ohquote:Op maandag 11 februari 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
Tja, dat is de bovenkant van de pluim voor over twee weken. Aan de onderkant is het drie graden. Zegt helemaal niets dus.
ohquote:
Niet getreurd. Volgend weekend is het vrij zeker boven de 10 °C met een lekker zonnetje erbij. Kun je bijna op het terras gaan zitten.quote:
Kan het niet meer vindenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor welke plek? Ik zie 17,3 °C voor De Bilt.
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:02 schreef Prisha het volgende:
Ik heb komende zomer 5 weken vakantie...aan één stuk![]()
![]()
Dat is wel heerlijk. Ik wil mijn buitenkas opnieuw gaan opbouwen. Die heeft het vorig jaar niet gehouden...is met het sneeuwval ingestortquote:Op maandag 11 februari 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet getreurd. Volgend weekend is het vrij zeker boven de 10 °C met een lekker zonnetje erbij. Kun je bijna op het terras gaan zitten.
Je loopt maar. Afhalen heeft veel betere kortingen.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga dan nog steeds laten bezorgen.
Ik gebruik altijd weergegevens.nl. Je moet even zoeken, maar dan kun je wel goed nerden met allerlei gegevens.quote:
Ga je dan eindelijk een ruimtelift bouwen?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:02 schreef Prisha het volgende:
![]()
Lekker! Plannen?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:02 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ik betaal liever een paar euro's meer voor een echte pizza. Domino's.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je loopt maar. Afhalen heeft veel betere kortingen.
nope ik zie wel wat elke dag me brengtquote:
zou met 5 weken nét moeten lukken. Eerst de kas thoughquote:Op maandag 11 februari 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
Ga je dan eindelijk een ruimtelift bouwen?
Ga je nu gepantserd glas gebruiken?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk. Ik wil mijn buitenkas opnieuw gaan opbouwen. Die heeft het vorig jaar niet gehouden...is met het sneeuwval ingestortDomme constructiefout van mij, dat wel. Gaat niet nog een keer gebeuren.
Ik vind ze lekker maar ik hou ook van simpele pizza's. Gewoon margeritha, funghi. En we hebben zelf geen oven.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik betaal liever een paar euro's meer voor een echte pizza. Domino's.
Nou dan kan je alle leipe hipster dingen wel doen in die tijdquote:Op maandag 11 februari 2019 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nope ik zie wel wat elke dag me brengt
[..]
zou met 5 weken nét moeten lukken. Eerst de kas though
nee maar wel een betere dak constructie.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je nu gepantserd glas gebruiken?Wat verbouwde je eigenlijk in die kas? Kruiden etc.?
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dan kan je alle leipe hipster dingen wel doen in die tijd
net als de cheesecake en de lampquote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Heb altijd wel dingen van tevoren bedacht maar op de een of andere manier komt er nooit wat van
Tomaten en paprika heb ik ook op mijn balkon gedaan. Komkommer nog niet, maar mijn zus had een soort augurkjes als eindresultaat. Lukten die bij jou wel in de kas?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar wel een betere dak constructie.
Dit was de kas voor tomaten, komkommer, paprika (die heb ik ook binnen trouwens), pepertjes.
Kruiden heb ik in een andere kas, zo'n houten geval van de Gamma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |