Mag je verse ananas niet uit een plastic bakje eten?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uitGeniet ervan!
PS. ik hoop niet dat het direct uit een plastic bakje is, aangezien je net zei dat het verse ananas betrof
liever niet nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag je verse ananas niet uit een plastic bakje eten?
GGMM en ik vinden dat geen topshow.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even wat Family Guy kijken voor het werk
Nap en ik vinden jou een proleet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even wat Family Guy kijken voor het werk
Prima.quote:
Ja, dan heb je pech.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uitGeniet ervan!
PS. ik hoop niet dat het direct uit een plastic bakje is, aangezien je net zei dat het verse ananas betrof
Ik hoop dat het erg lekker was.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je pech.
Ik heb tot twee keer toe een verse ananas meegenomen en na drie dagen kon ik hem weg mieteren.
Terwijl ik hem vers mee had genomen vanuit het schap.
Je moet hem dan ook wel opeten he?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je pech.
Ik heb tot twee keer toe een verse ananas meegenomen en na drie dagen kon ik hem weg mieteren.
Terwijl ik hem vers mee had genomen vanuit het schap.
Ja, mijn tong jeukt... zit en bepaald zuur in (net als bij een kiwi) waar ik niet helemaal goed tegen kan. Maarja.. fuck it.quote:
Oh echt?...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook wel opeten he?
Anders komen Scrummie en ik de jeuk wel even verhelpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, mijn tong jeukt... zit en bepaald zuur in (net als bij een kiwi) waar ik niet helemaal goed tegen kan. Maarja.. fuck it.
Net zoals ik in xx tijdens xx met acteur xx, *start flashback*.quote:
Dat ziet er wel uit als linke soep ja. Helemaal als je gezopen heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit idee:
https://urban-board.nl/5-(...)wEAQYASABEgLWI_D_BwE
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net zoals ik in xx tijdens xx met acteur xx, *start flashback*.
*lachband*
Ik hang mijzelf liever opquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een lollige opmerking gemaakt in dat TRU-topic.
Gaat dat zien mensen.
Ik sla even over.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een lollige opmerking gemaakt in dat TRU-topic.
Gaat dat zien mensen.
Ik heb het gemeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Charlotte3 op 12-02-2019 14:54 ]
BLIJF MET JE POTEN VAN ONZE SC AF
Bedankt voor deze info (al boeit het me eigenlijk geen reet)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Morgen een Nintendo Direct.
Misschien dus morgen al SNES-games
@:onlogisch
@:elan
@:lange_lans
Niet gewoon een SNES hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Morgen een Nintendo Direct.
Misschien dus morgen al SNES-games
@:onlogisch
@:elan
@:lange_lans
Pics.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een SNES
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zelf wegquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon eens weg en neem Haags mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |