abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2019 @ 21:15:42 #151
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_185072803
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 15:23 schreef NicolasJoy het volgende:
Hebben het kunnen regelen O+
Misschien de foto even tijdelijk, want ja, dit is echt niet echt anoniem hé. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regio Utrecht toevallig?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_185078109
Goed dat je nog iets hebt kunnen regelen NJ!

Een paar dagen terug kwam mijn ring binnen :o zo blij mee O+ het is een stapelring, dus ik kan er nog eentje bij laten maken voor het potentiële tweede kind later :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik koffie nodig }:| c_/ hoewel ie wel ieeeeets beter heeft geslapen dan zaterdag ( in anderhalf uur moest ik er toen al 4x uit :D nu over de hele nacht 3x)
pi_185078494
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:22 schreef Mrs.Peel het volgende:
en de betere wendbaarheid/terreinbeheersing!
Daarom ben ik zo blij met onze wagen.
Je kan en het zitje omdraaien én de wielen. Zo kan je ‘m in 4 standen gebruiken. O+

Hier op vakantie U. in een buggy vervoerd met 6 maanden. Maar hij zat er nog niet lekker in. Was meer zodat opa en oma daar ook even achter de buggy konden lopen. Verder heb ik hem maar lekker gedragen.
Protège moi de mes désirs.
pi_185078680
@Aure mooie ring! Ik mocht wat voor mezelf uitzoeken voor Valentijnsdag. Nog niet echt tijd voor gehad, maar ik wil ook een ring of armband.

@NicolasJoy lieve foto!

Oh guys, ik kom hier echt amper aangehaakt. Sorry!
U. is dus vorige week zondag besneden met de klemmethode. Hij heeft er last van gehad gedurende dat de klem er omheen zat. Die mocht er woensdag af. Sindsdien gaat het veel beter. De wond is ook al heel mooi nu. Mag ook weer gewoon verschonen en vegen. Nu resteert het gewone helen, wat 6-8 weken duurt.

Daarnaast zijn we dus bezig met een nieuw huisje. Koopcontracten zijn getekend en de hypotheek is aangevraagd. Poeh! Nu wachten op goed nieuws.

Verder is werk gewoon even druk.

:* voor iedereen.
pi_185078916
DUMAN, pfoeh dat klinkt ook druk zeg!
NJ wat een leuke foto met met de gehoorbescherming :D Maar hallo 2 weken te vroeg Carnaval he! })

Juul heeft gisterennacht het klokje rond geslapen dus we hadden stille hoop dat ze de 'ik word na 02:00 elke half uur wakker' fase achter de rug had. Vannacht was het weer raak. Om 03:00 heb ik haar maar weer tussen ons in gelegd en dan slaapt ze dus meteen en tot 07:00, boef!
B was doorgelekt dus ook die hield ons vannacht bezig, hem wassen, bed verschonen etc. We hadden hem ondertussen ook in ons bed gelegd, was hij helemaal tegen Juul aangekropen, zo lief!

Kortom, koffie?
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 09:37:35 #156
382129 crew  Donna
pi_185079199
Voor wie problemen had met de nieuwe Kruidvat luiers.

Vanaf vandaag zijn de oude luiers als jumbopack weer verkrijgbaar in de webshop. Onder de naam; droog & vertrouwd. De nieuwe luiers zijn nu; droog en flexibel.
Vanaf 11 maart liggen de 'oude' luiers ook weer in de winkelschappen.
pi_185079896
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:37 schreef DonnaRush het volgende:

Vanaf vandaag zijn de oude luiers als jumbopack weer verkrijgbaar in de webshop. Onder de naam; droog & vertrouwd. De nieuwe luiers zijn nu; droog en flexibel.
Jeeee! Wij zijn inmiddels overgestapt naar Pampers, naar vond oude Kruidvat heel fijn. Moet wel zeggen dat Kees met Pampers Baby Dry wel langer droog blijft in de nacht...
sluipt weer weg, want hoort hier al lang niet meer
  maandag 18 februari 2019 @ 10:23:29 #158
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185079925
quote:

Haha, ze hebben echt zoveel stront over zich heen gehad met de nieuwe luiers :D dat de oude maar terugkomen.

Wij hadden afgelopen week eens Jumbo om te proberen en die lijken super erg op de oude Kruidvat luiers, niets voor mij dus :P voelt te plastic aan (en dan heb ik het over de broekjes).
  Manager PR/Moderator maandag 18 februari 2019 @ 10:25:58 #159
269689 crew  Viv
pi_185079957
quote:

Oh wat fijn! O+ Ik durfde de nieuwe niet te kopen, vooral na het zien van deze foto:

https://www.madebymalou.n(...)-lek-als-een-mandje/
:X
En ik had nog geen alternatief gevonden. (Ik had de Beregoede luiers van AH op dezelfde manier getest, ze nemen het vocht wel op (tot 400 ml geprobeerd) maar lijken wel lang vochtig aan te voelen, ZZ had na een dag ook wat roodheid gekregen.)
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 10:43:07 #160
382129 crew  Donna
pi_185080223
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh wat fijn! O+ Ik durfde de nieuwe niet te kopen, vooral na het zien van deze foto:
[ afbeelding ]
https://www.madebymalou.n(...)-lek-als-een-mandje/
:X
En ik had nog geen alternatief gevonden. (Ik had de Beregoede luiers van AH op dezelfde manier getest, ze nemen het vocht wel op (tot 400 ml geprobeerd) maar lijken wel lang vochtig aan te voelen, ZZ had na een dag ook wat roodheid gekregen.)
Wij hadden de nieuwe wel (al voor het hele media spektakel) maar na 1 dag was ze helemaal rood en toen kwam ook nog op het nieuws dat ze zo lek waren.
Heb alles teruggebracht, maar ben opzich wel blij dat de oude weer terug zijn. Etos doet z'n werk hier gelukkig ook goed, maar die van Kruidvat zijn wat breder/ruimer en passen beter om G's dikke billetjes!
pi_185080324
Wij gebruiken echt van alles door elkaar qua luiers. Wasbaar, Kruidvat, AH, Carrefour. Waar ik maar een pak kan scoren als de wasbare in de was moeten. Merk nooit verschil, eigenlijk.
pi_185080427
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:31 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Gefeliciteerd Olivia met je kleine M *O* Hebben jullie een leuke dag gehad?

Dank je!! We hebben een heerlijke dag gehad :) M is goed verwend én heeft lekker gesmuld van de taart. Gek hoor, we hebben nu een dreumes!

Meteen ook het moment om voorlopig hier afscheid te nemen. Tot in het dreumestopic!
pi_185080601
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hadden afgelopen week eens Jumbo om te proberen en die lijken super erg op de oude Kruidvat luiers, niets voor mij dus voelt te plastic aan (en dan heb ik het over de broekjes).
De newbornluiers van de jumbo vond ik totaal anders dan de kruidvat. het was net karton. is dat bij de grotere maten minder? (alvast handig om te weten voor op vakantie waar we de keuze eigen merk luiers beperkt is)
pi_185081163
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:59 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dank je!! We hebben een heerlijke dag gehad :) M is goed verwend én heeft lekker gesmuld van de taart. Gek hoor, we hebben nu een dreumes!

Meteen ook het moment om voorlopig hier afscheid te nemen. Tot in het dreumestopic!
Gefeliciteerd met jullie dreumesje! *O* Tot snel in het volgende topic! :*
pi_185081959
Gefeliciteerd OT!
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 12:26:39 #166
382129 crew  Donna
pi_185082094
Gefeliciteerd!!
  maandag 18 februari 2019 @ 15:00:02 #167
298315 SacreCoeur
pi_185084685
Misschien moet dit in kleertjestopic, maar ik zeg t toch :P
De Hema bamboe rompers zijn 2+1,3+2 en 4+3 gratis en allemaal leuke nieuwe printjes.
Heb nu 8 rompers voor 27 euro! _O_

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:11 schreef Elleska het volgende:

[..]

De newbornluiers van de jumbo vond ik totaal anders dan de kruidvat. het was net karton. is dat bij de grotere maten minder? (alvast handig om te weten voor op vakantie waar we de keuze eigen merk luiers beperkt is)
Weet niet, ik gebruik alleen maar broekjes.
En die zijn vrijwel identiek aan de plastic dingen van Kruidvat.
Ook de band is stug en niet lekker zacht zoals die van de AH.

Maar misschien zit er ook weer verschil in luiers en broekjes?
pi_185084958
Druk druk druk hier, dus geen tijd voor aanhaken deze week sorry. Maar ik wilde wel eventjes delen dat mijn kleine eskimo haar sta-skills ook thuis verder heeft ontwikkeld en zich tot staan trekt via alles waar ze houvast kan krijgen. Mijn kleine wannabe-dreumes O+

OiT, gefeliciteerd met jouw echte dreumes!! :o :*

En Aure, wat een prachtige ring O+
pi_185086144
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef SacreCoeur het volgende:
De Hema bamboe rompers zijn 2+1,3+2 en 4+3 gratis en allemaal leuke nieuwe printjes.

Dit is echt het beste excuus ooit om 5 supertoffe nieuwe rompers te bestellen O+
pi_185086201
Thanks SC, 5 rompers in tha pocket :)
  maandag 18 februari 2019 @ 16:34:10 #171
298315 SacreCoeur
pi_185086557
Ik hoop echt dat ze nog meer dingetjes in dezelfde printjes gaan krijgen.
Ze hadden al wel wat newborn dingetjes tot m74, dat past hier niet meer natuurlijk :P
  maandag 18 februari 2019 @ 18:04:03 #172
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185088244
Goeie rompertip, thx! ^O^
pi_185088748
Goeie tip SC!

Welpje kan na een megavrolijk weekend vandaag zijn draai niet zo vinden. Maar ik voel net tand nr 2 *O* dus dat verklaart wel het een en ander ;)

SPOILER: tandenbekkie

[ Bericht 15% gewijzigd door lunapuella op 18-02-2019 19:33:54 ]
pi_185090909
Wat een mooie ring Aure! Heel mooi aandenken. Ik vind ze prachtig, maar ook wel heel duur. Ik ben altijd van de sieraden van max 10 euro :')

Welpje al 2 tanden! Hopelijk niet te veel last!

Dank voor de romper tip. Ik ga eens even in mijn kasten snuffelen of ik die nog nodig heb voor Draakje. Op 1 of andere manier heb ik heel veel rompers vooruit gekocht.
pi_185090959
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Regio Utrecht toevallig?
Nee, iets verder naar het Oosten. Zag wel dat er daar ook al het een en ander plaats vond! Heb wel daar in de regio ook gewoond trouwens. :9

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 07:30 schreef Aure het volgende:
Goed dat je nog iets hebt kunnen regelen NJ!

Een paar dagen terug kwam mijn ring binnen :o zo blij mee O+ het is een stapelring, dus ik kan er nog eentje bij laten maken voor het potentiële tweede kind later :P
SPOILER
Verder heb ik koffie nodig }:| c_/ hoewel ie wel ieeeeets beter heeft geslapen dan zaterdag ( in anderhalf uur moest ik er toen al 4x uit :D nu over de hele nacht 3x)
Als ik de piep in m'n eigen oren zo voelde na gisteren ben ik extra blij. Zo hard al het ging :s)

Heel mooie ring zeg! Succesje!

Slaap lekker vannacht. O+

quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 08:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:Aure mooie ring! Ik mocht wat voor mezelf uitzoeken voor Valentijnsdag. Nog niet echt tijd voor gehad, maar ik wil ook een ring of armband.

@:NicolasJoy lieve foto!

Oh guys, ik kom hier echt amper aangehaakt. Sorry!
U. is dus vorige week zondag besneden met de klemmethode. Hij heeft er last van gehad gedurende dat de klem er omheen zat. Die mocht er woensdag af. Sindsdien gaat het veel beter. De wond is ook al heel mooi nu. Mag ook weer gewoon verschonen en vegen. Nu resteert het gewone helen, wat 6-8 weken duurt.

Daarnaast zijn we dus bezig met een nieuw huisje. Koopcontracten zijn getekend en de hypotheek is aangevraagd. Poeh! Nu wachten op goed nieuws.

Verder is werk gewoon even druk.

:* voor iedereen.
Thanks!

Wat sneu zeg :@ Lijkt me lastig als je ziet dat hij er echt last van heeft. :{ Hopelijk snel wat beter!

Spannende tijd! Ook al snel de bedoeling allemaal?

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:14 schreef exode het volgende:
DUMAN, pfoeh dat klinkt ook druk zeg!
NJ wat een leuke foto met met de gehoorbescherming :D Maar hallo 2 weken te vroeg Carnaval he! })

Juul heeft gisterennacht het klokje rond geslapen dus we hadden stille hoop dat ze de 'ik word na 02:00 elke half uur wakker' fase achter de rug had. Vannacht was het weer raak. Om 03:00 heb ik haar maar weer tussen ons in gelegd en dan slaapt ze dus meteen en tot 07:00, boef!
B was doorgelekt dus ook die hield ons vannacht bezig, hem wassen, bed verschonen etc. We hadden hem ondertussen ook in ons bed gelegd, was hij helemaal tegen Juul aangekropen, zo lief!

Kortom, koffie?
Dankjewel! :D Ja, ik weet het.. Hier willen ze graag eerst zelf al vieren en dan nog twee weken in alle dorpen in de buurt meedoen. :9 Je merkt het al, geen echte Brabanders haha.

c_/ Smakelijk! Slapen jullie nog een beetje met die kleine tussen jullie in?

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:59 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Tot over een hele tijd. :*

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Weet niet, ik gebruik alleen maar broekjes.
En die zijn vrijwel identiek aan de plastic dingen van Kruidvat.
Ook de band is stug en niet lekker zacht zoals die van de AH.

Maar misschien zit er ook weer verschil in luiers en broekjes?
Ah nee! Wij hebben net weer nieuwe rompers gehaald, net te vroeg! ;( Terugbrengen! :9
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Schanu het volgende:
Druk druk druk hier, dus geen tijd voor aanhaken deze week sorry. Maar ik wilde wel eventjes delen dat mijn kleine eskimo haar sta-skills ook thuis verder heeft ontwikkeld en zich tot staan trekt via alles waar ze houvast kan krijgen. Mijn kleine wannabe-dreumes O+

OiT, gefeliciteerd met jouw echte dreumes!! :o :*

En Aure, wat een prachtige ring O+
Succes deze week Schanu! Altijd zo attent naar iedereen, dat mag ook wel eens hoor. O+

quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:26 schreef lunapuella het volgende:
Goeie tip SC!

Welpje kan na een megavrolijk weekend vandaag zijn draai niet zo vinden. Maar ik voel net tand nr 2 *O* dus dat verklaart wel het een en ander ;)

SPOILER: tandenbekkie
Tandenbekkie! Leuk, leuk! Hopelijk snel weer goede zin! *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')