Pcies! Zo erg dat Jezus met een omweg helemaal onbevlekt moest worden ontvangen. (?)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Maria was een hele droge kech.
Dat zou eens tijd worden. Het is nu maar een beetje een suf merk. Ik vind de auto's ook niet mooi meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze schijnen nu ook weer aan het experimenteren zijn met een revolutionair veersysteem bij Citroën. Zou als eerste in een luxueuze versie van de Cactus komen.
Jij weetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pcies! Zo erg dat Jezus met een omweg helemaal onbevlekt moest worden ontvangen. (?)
Ja, onbevlekte ontvangenis wordt dat genoemd.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pcies! Zo erg dat Jezus met een omweg helemaal onbevlekt moest worden ontvangen. (?)
Zou best een markt voor kunnen zijn om je te onderscheiden ohgv een comfort dat anderen niet bieden. Een betrouwbare en veilige auto kan iedereen wel bouwen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou eens tijd worden. Het is nu maar een beetje een suf merk. Ik vind de auto's ook niet mooi meer.
Ja, dat deden ze altijd wel met die hydropneumatische vering. Waarom ze daarmee gestopt zijn, snap ik niet. Misschien zijn de normale veersystemen in de buurt gekomen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou best een markt voor kunnen zijn om je te onderscheiden ohgv een comfort dat anderen niet bieden. Een betrouwbare en veilige auto kan iedereen wel bouwen tegenwoordig.
Futuristisch.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die eerste DS was ook nog zo mooi van binnen
[ afbeelding ]
PSA. Alles moest op één platform met dezelfde soort ophanging en alles.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze altijd wel met die hydropneumatische vering. Waarom ze daarmee gestopt zijn, snap ik niet. Misschien zijn de normale veersystemen in de buurt gekomen?
En was er 1 leiding lek,alles kapoet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
PSA. Alles moest op één platform met dezelfde soort ophanging en alles.
Kech.quote:
Ze werden aan notabelen en artsen gegeven om in te rijden.quote:
ik was weg van alles, ik heb 17 000 browserdingetjes verwijdeerd,browser terug gesetztquote:
Ja, dat is waar ook. De Citroën ZX had al geen hydropneumatische vering meer, maar die had tenminste nog een meesturende achteras. Dat was een fijne auto om in te rijden, vond ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
PSA. Alles moest op één platform met dezelfde soort ophanging en alles.
Ze verkochten er in de eerste week op de autobeurs van Parijs al 80.000.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze werden aan notabelen en artsen gegeven om in te rijden.
Ik heb nooit een Citroën gehad. Eén keer in een CX Break gereden. Dat was wel even wennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook. De Citroën ZX had al geen hydropneumatische vering meer, maar die had tenminste nog een meesturende achteras. Dat was een fijne auto om in te rijden, vond ik.
Alles zat natuurlijk op compleet onlogische plekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Citroën gehad. Eén keer in een CX Break gereden. Dat was wel even wennen.
Remmen en sturen was erg wennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles zat natuurlijk op compleet onlogische plekken.
Heb je een nieuwe computer?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
ik moet nu nieuw op facebook,insta,twitter goed dat de passworden automatisch zich inloggen
Voelde het allemaal wat zweverig, of viel dat mee?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Remmen en sturen was erg wennen.
Als je nou slim bent deel je de passworden hier.Dan onthouden wij ze wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
ik moet nu nieuw op facebook,insta,twitter goed dat de passworden automatisch zich inloggen
Nee, het sturen is heel direct en centreert heel agressief, je moet echt de bocht uitsturen. De slag van het rempedaal is ook heel klein, de eerste keer remmen hang je in de gordel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde het allemaal wat zweverig, of viel dat mee?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 01:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je nou slim bent deel je de passworden hier.Dan onthouden wij ze wel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 01:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je nou slim bent deel je de passworden hier.Dan onthouden wij ze wel.
ik ben toch niet ziekquote:Op dinsdag 12 februari 2019 01:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je nou slim bent deel je de passworden hier.Dan onthouden wij ze wel.
Je quote me wel 3 keer.quote:
Uiteindelijk wende het wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het sturen is heel direct en centreert heel agressief, je moet echt de bocht uitsturen. De slag van het rempedaal is ook heel klein, de eerste keer remmen hang je in de gordel.
Slaap lekker.quote:
Ja, ik heb maar één keer mee naar huis gehad en heb er dus maar twee keer mee gereden. M'n dagelijks vervoer was toen een Fiat Ducato maar daar kon ik niet altijd over beschikken.quote:
Wat vervoerde je allemaal met die Ducato? Spullen voor je werk?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar één keer mee naar huis gehad en heb er dus maar twee keer mee gereden. M'n dagelijks vervoer was toen een Fiat Ducato maar daar kon ik niet altijd over beschikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |