Lust je dat?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden nog met de SC een keer cheesecake gaan eten bij Prish.
Als ze de lamp gebruikt, heeft ze meer energie om cheesecake te maken.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar hebben wij niks aanof is dat egoïstisch
Nee johquote:Op maandag 11 februari 2019 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh verrek die cheesecake. Ik had alles in huis gehaaldquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh verrek die cheesecake. Ik had alles in huis gehaaldIk ga dat echt nog doen. When you least expect it
Dat weet ik eigenlijk niet zeker. Het is vast zoet, toch? Ik had ook ambivalente gevoelens bij worteltjestaart, maar dat blijkt ook lekker te zijn.quote:
Komkommer houdt echt van warm. Ik had geweldige komkommers. Ging echt superquote:Op maandag 11 februari 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Tomaten en paprika heb ik ook op mijn balkon gedaan. Komkommer nog niet, maar mijn zus had een soort augurkjes als eindresultaat. Lukten die bij jou wel in de kas?
Nee met zoetheid valt het reuze mee. Ik hou niet van dat hele zoete.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet zeker. Het is vast zoet, toch? Ik had ook ambivalente gevoelens bij worteltjestaart, maar dat blijkt ook lekker te zijn.
Wij hadden zelfs mooie komkommers uit het moestuintje van AH.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komkommer houdt echt van warm. Ik had geweldige komkommers. Ging echt super
Bier met cheesecakequote:Op maandag 11 februari 2019 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog een combi oven staan. Als je hem wil hebben.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind ze lekker maar ik hou ook van simpele pizza's. Gewoon margeritha, funghi. En we hebben zelf geen oven.
Had je ze warm staan? Of beschut?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij hadden zelfs mooie komkommers uit het moestuintje van AH.
Ik vond kaas vroeger vies. Nu vind ik het soms lekker en soms meh. Smaakt cheesecake kazig?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee met zoetheid valt het reuze mee. Ik hou niet van dat hele zoete.
Ja @FreshFruit72 , ga eens ff halenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een combi oven staan. Als je hem wil hebben.
NEE!!! Echt absoluut niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond kaas vroeger vies. Nu vind ik het soms lekker en soms meh. Smaakt cheesecake kazig?
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja @:Freshfruit72 , ga eens ff halen
En der bier.quote:
Die stonden wel beschut en genoeg zon.Waren echt wel 20 cm.quote:
Wij hebben hier geen gas. Alleen elektrisch kookstel. Wat ik eigenlijk best haat. Koken op vuur is fijner.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou echt niet kunnen zonder oven ik doe alles in oven zowat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |