abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg zondag 24 januari 2021 @ 22:27:38 #251
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_197622319
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis!
FOK verwacht https tegenwoordig, en werkt niet op mijn cheap host :') Als je op de links in je quote klikt werken ze :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 22:28:02 #252
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197622339
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:27 schreef Jump het volgende:

[..]

FOK verwacht https tegenwoordig, en werkt niet op mijn cheap host :') Als je op de links in je quote klikt werken ze :D
Ja ik zag het :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 22:38:30 #253
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198259799
Eventjes een 4 TB HDD besteld. Een kwali en race opnemen in 1080p 60fps is toch een kleine aanslag op mijn kleine SSD'tje.

Ben echt benieuwd hoe het voelt om 4 TB te hebben :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 17:00:07 #254
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198270717
Zo, ik heb hem geļnstalleerd :)

Was even een priegelwerkje natuurlijk, maar het is gelukt! Ik zette de PC aan en hoorde hem gelijk aanspringen, dus ik wist meteen dat het goed was gegaan.

Nu hoor ik hem trouwens nauwelijks, wat handig is.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 2 maart 2021 @ 22:12:16 #255
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198293962
En hoe voelt het om 4TB te hebben?
So we just called him Fred
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 22:33:17 #256
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198294535
Ik merk er eigenlijk weinig van (tot dusver), maar het is toch cool!

Misschien wat meer tijdens de eerstvolgende race.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 21:12:32 #257
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_198519833
Ik hoor dat ding echt alleen als ik mijn computer aanzet of uit de slaapstand haal. Verder nooit. Daar ben ik erg tevreden over :)

Heb hem ook onderin de kast geplaatst, misschien heeft dat ermee van doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 15-03-2021 21:36:25 ]
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199545120
Ik weet niet of een van jullie mij kan helpen. Maar ik probeer al een paar dagen mijn laptop te updaten, maar ik krijg steeds een fout melding
Heb al van alles geprobeerd.. HELP!!! :{ -O-
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 20:16:38 #259
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_199545291
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet niet of een van jullie mij kan helpen. Maar ik probeer al een paar dagen mijn laptop te updaten, maar ik krijg steeds een fout melding
Heb al van alles geprobeerd.. HELP!!! :{ -O-
Maak meteen maar een topic aan, dan zien meer mensen het :P

Even aangeven wat de foutmelding is, besturingssysteem, dat soort dingen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199545520
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Maak meteen maar een topic aan, dan zien meer mensen het :P

Even aangeven wat de foutmelding is, besturingssysteem, dat soort dingen
Doe ik dat morgen wel. Thnx voor de tip :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_199645378
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet niet of een van jullie mij kan helpen. Maar ik probeer al een paar dagen mijn laptop te updaten, maar ik krijg steeds een fout melding
Heb al van alles geprobeerd.. HELP!!! :{ -O-
Is het al gelukt om je mijn te updaten?
pi_199645456
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:39 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Is het al gelukt om je mijn te updaten?
Is helemaal gelukt..Zie andere topic in DIG
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:11:18 #263
485927 DrTokkie
Lubricated Mirror
pi_200457074
Wondere Wereld Moppen Trommel

Een helikopter stijgt op vanaf Londen Heathrow Airport, met 2 passagiers en 1 Nederlandse piloot. Het weer is mooi en zacht, ook de zon schijnt. Vrolijk gaat de piloot over de Noordzee, om te vliegen naar Amsterdam. Plotseling begint het weer om te slaan, maar ondanks alles komt de piloot toch ergens in Nederland over land. Helaas was er ook een blikseminslag in de helikopter geweest, en alle navigatie doet het niet meer, en de piloot wil toch liever gewoon landen bij een echt vliegveld. Ook de passagiers maken zich zorgen. De piloot besluit toch maar wat rond te vliegen. Op een gegeven moment begint de brandstof toch echt bijna op te raken, en de piloot ziet vanboven rond en daar in de verte zowaar een best wel hoog gebouw. Nou denkt de piloot, laten we daar eens gaan rondvliegen.

Aangekomen bij het gebouw zegt de piloot tegen zijn passagiers, "gauw, pak pen en papier, en schrijf de tekst in grote letters: WAAR ZIJN WIJ?". In het gebouw waar alle lichten branden gaan plotseling heel veel mensen hard aan het werk en plakken op ieder raam van het gebouw een grote LETTER. Dan zegt 1 van de passagiers, goh, kijk, en de piloot zegt zo van ja!. De piloot leest de tekst hardop waar deze mensen in het grote gebouw zo druk mee bezig waren om de vraag te beantwoorden waar de piloot met passagiers in zijn helikopter zijn.

De piloot begint te lachen, en zegt, kijk dat is goed nieuws! "JULLIE ZITTEN IN EEN HELIKOPTER" hadden de medewerkers letter voor letter op ieder raam geplakt.

De piloot draait in een rondje met zijn helikopter en vliegt alsmaar rechtdoor, en daarna landen ze allemaal veilig op een landingsbaan van Schiphol. En iedereen is zo opgelucht, vooral de passagiers.

Maar de passagiers begrijpen het niet, hoe zit dit dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:02:01 #264
485927 DrTokkie
Lubricated Mirror
pi_200476266
Tros Wondere Wereld Moppen Trommel

Chriet Titulaer ligt dan net zoals andere mensen toch uiteindelijk op sterven. Een gigantische wolk komt over hem. En daar uit het verre klinkt een stem. “Chriet”, en Chriet Titulaer antwoord “ja hier ben ik”. “Kom naar de roltrap”.

Een gigantische roltrap vouwt zich uit, en Chriet neemt plaats op de eerste trede. En alles gaat goed, en vol vertrouwen op de Heer, gaat Chriet mee met de roltrap omhoog, want het was een automatische roltrap net zoals bij de V&D.

Chriet was vol met indruk, zo van ze hebben dus zelfs een automatische roltrap naar de hemel.

En zo geschiede…

De roltrap ging omhoog en omhoog zoals de wielen van een bus die draaien rond en rond.

En Chriet werd opeens zo blij, bij het eerste plateu nivo zag hij mensen vol met technologie, mobieltjes, computers, allemaal blij en juichen in zo’n blijdschap als hij nooit immer op aarde had gezien.

Echter…

De roltrap bleef maar doorgaan, en Chriet Titulaer begreep niet alles, behalve dan dat het huis van de toekomst zelfs in de hemel is doorgedrongen, zoals hij toen dacht.

Langzaam verliest Chriet het uitzicht op de vreugdevolle menigte,… De wolken worden donkerder, maar de roltrap gaat door…

Naar een lange tijd vraagt Chriet Titulaer zich af, “ Waar ga ik dan toch in hemelsnaam naar toe? “

En de roltrap alsof de duvel ermee speelt stopt plotseling.

Chriet maakt zich wel zorgen, zo van goh, de hemel zag er zo geweldig uit, de hemel is een echte Wondere Wereld!

Plotseling komt er een plateau uitgeschoven, en een stem roept, “Ik ben het Petrus, je bent eindelijk in de hemel, de roltrap werkt gelukkig goed, en je bent veilig aangekomen!”

Vol spanning bewandeld Chriet Titulaer het uitgeschoven pad, en plotseling schrikt hij toch!

Een oude man zit achter een ouderwetse mechanische type machine, en Chriet begrijpt niet wat er aan de hand is.

Al gauw spreekt Petrus Chriet toe, “Kijk eerst eens rond Chriet, je bent niet de eerste, en ook niet de laatste die in de hemel komt!”

Nou nou, Chriet ziet allerlei mensen schreeuwen naar beneden, en vindt dan uiteinlijk iemand die Lazarus heet.

Plotseling komt Jesus Christus zelf naast Chriet Titulaer staan, en zegt:

[spoiler]
De mensen die je zag met alle electronica, blij van vreugde, genietende en een ongekende blijdschap, wil je echt weten waarom ze zo blij waren?

“Ja, hier in de hemel is er een ouderwetse type machine, zelfs Lazarus zit nog in conversatie met iemand ergens beneden op een bijzondere manier”

En Jesus antwoord: “Nou Chriet Titulaer, je mag hier in de hemel zijn opdat je kan zien wat er is tussen hemel en de hel”

“Maar waarom?”, antwoord Chriet.

“Wat je zag was niet de hemel mijn liefdevolle Chriet Titulaer!”, antwoordde Jesus.

Chriet: “Wat is het dan? Die mensen waren vol van blijdschap, en vol van emoties van verlossing!”

En Jesus antwoordde:

“Ja dat klopt mijn liefdevolle Chriet, wat je zag toen je met de roltrap naar de hemel ging, was zicht op de hel zoals die nu is!”

Chriet: “Waarom zijn mensen zo blij in de hel dan?”, “in de hel hebben mensen alle technologie, mobieltjes, computers, blijdschap, vreugde, gevoelens van verlossing”, antwoorde Chriet Titulaer tegen Jesus.

“Ach mijn geliefde Chriet, je bent als een kind, dat nooit begreep wat technologie met mensen kan doen”, vervolgde Jesus zijn pleidooi.

Jesus vervolgde verder: “Wat je zag was niet de hemel, nee zeker niet! Hier in de hemel gebruiken we op dit moment ouderwetse mechanische type machines en electronica is al jaren verboden!”

Op dat moment wordt Chriet Titulaer toch heel somber. Bij zichzelf dacht Chriet “Waarom hebben ze in de hel alle electronica en zoveel geluk, blijdschap, echt alles wat mensen gelukkig maakt??????”

[spoiler]
Jesus antwoordde: “Mijn lieve Chriet, dit was een dag waarop in de hel mensen een moment verlost waren van alle electronica zoals mobieltjes, computers, beeldschermen, televisie…”

En Chriet mocht kijken nog vanaf het balkon vanuit de hemel samen met Lazurus, begrijpende dat wat hij zag, de hel van de Duivel was.

“Oh mijn Godk Ooooh mijn God” antwoordde Chriet naar Jesus!…. En Jesus zei “Nee ik ben niet God, maar gewoon Jesus, maar begrijp je het!”

En Chriet antwoordde, “Oooooh Jesus, alle mensen in de hel ze zitten als zombies achter hun beeldscherm, ze vegen met hun vingers, ze kennen geen blijdschap, het lijkt alsof ze gevangen zijn door hun technologie!”
Daarop antwoordde Jesus: “Kijk, jij begrijpt het Chriet, je kwam toevallig op de roltrap naar de hemel op de enige dag dat ze in de hel niet gedwongen worden te communiceren via mobieltjes, computers, beeldschermen, en de software die Satan zelf ontworpen heeft!”.

Nederig buigt Chriet zich neer naast Lazarus, en hoort uit de verte:

‘Vader,’ smeekt iemand uit de hel met een mobiele telefoon dus na een tijdje, ‘ik heb nog vijf broers. Stuur Lazarus naar hen toe om ze te waarschuwen. Straks komen ze ook nog in dit oord van martelingen met mobieltjes, computers, eeuwig TV moeten kijken.’
Nog steeds dacht de man in de hel dat hij Lazarus en op dit moment zelfs Chriet Titulaer als knecht kon gebruiken.
Jesus bleef kalm: ‘Die broers van jou hebben de bijbel geschreven zonder computers en de profeten, daar moeten ze naar luisteren.’
En Jesus besloot: ‘Als ze een wereld willen vol met hightech mobieltjes en computers, zullen ze zich ook niet laten overtuigen als er iemand uit de doden opstaat.’
En Chriet Titulaer weende tranen: “Ooooh Jesus, Oooh Jesus, Oooh mijn God” Hoe kon ik zo fout zijn om te geloven in technologie????”….

Simpel antwoordde Jesus: “Satan en zijn verleidingen zijn als een Engel van het licht, dat staat ook geschreven, en zo is het ook gebeurd…”

Chriet bleef achter in de hemelpoort bij Petrus, die nog steeds druk bezig was achter zijn ouderwetse type machine, vol met tranen, tranen van verdriet.

Alle blijdschap die Chriet had willen brengen bleken in werkelijkheid een vloek over de mensheid te zijn geweest, maar Chriet wist dat ook in de Hel er een dag is van vreugde,…

In de Hel is er vreugde als er een moment is ook al is het maar kort, om te bestaan zonder gedwongen te zijn, en continu verbonden te zijn…

“Nou je bent welkom”, antwoordde Petrus uiteindelijk van zijn typemachine, ruw werd Chriet Titulaer gestoord,

Einde deel 1 van Automatisering in de Hemel, Met Tros Wondere Wereld Moppen Trommel.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
pi_200722602
Familie van mij gaat hopelijk binnen enkele jaren ergens een woning bouwen. (eigen beheer, geen projectontwikkelaar o.i.d.)
Staat aan lintbebouwing met zeg maar aan beide kanten van het lint een dorpskern.
Ze wonen nu nog in een woning voor het bouwperceel, daar ligt DSL en sinds een aantal jaar glasvezel.
(Glasvezel Buitenaf/Delta).
In de dorpskernen ligt hetzelfde maar ook kabel (Ziggo).

Ik was eigenlijk wel benieuwd wat ze waarschijnlijk dan kunnen/gaan krijgen als ze bij mijnaansluiting.nl een aanvraag doen voor "Media en communicatie".
Ziggo zal wel niet kunnen (gezien aan de lint geen kabel ligt), glasvezel van Delta vast wel (dat ligt er en hebben ze in hun huidige woning ook liggen, maar gebruiken DSL) maar wat zou KPN doen?
Leggen die dan nog DSL neer (zoals KPN daar in de buurt heeft liggen) of toch glas?
pi_200861665
Snel vraagje. Ik heb een Dell Wyse 5700 Thin Client. Ik wil daar een grotere SSD in zetten maar de handleiding zegt tot 512GB. Zou 1TB of meer dan ook lukken?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 15:16:00 #267
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200862227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:23 schreef dimmak het volgende:
Snel vraagje. Ik heb een Dell Wyse 5700 Thin Client. Ik wil daar een grotere SSD in zetten maar de handleiding zegt tot 512GB. Zou 1TB of meer dan ook lukken?
De handleiding suggereert van niet B-)

Heb je geen SSD'tje liggen van die grootte?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200862590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

De handleiding suggereert van niet B-)

Heb je geen SSD'tje liggen van die grootte?
Nee dat is het probleem. Ik moet minimaal 1TB hebben dus die moet ik aanschaffen. Maar Dell zelf verkoopt niet groter dan 512gb dus ik vermoed dat het daarom zo in de handleiding staat. Lijkt mij niet dat er hardwarematig een limiet op zit toch?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:57:36 #269
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200863630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee dat is het probleem. Ik moet minimaal 1TB hebben dus die moet ik aanschaffen. Maar Dell zelf verkoopt niet groter dan 512gb dus ik vermoed dat het daarom zo in de handleiding staat. Lijkt mij niet dat er hardwarematig een limiet op zit toch?
Geen idee, je zou inderdaad denken van niet
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200872104
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Geen idee, je zou inderdaad denken van niet
1TB SSD gekocht en we zien het wel. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 13:47:10 #271
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200876345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

1TB SSD gekocht en we zien het wel. :)
Laat het ons weten
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200906018
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef dimmak het volgende:

[..]
1TB SSD gekocht en we zien het wel. :)
De Thin Client blijkt helaas geen NVME aan te kunnen. SSD moet dus retour en ik moet er eenste zoeken zonder NVME.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200906360
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 10:44 schreef dimmak het volgende:

[..]
De Thin Client blijkt helaas geen NVME aan te kunnen. SSD moet dus retour en ik moet er eenste zoeken zonder NVME.
dat stond in de handleiding?
Connector type: 75-pin SATA-based M.2 module pinout

gelukkig genoeg opties
pi_200906706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:11 schreef mschol het volgende:

[..]
dat stond in de handleiding?
Connector type: 75-pin SATA-based M.2 module pinout

gelukkig genoeg opties
Ja inderdaad, ik had beter moeten kijken. Heb nu een WD blue besteld.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200906734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:35 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja inderdaad, ik had beter moeten kijken. Heb nu een WD blue besteld.
*O*

waar wil je dat ding voor gaan gebruiken? meestal hebben thin clients niet echt veel power in huis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')