Zal ook wel geoptimaliseerd zijn. Hoeveel is het je waard in gewicht en snelheid om een steviger vleugel te maken. Er is altijd wel een klein verschil in fragiliteit van de auto's, denk ik.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
True, dat zou ook vervelend zijn. Nu eindigt het vaak voor beide partijen in tranen.
Omvouwen en na het bakken afbreken.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk smakelijker.
Ja, bij Haas vlogen er steeds onderdelen af toch? Ik denk niet dat ze heel veel werk hebben besteed aan het botsproof maken van de aerodynamische onderdelen. Waarschijnlijk is dat gewoon een berekening van de maximale belasting maal 1,5, zoals in de luchtvaart.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ook wel geoptimaliseerd zijn. Hoeveel is het je waard in gewicht en snelheid om een steviger vleugel te maken. Er is altijd wel een klein verschil in fragiliteit van de auto's, denk ik.
F1 is omgekeerd vliegen zo ongeveer.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij Haas vlogen er steeds onderdelen af toch? Ik denk niet dat ze heel veel werk hebben besteed aan het botsproof maken van de aerodynamische onderdelen. Waarschijnlijk is dat gewoon een berekening van de maximale belasting maal 1,5, zoals in de luchtvaart.
Liefst in de buurt van een wasmachine?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omvouwen en na het bakken afbreken.
Dat was zo’n depressieve seriequote:
Nee joh, dat was lachen.quote:
Uhhh?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Liefst in de buurt van een wasmachine?
ja, nu kan ie welquote:
En die hebben dan ook nog twee coureurs die graag een beuk uitdelen of gewoon tegen een ander aan te rijden. Of de 'carrosserie', vleugels en ophanging tegen een stootje kunnen zal ook vaak een kwestie van geluk zijn, hoe de impact was tov van de bevestiging van de onderdelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij Haas vlogen er steeds onderdelen af toch? Ik denk niet dat ze heel veel werk hebben besteed aan het botsproof maken van de aerodynamische onderdelen. Waarschijnlijk is dat gewoon een berekening van de maximale belasting maal 1,5, zoals in de luchtvaart.
Ja maar nog niet zo lang geleden kwam ik het nog tegen op youtube, maar was geen succes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was te jong, waarschijnlijk.
Dat maakt het natuurlijk ook wel spannender, dat je van tevoren helemaal niet kunt inschatten wat een touché voor effect heeft. Met schade rijden kan ook niet iedereen even goed. Ik kan me nog goed herinneren dat Schumacher in de regen op drie wielen op hoge snelheid naar de pits reed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die hebben dan ook nog twee coureurs die graag een beuk uitdelen of gewoon tegen een ander aan te rijden. Of de 'carrosserie', vleugels en ophanging tegen een stootje kunnen zal ook vaak een kwestie van geluk zijn, hoe de impact was tov van de bevestiging van de onderdelen.
Misschien heeft het de tand des tijds niet doorstaan. Destijds was het voor een 'Nederlandse' sitcom best goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar nog niet zo lang geleden kwam ik het nog tegen op youtube, maar was geen succes.
spannender, touché, de pits inrijden, ga zo doorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
Is het nou eens afgelopen met die vleesflapjes? We hadden het over autoflapjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |