Is je freundin eine FOK!ster?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit even in MI fit armband overleg met mijn freundin
Geen actieve meerquote:Op maandag 11 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is je freundin eine FOK!ster?
Deze ken ik al 12 jaarquote:Op maandag 11 februari 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, is dat die ex die ik een tijdje geleden per ongeluk noemde?
Je bent niet goed snik.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit de goorste wijven te beffen qua visuals
Dan helpt Tilly's UI wel.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit de goorste wijven te beffen qua visuals
Je wordt virtueel gebeft.quote:
dat je bij je baksels het deegflapje moet opvouwen en kartel randjes moet makenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal maar geen grapje over de B in je username maken dit keer.
We kunnen ze ook nooit eventjes alleen laten.quote:
Ik zie dat de neusvleugel ook breder wordt en iets meer naar voren komt. Dat betekent dus nog meer kapotte neuzen. Dat vind ik wel een zwakke plek in de F1, dat die neus zo snel kapot is. Dat laat heel wat acties in tranen eindigen.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zijn wel wat minder flapjes en de endplates zijn volledig plat.
Kun je dan ook *tilt* krijgen?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden het 'flipperen' kunnen noemen. Dat klinkt best goed.
Dat klinkt al een stuk smakelijker.quote:
Godver, daar ging mijn bier. Flipperen met de ballen.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden het 'flipperen' kunnen noemen. Dat klinkt best goed.
Moet ook geen demolition derby worden. Met een stevige vleugel gaan mensen de banden van anderen snijden.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie dat de neusvleugel ook breder wordt en iets meer naar voren komt. Dat betekent dus nog meer kapotte neuzen. Dat vind ik wel een zwakke plek in de F1, dat die neus zo snel kapot is. Dat laat heel wat acties in tranen eindigen.
voorspelquote:Op maandag 11 februari 2019 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het op het juiste moment doet krijg je een extra spel.
True, dat zou ook vervelend zijn. Nu eindigt het vaak voor beide partijen in tranen.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet ook geen demolition derby worden. Met een stevige vleugel gaan mensen de banden van anderen snijden.
lippenkastquote:Op maandag 11 februari 2019 23:53 schreef TillyB het volgende:
Flapjesfissa voor je flipperkast als dat geen succes wordt
Spaart u flipperpunten?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemiddag, slager. Graag 3 ons beflapjes.
Dat is een dubbel flipper.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:53 schreef TillyB het volgende:
Flapjesfissa voor je flipperkast als dat geen succes wordt
Zal ook wel geoptimaliseerd zijn. Hoeveel is het je waard in gewicht en snelheid om een steviger vleugel te maken. Er is altijd wel een klein verschil in fragiliteit van de auto's, denk ik.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
True, dat zou ook vervelend zijn. Nu eindigt het vaak voor beide partijen in tranen.
Omvouwen en na het bakken afbreken.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk smakelijker.
Ja, bij Haas vlogen er steeds onderdelen af toch? Ik denk niet dat ze heel veel werk hebben besteed aan het botsproof maken van de aerodynamische onderdelen. Waarschijnlijk is dat gewoon een berekening van de maximale belasting maal 1,5, zoals in de luchtvaart.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ook wel geoptimaliseerd zijn. Hoeveel is het je waard in gewicht en snelheid om een steviger vleugel te maken. Er is altijd wel een klein verschil in fragiliteit van de auto's, denk ik.
F1 is omgekeerd vliegen zo ongeveer.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij Haas vlogen er steeds onderdelen af toch? Ik denk niet dat ze heel veel werk hebben besteed aan het botsproof maken van de aerodynamische onderdelen. Waarschijnlijk is dat gewoon een berekening van de maximale belasting maal 1,5, zoals in de luchtvaart.
Liefst in de buurt van een wasmachine?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omvouwen en na het bakken afbreken.
Dat was zo’n depressieve seriequote:
Nee joh, dat was lachen.quote:
Uhhh?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Liefst in de buurt van een wasmachine?
ja, nu kan ie welquote:
En die hebben dan ook nog twee coureurs die graag een beuk uitdelen of gewoon tegen een ander aan te rijden. Of de 'carrosserie', vleugels en ophanging tegen een stootje kunnen zal ook vaak een kwestie van geluk zijn, hoe de impact was tov van de bevestiging van de onderdelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij Haas vlogen er steeds onderdelen af toch? Ik denk niet dat ze heel veel werk hebben besteed aan het botsproof maken van de aerodynamische onderdelen. Waarschijnlijk is dat gewoon een berekening van de maximale belasting maal 1,5, zoals in de luchtvaart.
Ja maar nog niet zo lang geleden kwam ik het nog tegen op youtube, maar was geen succes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was te jong, waarschijnlijk.
Dat maakt het natuurlijk ook wel spannender, dat je van tevoren helemaal niet kunt inschatten wat een touché voor effect heeft. Met schade rijden kan ook niet iedereen even goed. Ik kan me nog goed herinneren dat Schumacher in de regen op drie wielen op hoge snelheid naar de pits reed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die hebben dan ook nog twee coureurs die graag een beuk uitdelen of gewoon tegen een ander aan te rijden. Of de 'carrosserie', vleugels en ophanging tegen een stootje kunnen zal ook vaak een kwestie van geluk zijn, hoe de impact was tov van de bevestiging van de onderdelen.
Misschien heeft het de tand des tijds niet doorstaan. Destijds was het voor een 'Nederlandse' sitcom best goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar nog niet zo lang geleden kwam ik het nog tegen op youtube, maar was geen succes.
spannender, touché, de pits inrijden, ga zo doorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
Is het nou eens afgelopen met die vleesflapjes? We hadden het over autoflapjes!
Was 'm met één achterwiel natuurlijk ook niet gelukt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk ook wel spannender, dat je van tevoren helemaal niet kunt inschatten wat een touché voor effect heeft. Met schade rijden kan ook niet iedereen even goed. Ik kan me nog goed herinneren dat Schumacher in de regen op drie wielen op hoge snelheid naar de pits reed.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
spannender, touché, de pits inrijden, ga zo door
Dat zou-ie nooit doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
zo komt Mario weer vragen wie er een droge doos heeft
Een Citroën DS kan op 3 wielen rijden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was 'm met één achterwiel natuurlijk ook niet gelukt.
Hamilton wel, die was gewoon uitgestapt en gaan duwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was 'm met één achterwiel natuurlijk ook niet gelukt.
ik verwachtte iets als je hebt geen smaak, maar dit is een betere verklaringquote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien heeft het de tand des tijds niet doorstaan. Destijds was het voor een 'Nederlandse' sitcom best goed.
Als-ie het doet wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een Citroën DS kan op 3 wielen rijden.
Ja, de meeste Citroën met hydropneumatische vering konden dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een Citroën DS kan op 3 wielen rijden.
In ieder geval wat vriendelijker.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik verwachtte iets als je hebt geen smaak, maar dit is een betere verklaring
Ik weet. Heeft Charles de Gaulle mogelijk het leven gered.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
wie was dat gisteren met de drogene doos?
Geniaal systeem.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de meeste Citroën met hydropneumatische vering konden dat.
Heb er 3 gehad, ben met 1 boven op zandhoop gestrand omdat ik 'm te hoog had gezet die alleen voor de bandenwissel was , dat stuitert als een gek.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik speelde als kind graag met dat hendeltje voor de hoogteafstelling.
Ze schijnen nu ook weer aan het experimenteren zijn met een revolutionair veersysteem bij Citroën. Zou als eerste in een luxueuze versie van de Cactus komen.quote:
Duits voor biskwietjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
Tröckener kecks is dat deens voor droge doos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |