 2 maanden wegquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat ze het febohulpje is, anders was ze allang weg.
Tim wilde altijd graag in de marktcommissie maar daar werd hij door His en Chris vakkundig buiten gewerkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:44 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Tim is erg druk bezig met de deur maken voor dat hok waar hij nu zijn lab van wilt gaan maken
Hij zit gewoon te wachten tot Erik een keer tijd heeft
Nee. Ze is net door Jessie aangesproken op geen bal doen aan de markt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim wilde altijd graag in de marktcommissie maar daar werd hij door His en Chris vakkundig buiten gewerkt.
Waarom zit Hiske nu opeens in de boomhut naast Tim, toch niet om zijn hulp te vragen he?
Ze zouden a.s zondag komen maar hebben het verzet naar 17 maart. Ook vanwege de sfeer die er is in Uto.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Ouders van Tim hebben in de brief laten weten dat ze wel op bezoek wilden komen, maar door de sfeer besloten hebben toch maar niet te gaan.
En zijn neefje is bang voor hem,net als half Nederland.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Familie timtim komt niet “omdat de sfeer niet goed is” wat een verhaal
Jens is de afgelopen dagen vrijwel alleen maar bezig geweest met Tim en de rest van het strandhuisje. Hoe die Tim ging terugpakken. Gal spuwen. Maar ondertussen verzaakt Jens zijn eigen taken. Jammer dat Jessie hem niet harder aanpakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jens heeft er denk ik niet veel zin in, die wil liever snode plannen bedenken met zijn holmaatje Gerrit ...
Tim snapt het nog steeds nietquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En zijn neefje is bang voor hem,net als half Nederland.
Jessie sprak hen allebei aan. Hiske én Jensquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jens is de afgelopen dagen vrijwel alleen maar bezig geweest met Tim en de rest van het strandhuisje. Hoe die Tim ging terugpakken. Gal spuwen. Maar ondertussen verzaakt Jens zijn eigen taken. Jammer dat Jessie hem niet harder aanpakt.
Dat moeders zei dat therapie mss wel goed voor hem was,vond ik wel het mooiste.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:52 schreef Zeyina het volgende:
Shelley weer op vredes missie. Jens moet met Franny gaan praten
[ afbeelding ]
tim die ze van de markt gewipt door haarquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze is net door Jessie aangesproken op geen bal doen aan de markt.
En nu zit ze haar gal te spuwen bij Tim over Jens die niks doet. Tim notabene waar ze even geleden letterlijk misselijk van werd
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat moeders zei dat therapie mss wel goed voor hem was,vond ik wel het mooiste.
Genietenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens haalt elk verhaal onderuit.
Die kon zijn lach bijna niet houden toen Shelley er over begon. Je kon hem bijna zien denken van: Omg Shelley waar ben je nu weer mee bezigquote:
mooi he,en shel snapt er echt helemaal niks vanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die kon zijn lach bijna niet houden toen Shelley er over begon. Je kon hem bijna zien denken van: Omg Shelley waar ben je nu weer mee bezig
Die snapt het niet denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jens verteld het heel erg goed over die twee. En shelly luistert gewoon niet eens
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Zelfs de geiten moeten Shelley niet.
Wat een Godquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens: Een van de twee moet weg en ik hoop dan dat de ander volgt.
Dat gaat Shelley natuurlijk doorvertellen aan Tim en Franny
shel luistert nooit,net als in de vergadering van maandag over de post van jessie,echt een vreselijk dom wicht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jens verteld het heel erg goed over die twee. En shelly luistert gewoon niet eens
Shelley liep op hem af he als vredesduifjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens zou een kwartier geleden de telefoon gaan halen, maar hij moet weer zo nodig over Tim zeiken. Wat een loser die Jens.
Nee valt aardig mee met de SL'squote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:01 schreef formule het volgende:
Ik kijk nu 5 min en nog steeds geen SL
hij moet stoppen met klagen???shel komt zeiken over franny en hij geeft antwoord,niet de rollen om draaien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens stop met klagen over Tim en Frennie, en focus je op je eigen taken.
En waar zijn die harde bewoordingen voor nodig? Naar persoon, stront.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Zelfs de geiten moeten Shelley niet.
Ja Jens moet eens ophouden met klagen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:02 schreef krabje het volgende:
[..]
hij moet stoppen met klagen???shel komt zeiken over franny en hij geeft antwoord,niet de rollen om draaien.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:02 schreef krabje het volgende:
[..]
hij moet stoppen met klagen???shel komt zeiken over franny en hij geeft antwoord,niet de rollen om draaien.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja Jens moet eens ophouden met klagen.
Tim krijgt alleen maar terug wat hij verdiend heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie ze daar zitten, de grootste nietsnutten van Utopia Gerrit, Merel en Jens. Vieze plannetjes smeden om Tim dwars te zitten. Laat het los en ga je eigen dingen doen.
TV hèquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie ze daar zitten, de grootste nietsnutten van Utopia Gerrit, Merel en Jens. Vieze plannetjes smeden om Tim dwars te zitten. Laat het los en ga je eigen dingen doen.
Het klinkt als nuquote:
hij gaat haar wel een soort aanzoek doen,alleen niet trouwen in utopia zoals ik het begrepen heb,want hij is nog steeds op zoek naar een ring.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef kaatje50 het volgende:
Die 3 in de tent vergeten even dat het huwelijksaanzoek niet door gaat, voor zover ik weet.
Maar even lekker stangen mag van mij wel
Dat gaat wel door.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:09 schreef kaatje50 het volgende:
Die 3 in de tent vergeten even dat het huwelijksaanzoek niet door gaat, voor zover ik weet.
Maar even lekker stangen mag van mij wel
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht alleen een vriendschapsring. Mooi, lekker even dwarsliggen. Heeft hij zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:10 schreef krabje het volgende:
[..]
hij gaat haar wel een soort aanzoek doen,alleen niet trouwen in utopia zoals ik het begrepen heb,want hij is nog steeds op zoek naar een ring.
En het vreemde is dat ze al een vriendschapsring draagt, maar niet van Timquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht alleen een vriendschapsring. Mooi, lekker even dwarsliggen. Heeft hij zo vaak gedaan
Ze mag van mij ook weg blijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel mag nu wel binnenkomen met de dakloze jongeren.
quote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het vreemde is dat ze al een vriendschapsring draagt, maar niet van Tim
Hij is tenminste bezig met iets nuttigs. Kun je van Gerrit, Jens en Merel niet zeggen. Die verheugen zich alleen maar om iemands aanzoekmomentje te kunnen verzieken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:12 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Tim schroeft een balk vast
[ afbeelding ]
Tim laat de balk los en de balk ligt er al weer af
daarom,ik verheug me erop,die kan niet hard genoeg aangepakt worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht alleen een vriendschapsring. Mooi, lekker even dwarsliggen. Heeft hij zo vaak gedaan
Die gozer heeft écht 2 linker handen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:12 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Tim schroeft een balk vast
[ afbeelding ]
Tim laat de balk los en de balk ligt er al weer af
Kwartier te laatquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim gaat morgen verder met de overkapping,het is nu tijd voor een wip.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat een knoeiert , zelf ik zou dit beter kunnen
Ja, dat zijn de echte nietsnutten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij is tenminste bezig met iets nuttigs. Kun je van Gerrit, Jens en Merel niet zeggen. Die verheugen zich alleen maar om iemands aanzoekmomentje te kunnen verzieken.
quote:
O, wordt dat een overkapping? Hier wordt mijn overkapping vernieuwd maar dat ziet er toch écht anders uit. Kost ook meer natuurlijk en wordt door een échte klusjesman gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim gaat morgen verder met de overkapping,het is nu tijd voor een wip.
Dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, wordt dat een overkapping? Hier wordt mijn overkapping vernieuwd maar dat ziet er toch écht anders uit. Kost ook meer natuurlijk en wordt door een échte klusjesman gedaan.
Nee, dat is asociaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Ben ik de enige die 75,00 euro duur vindt voor 5 uurtjes markt? Voor een kraam
je mag ook in kleding betalen aan Hiske en Christel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Weet niet wat er normaal gevraagd wordt maar dat moet je toch maar ff terug zien te verdienen daar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Ik heb er geen weet van. Maar laatst zei iemand hier, die ook op markten staat, dat het behoorlijk prijzig isquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goeie dealquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
je mag ook in kleding betalen aan Hiske en Christel.
En ook niet eens voor de hele dag, weet ook eerlijk gezegd niet wat de prijzen zijn voor een marktkraam, maar ik vond het duur voor die 5 uurtjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb er geen weet van. Maar laatst zei iemand hier, die ook op markten staat, dat het behoorlijk prijzig is
Maar je komt wel op tvquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb er geen weet van. Maar laatst zei iemand hier, die ook op markten staat, dat het behoorlijk prijzig is
Het ging over Hiske,dat ze er geen reet aan heeft gedaan.Maar dat ligt natuurlijk niet aan haar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Goeie deal![]()
Maar uhm, His en Chris niet meer met de markt bezig? Heb ik ff gemist geloof ik
Je zou zeggen dat ze gratis zouden mogen staan. Ik heb het idee dat de marktmensen weinig verkopen plus dat ze daar in Utopia blij mogen zijn dat er überhaupt marktlui op dat terrein willen staanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De eventuele winst wordt hier alweer verbelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:28 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Jens belt eventuele standhouders
I know... zo wordt er door de utopianen gedacht iddquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze komen amper in beeld joh, dus echt reclame maken lukt daar ook niet.
Nee, nee, het ligt nooit aan Hiskequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het ging over Hiske,dat ze er geen reet aan heeft gedaan.Maar dat ligt natuurlijk niet aan haar.
Het is belachelijk duur.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Scroll terug in deze CoS over Hiske en de marktquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Goeie deal![]()
Maar uhm, His en Chris niet meer met de markt bezig? Heb ik ff gemist geloof ik
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Scroll terug in deze CoS over Hiske en de markt
En haar walgelijke gedrag er mee in verband
Dat lijkt mij wel zo fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is belachelijk duur.
Op speciale markten, bijvoorbeeld de SWAN Market, betaal je 45 euro voor de hele dag.
Hiske is heel goed in niets doen en dan anderen de schuld geven van haar niets doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Scroll terug in deze CoS over Hiske en de markt
En haar walgelijke gedrag er mee in verband
Mijn Zoon staat elke week met een frietkraam op een markt en betaald 35 euro elke week .quote:
Dat zijn normale bedragen voor een hele dagquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mijn Zoon staat elke week met een frietkraam op een markt en betaald 35 euro elke week .
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat zijn normale bedragen voor een hele dag
Die heeft ook een eigen kraam denk ik?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mijn Zoon staat elke week met een frietkraam op een markt en betaald 35 euro elke week .
* FreshFruit72 deelt popcorn uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens en Tim bij elkaar.
Zit iedereen klaar?![]()
In Uto 2 hebben ze alleen de 4 meter kramen. Geen kleinerequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die heeft ook een eigen kraam denk ik?
Ze moeten hier huren en dat berekenen ze door naar de kraamhouders.
En volgens mij is het ook nog verschillend of ze een grote of kleine kraam hebben grotere zijn nog duurder.
Ik wil met zoutquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
* FreshFruit72 deelt popcorn uit.
Ze (Jens,Merel en Gerrit) gaan Tim 'chanteren'. De tent afgeven of we gaan Franny vertellen over je verlovingsplannenquote:
quote:
Oh dan is dat anders dan in 1 dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In Uto 2 hebben ze alleen de 4 meter kramen. Geen kleinere
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dan is dat anders dan in 1 dus.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, wil jij wat drinkenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
*meld* prijs voor een gemiddelde markt is zo’n 30 euro, van 10 tot 16, soms 17 uur.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Haha. Ik wist dat jij het was, maar ik dacht ik noem maar geen naamquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
*meld* prijs voor een gemiddelde markt is zo’n 30 euro, van 10 tot 16, soms 17 uur.
quote:
Misschien als ze niet zulke achterlijk hoge bedragen zouden vragen, dat ze meer standhouders zouden kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:33 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat zijn normale bedragen voor een hele dag
Tim weet dat Franny het al weet. Ze waren er zelfs samen over aan het smoezenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef pollewop77 het volgende:
Jens: wat heb jij gepland voor 18 februari
Tim: dat mag je doen, als je dat zo wil doen. Tim verkiest de tent voor chantage
do not worry timoteef: niemand zal je hierin overtreffenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef mazaru het volgende:
Tim zegt tegen Jens dat Jens de meest gehate persoon van Nederland is
neequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik zet net me stream aan, wat een walgelijk jong is die Jens geworden zeg
En zeker Jens niet. Jens is een held!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
do not worry timoteef: niemand zal je hierin overtreffen
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
En hop daar gaat die griezel naar klotus. Die geniet van iedere ruzie
heerlijk - timoteef eens de waarheid vertellenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik zet net me stream aan, wat een walgelijk jong is die Jens geworden zeg
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens zegt nu precies over Tim wat ik denk.
Dit heeft niets met waarheid te makenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
heerlijk - timoteef eens de waarheid vertellen
Precies! En dat zijn niet alleen jouw gedachten!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
En dit is nu net voer voor Mike om kwaad te worden, Tim die telkens weer Lotus in hetquote:
Echt he, ze zijn daar alle realiteit kwijtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Alsof Tim de bnb zich heeft toegeëigend![]()
Die was altijd al van hem.
Ik ook. Ik vind Jens leuk, zolang hij in durft te gaan tegen de zure medebewonersquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens doet dit heel netjes. Maar je ziet makaak al bedenken hoe ze ieder woord kan verdraaien en doorlullenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jens doet dit heel netjes, en Tim is gelijk aan het stemmingmaken bij Lotys en Mike.
lofferbooi praktijken zijn hetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:47 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie is helemaal geïndoctrineerd
Maar, in de eerste dagen vond ze de acties van Tim al geweldig. Dit gesprek heeft totaal geen zin
Negatief?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens is zo negatief over anderen, echt walgelijk.
Waar bemoeit hij zich meequote:
Tim straks weer op hoge poten naar Jens wat hij allemaal wel niet tegen zijn wijfie heeft gezegd?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef pollewop77 het volgende:
Op zich zijn het goede punten van Jens
Het komt alleen niet aan, het geeft alleen maar voer voor meer haat
Redelijkheid en beschaafdheid wordt niet begrepen door de vier uit dat neukhuisjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef pollewop77 het volgende:
Op zich zijn het goede punten van Jens
Het komt alleen niet aan, het geeft alleen maar voer voor meer haat
Dan ben je niet goed op de hoogte, want dat is in deze totaal niet de opzetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar bemoeit hij zich mee
Dit gaat weer knallende ruzie worden
Dit het plan van Jens om zo TImi zover te krijgen dat hij de fout in gaat
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind Jens leuk, zolang hij in durft te gaan tegen de zure medebewoners
Als je iemand niet hoog hebt zitten of als je zaken anders ziet ben je per definitie niet meteen een trol...Jens is ook gewoon een studentenkneusje, zo kijk ik naar Jens...Mag hem ook niet...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat dacht je. Er zijn een paar Jens fans gesignaleerd. Nou ga ik die maar eens afkraken. Lekker trollen?
Vies ventje, je kan wel zien wiens pupil het isquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens is zo negatief over anderen, echt walgelijk.
Ik twijfel er zelfs over om op hem te stemmen morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Tim eens flink aanpakken want die denkt echt dat hij boven alles en iedereen staat.
Hij kan me niet hard genoeg aangepakt worden
En ik denk dat Jens flink stijgt in de poll.
Alsof dat wat zegt, kom op zegquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie denkt dat Jens de enige is die dit ziet
![]()
![]()
![]()
bijna de hele cos, fb en alle utopia aanhangers zien dat zo dat ze gebruikt wordt
emperor jessie: riseeeeeeeee lord jensquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies ventje, je kan wel zien wiens pupil het is
Hij verdient het.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik twijfel er zelfs over om op hem te stemmen morgen
Dat kun je niet maken. Jessie zal het je niet vergevenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik twijfel er zelfs over om op hem te stemmen morgen
En die ouders van tim zijn zooooooo blij dat ze van dat stuk verdriet af zijn dat ze zelfs al een huis voor die twee geregeld hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gigantisch dom meisje is het toch, zelfs in de brieven van zin familie zijn ze bang hoe Tim met Franny omgaat. Die heeft ze gelezen. Dat zegt toch genoeg.
quote:
Het zal ook wel bij twijfel blijven. Jens gaat waarschijnlijk meer dan genoeg stemmen krijgen. Die komt boven mike te staan hoop ikquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken. Jessie zal het je niet vergeven![]()
Als Jens nou de enige zou zijn die dat vindt...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een kansloos figuur die Jens.
"het is een hele hele nare gozer" over een ander zeggen.
Jens diskwalificeert zich zo.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
emperor jessie: riseeeeeeeee lord jens![]()
![]()
![]()
![]()
Tim gebruikt Frennie om van de bank af te blijven en dat is niet voor het eerstquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Als Jens nou de enige zou zijn die dat vindt...
Van de 10 die kijken hebben 9 en hekel aan Tim
Ik vind trouwens nu ik Tim zo hoor, dat hij heel erg aan Franny hangt, met zijn 100 x liefste meisje. Hij ziet haar als vrijbrief om van de bank af te blijven
maar deze keer vliegt die eruitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim gebruikt Frennie om van de bank af te blijven en dat is niet voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |