Die dingen zijn ideaal.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]zo'n combi ding, maar wel een goede.
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:18 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gedate met iemand die geen kaas lust. Helemaal niks van kaas. Dat was toch wel een dingetje hoor. Verdomd lastig.
Dat is voor FOK!-begrippen natuurlijk erg matig.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stonden wel beschut en genoeg zon.Waren echt wel 20 cm.
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wij krijgen hier een Domino`s op loopafstand.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wij krijgen hier een Domino`s op loopafstand.![]()
![]()
Het gaat over komkommers Recce.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is voor FOK!-begrippen natuurlijk erg matig.
wutquote:
Wanneer was dat lastig dan? Bij het uit eten gaan?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:18 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gedate met iemand die geen kaas lust. Helemaal niks van kaas. Dat was toch wel een dingetje hoor. Verdomd lastig.
Woon je in de buurt van Den Haag?quote:
Lamaquote:
Helaas niet(al komt Remy, onze naakthond, daar wel vandaan)quote:Op maandag 11 februari 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Den Haag?
Bij het koken. Ik ben al geen held in de keuken en nou blijkt dat bijna al m'n recepten kaas bevatte. Of bonen, tomaat of mais. Lustte ie ook niet. Geen succes dat. Gelukkig waren stamppotten oké. Behalve met bietjes. Vond hij ook niet lekker.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer was dat lastig dan? Bij het uit eten gaan?
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij het koken. Ik ben al geen held in de keuken en nou blijkt dat bijna al m'n recepten kaas bevatte. Of bonen, tomaat of mais. Lustte ie ook niet. Geen succes dat. Gelukkig waren stamppotten oké. Behalve met bietjes. Vond hij ook niet lekker.
Jammer, je had hem zo mogen hebben. Ik heb nu een inbouwoven en gebruik hem niet meer.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Helaas niet(al komt Remy, onze naakthond, daar wel vandaan)
De tering zeg wat een zeikerd. Lijkt mijn zusje wel.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij het koken. Ik ben al geen held in de keuken en nou blijkt dat bijna al m'n recepten kaas bevatte. Of bonen, tomaat of mais. Lustte ie ook niet. Geen succes dat. Gelukkig waren stamppotten oké. Behalve met bietjes. Vond hij ook niet lekker.
Gewoon met de pollepel slaanquote:Op maandag 11 februari 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
historyquote:
Mijn zusje ookquote:Op maandag 11 februari 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
De tering zeg wat een zeikerd. Lijkt mijn zusje wel.
Oh, dat lijkt me inderdaad wel een puntje inderdaad. Als hij dat allemaal al niet lekker vindt, is de kans groot dat-ie begint te mekkeren over nog meer dingen. Dan kun je nooit eens ontspannen iets koken.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuurkool maar als iemand het me voor zou zetten eet ik het wel. Met een grimas denk ik...mmmmm lekker hoorquote:Op maandag 11 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Uit beleefdheid zou je sowieso niet moeten zeiken, of je moet maanden samen zijn
Ja, dat is eigenlijk ook wel zo, tenzij je echt allergisch bent voor iets.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Uit beleefdheid zou je sowieso niet moeten zeiken, of je moet maanden samen zijn
Ja is gewoon zoet! Kerret keek is ook lekker iddquote:Op maandag 11 februari 2019 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet zeker. Het is vast zoet, toch? Ik had ook ambivalente gevoelens bij worteltjestaart, maar dat blijkt ook lekker te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |