Als hij het doet mag het wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekken vanuit de app. Kick jezelf even.
'nog maar 1111 dagen'quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat lul je, ik ben ontopic daar.
@:charlotte3![]()
Ik heb wel eens om 11:11 uur gepoept. Wat houdt dat in?quote:
Jij skate?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
Heerlijk lenteweer op komst boys. Weekend maar even een stuk skaten. .
Sk8, knor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
Heerlijk lenteweer op komst boys. Weekend maar even een stuk skaten. .
Dat je moeder een hoer is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om 11:11 uur gepoept. Wat houdt dat in?
Ik dacht dat alleen mensen van 12 dat deden.quote:
Oh dat wist ik al.quote:
Sjonge jonge...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je moeder een hoer is.
[..]
Ik dacht dat alleen mensen van 12 dat deden.
Lekker man.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie je een man van middelbare leeftijd niet vaak doen.
Ik kan het niet echt denk ik. (skaten) Dat schaatsen op natuurijs wordt dit jaar niks nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Liefste echt schaatsen, maar dat is vrij lastig met de winters van de afgelopen jaren .
Ik wil best lief voor jou zijn hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat nou, als jullie op Valentijnsdag een keer lief voor elkaar zouden zijn?
Niet alleen voor mij, gewoon iedereen tegen elkaar hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil best lief voor jou zijn hoor.
Gepost exact 5.735 dagen na mijn registratiedatum.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:15 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat nou, als jullie op Valentijnsdag een keer lief voor elkaar zouden zijn?
Als je dat zoekt ga je maar naar een andere SC.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij, gewoon iedereen tegen elkaar hier.
Als het je niet bevalt zout je toch lekker op?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doe dat lekker in die Truth-sc van jequote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op zich als je op noren kunt schaatsen kun je ook wel skeeleren of in elk geval heb je dat zo onder de knie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt denk ik. (skaten) Dat schaatsen op natuurijs wordt dit jaar niks nee.
Heb je Bauer of Roces?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich als je op noren kunt schaatsen kun je ook wel skeeleren of in elk geval heb je dat zo onder de knie.
Skeeleren kan ik wel ja (denk ik, al heel lang niet gedaan), ik dacht dat je skateboarden bedoelde.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich als je op noren kunt schaatsen kun je ook wel skeeleren of in elk geval heb je dat zo onder de knie.
Dan was ik al lang gegaanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt zout je toch lekker op?
Nee johquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Skeeleren kan ik wel ja (denk ik, al heel lang niet gedaan), ik dacht dat je skateboarden bedoelde.
Weinig posts.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er hier dan uit ziet
Ik moet nog even je Flodder tweet liken. moment.quote:
Ik heb onlangs in niet nuchtere toestand zo'n segway geprobeerd maar dat viel me vies tegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:23 schreef Elan het volgende:
Zag laatst een gozer met een elektrisch skateboard dat gaat wel krankzinnig hard
Ik dacht al vind je hem niet leuk ofzo..quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet nog even je Flodder tweet liken. moment.
Dat ziet er erg lekker uitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens Discord..
Zo'n hoverboard of een klassieke?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb onlangs in niet nuchtere toestand zo'n segway geprobeerd maar dat viel me vies tegen.
Mag je verse ananas niet uit een plastic bakje eten?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uitGeniet ervan!
PS. ik hoop niet dat het direct uit een plastic bakje is, aangezien je net zei dat het verse ananas betrof
liever niet nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag je verse ananas niet uit een plastic bakje eten?
GGMM en ik vinden dat geen topshow.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even wat Family Guy kijken voor het werk
Nap en ik vinden jou een proleet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even wat Family Guy kijken voor het werk
Prima.quote:
Ja, dan heb je pech.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uitGeniet ervan!
PS. ik hoop niet dat het direct uit een plastic bakje is, aangezien je net zei dat het verse ananas betrof
Ik hoop dat het erg lekker was.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je pech.
Ik heb tot twee keer toe een verse ananas meegenomen en na drie dagen kon ik hem weg mieteren.
Terwijl ik hem vers mee had genomen vanuit het schap.
Je moet hem dan ook wel opeten he?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je pech.
Ik heb tot twee keer toe een verse ananas meegenomen en na drie dagen kon ik hem weg mieteren.
Terwijl ik hem vers mee had genomen vanuit het schap.
Ja, mijn tong jeukt... zit en bepaald zuur in (net als bij een kiwi) waar ik niet helemaal goed tegen kan. Maarja.. fuck it.quote:
Oh echt?...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook wel opeten he?
Anders komen Scrummie en ik de jeuk wel even verhelpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, mijn tong jeukt... zit en bepaald zuur in (net als bij een kiwi) waar ik niet helemaal goed tegen kan. Maarja.. fuck it.
Net zoals ik in xx tijdens xx met acteur xx, *start flashback*.quote:
Dat ziet er wel uit als linke soep ja. Helemaal als je gezopen heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit idee:
https://urban-board.nl/5-(...)wEAQYASABEgLWI_D_BwE
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net zoals ik in xx tijdens xx met acteur xx, *start flashback*.
*lachband*
Ik hang mijzelf liever opquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een lollige opmerking gemaakt in dat TRU-topic.
Gaat dat zien mensen.
Ik sla even over.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een lollige opmerking gemaakt in dat TRU-topic.
Gaat dat zien mensen.
Ik heb het gemeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Charlotte3 op 12-02-2019 14:54 ]
BLIJF MET JE POTEN VAN ONZE SC AF
Bedankt voor deze info (al boeit het me eigenlijk geen reet)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Morgen een Nintendo Direct.
Misschien dus morgen al SNES-games
@:onlogisch
@:elan
@:lange_lans
Niet gewoon een SNES hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Morgen een Nintendo Direct.
Misschien dus morgen al SNES-games
@:onlogisch
@:elan
@:lange_lans
Pics.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een SNES
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zelf wegquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon eens weg en neem Haags mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |