Mijn oudste 19 en jongste 18....welkom bij de clubquote:Op maandag 11 februari 2019 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn oudste is nu achttien...dan begint het pas
Dankquote:Op maandag 11 februari 2019 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn oudste 19 en jongste 18....welkom bij de club
Hm, dat is nogal een gok. Maar ik zal geduldig afwachten.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer niet voorgekauwd. Kom je vanzelf achter.
Ja nou dat, dat honden niet even kunnen aanwijzen of zeggen waar het nou precíes zeer doet. En dat sommige honden keihard voor zichzelf zijn en amper pijn laten zien. Arghhh, zo frustrerend.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap het wel hoor! Kinderen kunnen vanaf een bepaalde leeftijd zeggen wat ze bedoelen, maar jij moet echt raden wat er in dat koppie omgaat.....
Maar komt vast goed.....knuffeltje voor jullie!quote:Op maandag 11 februari 2019 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat, dat honden niet even kunnen aanwijzen of zeggen waar het nou precíes zeer doet. En dat sommige honden keihard voor zichzelf zijn en amper pijn laten zien. Arghhh, zo frustrerend.
Dat is positief nieuws toch!! En succes met dat kalm aandoen, zal een uitdaging zijnquote:Op maandag 11 februari 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik was met de Griek naar de osteopaat. Zaten drie wervels vast in z'n rug en één in z'n nek. Z'n pijn zal niet morgen over zijn maar als het goed is kan er nu één en ander gaan genezen.
Morgen moet ie nog naar de orthopedische dierenarts om nog wat na te laten kijken en daarna kan ie hopelijk binnen een paar weken gaan helen. Betekent wel dat ie een paar weken nog heel kalm aan moet doen. En de Griek is in al z'n jongeblommerigheid niet zo goed in RUSTAHHHHHG![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is het enige wat je kunt doenquote:Op maandag 11 februari 2019 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat is nogal een gok. Maar ik zal geduldig afwachten.
quote:Op maandag 11 februari 2019 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn oudste is nu achttien...dan begint het pas
Leuke fase, met soms wat uitdagingen denk ik. Van genietenquote:Op maandag 11 februari 2019 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Grappig ik dacht dat je jonger was en geen kinderen.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral leuke en mooie momenten, dierbare gesprekken...wel echt genieten deze fase...quote:Op maandag 11 februari 2019 22:53 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Leuke fase, met soms wat uitdagingen denk ik. Van genieten.
Liefquote:Op maandag 11 februari 2019 22:55 schreef ato het volgende:
[..]
Grappig ik dacht dat je jonger was en geen kinderen.
Gelukkig ben ik daar erg goed in.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je kunt doen![]()
We hebben allemaal zo onze kwaliteiten.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar erg goed in.
Ja tis een apartequote:Op maandag 11 februari 2019 22:50 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat is positief nieuws toch!! En succes met dat kalm aandoen, zal een uitdaging zijn.
DIE FOTO'S![]()
!!
Ze gaan op hun baasje lijken hequote:Op maandag 11 februari 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis een aparte![]()
Heerlijk beest. Pretletter. Eén en al goedheid.
Selma en Janetquote:Op dinsdag 12 februari 2019 00:13 schreef Redefine het volgende:
En inmiddels spam ik ook de volgende tien:
1480 Hopeless Romantic - Michelle Branch
1479 Tush - ZZ Top
1478 Die to Save You - Sick Puppies
1477 Let Me Out - The Knack
1476 I'm Gonna Be (500 Miles) - The Proclaimers
1475 Band on the Run - Wings
1474 I Surrender - Saybia
1473 All Out of Luck - Selma
1472 This Fire - Franz Ferdinand
1471 What Have You Done For Me Lately - Janet Jackson
Mijn oudste is een meisje en de jongste een jongen van 15.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meisje de oudste en jongen de jongste.....en jij?
Ik denk dat ik zo Gloryhammer op zet, dat werkt ook welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 08:29 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Voor diegene die net als ik hun brein niet opgestart kregen deze ochtend: La Venda wil daar best bij helpen![]()
.
En het blijft leuk om je top2000 te volgen Redefine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |