nooit gehadquote:Op maandag 11 februari 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flippieeee, zijn de broodjes warme worst bij AZ een beetje te vreten?
je verwarmt mijn hart.quote:
ok, want die wedstrijd is om zo'n kut tijdstip dat ergens lekker eten er niet in zit helaasquote:Op maandag 11 februari 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nooit gehad
[..]
je verwarmt mijn hart.
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nooit gehad
[..]
je verwarmt mijn hart.
Eens, dat vond ik ook al een groot nadeelquote:Op maandag 11 februari 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok, want die wedstrijd is om zo'n kut tijdstip dat ergens lekker eten er niet in zit helaas
Man man manquote:Op maandag 11 februari 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark kan je mij nog eens dat spotify lijstje sturen
Echt shit!quote:Op maandag 11 februari 2019 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens, dat vond ik ook al een groot nadeel
Neequote:Op maandag 11 februari 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark kan je mij nog eens dat spotify lijstje sturen
Ze lagen alle 4 miljoen te neuken?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fucking 4 miljoen kijkers voor de luizenmoeder
Wtf
Lief.quote:
Snap ook niet wie dat nou bedenkt.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoe kan dat dan, want het zijn twee verschillende personen die je kwootJULLIE ZIJN BROEDERS HAHA
Brothers from another mother.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoe kan dat dan, want het zijn twee verschillende personen die je kwootJULLIE ZIJN BROEDERS HAHA
Ik eet wel een broodje worst ofzo tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief.
[..]
Snap ook niet wie dat nou bedenkt.
mja moet ook nog maar even bedenken hoe ik dat doe.
Ga je diep schamen.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:35 schreef Driepink het volgende:
Ik heb heel seizoen 1 van de luizenmoeder ook nog niet eens gezien
moet jij wetenquote:Op maandag 11 februari 2019 16:35 schreef Driepink het volgende:
Ik heb heel seizoen 1 van de luizenmoeder ook nog niet eens gezien
Patatje of zo.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet wel een broodje worst ofzo tijdens de wedstrijd.
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Patatje of zo.
Mocht je toevallig Guus Til zien trouwens, vraag even om zijn shirt.
Ik overweeg inmiddels om een bord op te houden en zo zijn aandacht te krijgen
Alleen hebben 10 andere jonge jongens dat ook al bedacht.
Je mag mijn shirt wel hebben.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Patatje of zo.
Mocht je toevallig Guus Til zien trouwens, vraag even om zijn shirt.
Ik overweeg inmiddels om een bord op te houden en zo zijn aandacht te krijgen
Alleen hebben 10 andere jonge jongens dat ook al bedacht.
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je mag mijn shirt wel hebben.
Ik heet alleen geen Guus Til
had heel holland bakt ookquote:Op maandag 11 februari 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fucking 4 miljoen kijkers voor de luizenmoeder
Wtf
Opvoedkundige seriequote:Op maandag 11 februari 2019 16:36 schreef I. het volgende:
[..]
Toch gek dat zo'n tv-programma daartoe kan leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |