Ja zulke types mogen er om mij wel weer in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Mike is bescheiden. Volgens >>hemzelf<< danquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kijk veel streams en de laatste tijd liggen ze wel vaak in bed hoor. Ik vind het ronduit beschamend. Voorheen was Mike veel actiever bezig, met bouwen silo en buiten graven. Mike is niet meer wie hij was. Ik vind hem erg verzuurd overkomen. Het siert hem niet. En nogmaals, hij zou veel te pruimen zijn als hij meer bescheiden zou zijn.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zulke types mogen er om mij wel weer in.The Billy walk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ja, ze stelen eigenlijk van de BV voor de ruilhandel met gasten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Jessie Hiske niet eens wat harder aanpakt, zal wel niet mogen van de FEBO .....
Merel ook niet, heeft niets met FEBO te maken, Jessie maakt alvast de weg vrij voor de wat grotere binnenhaaldingen, hij heeft van UTO1 geleerd, maar je wil niet weten watquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Jessie Hiske niet eens wat harder aanpakt, zal wel niet mogen van de FEBO .....
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zulke types mogen er om mij wel weer in.dat was te grappig, MadiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make trouble not war
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Schop die Hiske toch uit die markt commissie.Die heeft nu al kansen genoeg gehad.En elke keer gaat het mis.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die heks veegt haar straatje weer schoon, het is altijd de schuld van de anderen .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |