Gelukkig hoef je er niet zoveel van de eten, als klein persoon.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuurkool maar als iemand het me voor zou zetten eet ik het wel. Met een grimas denk ik...mmmmm lekker hoor![]()
In het begihinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 11 februari 2019 21:31 schreef Lyza666 het volgende:
Nou zeg, alsof je maar gewoon moet doorvreten als je het niet lust. Als je iemand leuk vindt zou het ook geen probleem moeten zijn iets te koken wat de ander wél lekker vindt
Ah, we hebben een eetzeikerd!quote:Op maandag 11 februari 2019 21:31 schreef Lyza666 het volgende:
Nou zeg, alsof je maar gewoon moet doorvreten als je het niet lust. Als je iemand leuk vindt zou het ook geen probleem moeten zijn iets te koken wat de ander wél lekker vindt
Nah wat een onzin, je gaat toch niet zitten liegen over etenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Uit beleefdheid zou je sowieso niet moeten zeiken, of je moet maanden samen zijn
is wel goed voor je lijn dan als je zolang wachtquote:Op maandag 11 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Uit beleefdheid zou je sowieso niet moeten zeiken, of je moet maanden samen zijn
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuurkool maar als iemand het me voor zou zetten eet ik het wel. Met een grimas denk ik...mmmmm lekker hoor![]()
Ik wel in sommige gevallen. Als iemand heeft zitten sloven in de keuken en ik hou er niet van, dan ga ik dat niet zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah wat een onzin, je gaat toch niet zitten liegen over eten
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Als het een lekker wijf is eet ik alles
Gezeik gewoon. Als ik iets écht niet lust zeg ik het gewoon.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In het begihinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Hm dat valt wel mee. Ik eet liever een vis maar zou 't wel proberen. Mocht ik het toch niet lusten laat ik het staan.quote:
Je probeert iemand zijn hartje te veroveren dan nog eh? als je BV zegt ik hou niet van dieren, denkt je datequote:Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah wat een onzin, je gaat toch niet zitten liegen over eten
En dan zeg je het later pas als je langer samen bent? Dat vind ik dan helemaal raar.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wel in sommige gevallen. Als iemand heeft zitten sloven in de keuken en ik hou er niet van, dan ga ik dat niet zeggen.
Omdat ik het sneu voor de ander vind of zoquote:Op maandag 11 februari 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]serieus? Waarom zou je dat jezelf aandoen
Oh ik wel jammer dan, wat schiet je er mee op als je tegen heug en meug gaat zitten etenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wel in sommige gevallen. Als iemand heeft zitten sloven in de keuken en ik hou er niet van, dan ga ik dat niet zeggen.
Je verovert een hartje met eerlijkheidquote:Op maandag 11 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je probeert iemand zijn hartje te veroveren dan nog eh? als je BV zegt ik hou niet van dieren, denkt je datepotentieel seriemoordenaar gevaar
as he should be, op zn hoedequote:Op maandag 11 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je probeert iemand zijn hartje te veroveren dan nog eh? als je BV zegt ik hou niet van dieren, denkt je datepotentieel seriemoordenaar gevaar
Niet als je iemand net kent, fijn nu kom ik weer over als een hypocrietquote:Op maandag 11 februari 2019 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je verovert een hartje met eerlijkheid
Is nog niet gebeurdquote:Op maandag 11 februari 2019 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan zeg je het later pas als je langer samen bent? Dat vind ik dan helemaal raar.
Jaquote:Op maandag 11 februari 2019 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan zeg je het later pas als je langer samen bent? Dat vind ik dan helemaal raar.
Ja maar dan is haar hartje al in the pocketquote:Op maandag 11 februari 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaweet je nog dat kaasgerecht wat je al drie keer voor me hebt klaargemaakt, dat vond ik eigenlijk om te kotsen.
Nou lekker dan, zeg dat dan meteen
Je kunt dan toch later zeggen dat je iets niet zo heel lekker vindt, maar dat je het niet direct zei omdat je dat toen niet belangrijk vond?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja! Precies dit.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaweet je nog dat kaasgerecht wat je al drie keer voor me hebt klaargemaakt, dat vond ik eigenlijk om te kotsen.
Nou lekker dan, zeg dat dan meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |