Gepost exact 5.735 dagen na mijn registratiedatum.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat nou, als jullie op Valentijnsdag een keer lief voor elkaar zouden zijn?
Als je dat zoekt ga je maar naar een andere SC.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij, gewoon iedereen tegen elkaar hier.
Als het je niet bevalt zout je toch lekker op?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doe dat lekker in die Truth-sc van jequote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op zich als je op noren kunt schaatsen kun je ook wel skeeleren of in elk geval heb je dat zo onder de knie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt denk ik. (skaten) Dat schaatsen op natuurijs wordt dit jaar niks nee.
Heb je Bauer of Roces?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich als je op noren kunt schaatsen kun je ook wel skeeleren of in elk geval heb je dat zo onder de knie.
Skeeleren kan ik wel ja (denk ik, al heel lang niet gedaan), ik dacht dat je skateboarden bedoelde.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich als je op noren kunt schaatsen kun je ook wel skeeleren of in elk geval heb je dat zo onder de knie.
Dan was ik al lang gegaanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt zout je toch lekker op?
Nee johquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Skeeleren kan ik wel ja (denk ik, al heel lang niet gedaan), ik dacht dat je skateboarden bedoelde.
Weinig posts.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er hier dan uit ziet
Ik moet nog even je Flodder tweet liken. moment.quote:
Ik heb onlangs in niet nuchtere toestand zo'n segway geprobeerd maar dat viel me vies tegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:23 schreef Elan het volgende:
Zag laatst een gozer met een elektrisch skateboard dat gaat wel krankzinnig hard
Ik dacht al vind je hem niet leuk ofzo..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet nog even je Flodder tweet liken. moment.
Dat ziet er erg lekker uitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens Discord..
Zo'n hoverboard of een klassieke?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb onlangs in niet nuchtere toestand zo'n segway geprobeerd maar dat viel me vies tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |