Nee klopt, maar voor mijn gebruik genoeg (Bitcoin node). Is al een stuk beter dan de RaspberryPI waar hij nu op draait.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waar wil je dat ding voor gaan gebruiken? meestal hebben thin clients niet echt veel power in huis
want het is een inlogpoging..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit ik zo in te loggen op Twitter nadat ik de cookies heb verwijderd op mijn pc. Krijg ik op mijn telefoonapp een melding dat ik ben ingelogd. Maar ik zit dus op hetzelfde IP adres, waarom dan die melding![]()
net 6 jaar,ik heb de i7 6700kquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy fuck. Ik kom er gewoon achter dat ik met de hardware van mijn zelfgebouwde PC niet eens windows 11 kan draaienis nog maar 5 jaar oud dit ding. Intel i5 6400, volgens mij komt dat uit 2015
Niet dat het me verder boeit of zo maar ik zag het en het verbaast me toch wel
klein, maar die kans is er welquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja klopt op zich wel maar hoe groot is de kans dat je je op zo'n groot netwerk bevindt
Heel raar want bij de systeemvereisten staat nog 1 Ghz or faster with 2 or more cores. Nou daar komen we nog wel vrij makkelijk aan met onze Skylake beestjesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
net 6 jaar,ik heb de i7 6700k
en alleen omdat cpu niet ondersteund is, gelukkig nog jaar of 4 support op 10
Ik ben het ook zat geworden. Eerst die Plus-betaalmuur, recent dat ze blij zijn vanwege trackingvrije cookies, dat ze nu in een pop -up een willekeurige personeelslid die bij hun in loondienst zijn (of Henk, maar dat is een hele oude meme van meer dan 20 jaar terug) tonen om mensen te porren de ad-blocker voor hun site uit te zetten. Een recente poll toont aan dat ik in de krappe meerderheid zit die het ook niet zal gaan uitschakelen. Ik had ervaren moderator-rechten (+2), dus had vanaf begin juni heel snel iedere reply gaan modereren als +1 (on-topic), en reacties van hun personeel die in loondienst zijn als 0 (off-topic).quote:Op maandag 13 september 2021 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Poah Tweakers is de site wel goed aan het verneuken. Eerst dat hele Plus-gedoe, nu die FP-test die niet echt aanslaat.
En daarom je FOK!account maar weer afgestoft?quote:Op zondag 19 juni 2022 23:31 schreef RuNnaH het volgende:
[..]
Ik ben het ook zat geworden. Eerst die Plus-betaalmuur, recent dat ze blij zijn vanwege trackingvrije cookies, dat ze nu in een pop -up een willekeurige personeelslid die bij hun in loondienst zijn (of Henk, maar dat is een hele oude meme van meer dan 20 jaar terug) tonen om mensen te porren de ad-blocker voor hun site uit te zetten. Een recente poll toont aan dat ik in de krappe meerderheid zit die het ook niet zal gaan uitschakelen. Ik had ervaren moderator-rechten (+2), dus had vanaf begin juni heel snel iedere reply gaan modereren als +1 (on-topic), en reacties van hun personeel die in loondienst zijn als 0 (off-topic).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn moderator-rechten zijn vanaf afgelopen vrijdagmiddag uitgezet, en ik vind het geweldig. Ik ben daarna gelijk ook direct uitgelogd, mij zien ze daar nooit meer terug.
Klagen over mismdoeraties kan in FPM - Oh wacht, dat heeft nooit nut.
ikea?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:12 schreef PicoMMP het volgende:
Bij welke fysieke winkel kun je muurbeugels kopen voor je tv?
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
En daarom je FOK!account maar weer afgestoft?
Dit dusquote:
Zou op zich jammer zijn. Maar in de nabije toekomst zie ik dat sowieso niet gebeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef kree het volgende:
Ik denk wel een beetje dat dikke PC's en grote videokaarten beetje tot het verleden gaat behoren in de toekomst.
Denk persoonlijk dat dat meer ligt in de streaming games. of cloud computers.
Mah dat betwijfel ik, als je het echt doet om de latentie zo laag mogelijk te houden met zo hoog mogelijke framerate dan ben je met een PC en dikke videokaart toch stuk beter af lijkt me. Pc zullen ten alle tijden gewoon blijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef kree het volgende:
Ik denk wel een beetje dat dikke PC's en grote videokaarten beetje tot het verleden gaat behoren in de toekomst.
zolang er iets als (input)lag bestaat gaat streaming games of cloud gaming niet de standaard (of echt groot) worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:51 schreef kree het volgende:
Beastquote:Op zondag 14 augustus 2022 00:11 schreef crystal_meth het volgende:
Soms is de oplossing simpeler dan verwacht: Ik wilde een camera van een goedkope drone (die fotos en videos op een SD kaart opslaat) gebruiken zonder de drone, maar had geen idee wat het communicatieprotocol was. De aansluiting heeft slechts drie pinnen, twee moeten GND en V+ zijn, dus 1 lijn voor data. Zou het 1-wire zijn, of I2C?
Ik was al van plan om een digital analyzer programma voor de arduino te gaan zoeken om het signaal van de drone te lezen. Dan vond ik een post op stackexchange, blijkbaar is het niet meer dan: verbinden met GND om een foto te nemen, met V+ om een videoopname te starten of stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |