Die vent is echt een wausquote:Op maandag 11 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gast van brouwtv 21 is echt een god
Wel een beetje een smeerlap ook met zn niet wassen theorie.
?quote:Op maandag 11 februari 2019 13:28 schreef Saind het volgende:
ik ga 25 minuten monoloog van die mongool niet volhouden knut
wat praat die gozer irritant
Doe rustig Saind!quote:Op maandag 11 februari 2019 13:28 schreef Saind het volgende:
Hij vertelt over die smerige niet gewassen pan van em:quote:
Heb je wel zn vacuum installatie gezien om de hoek van dat brouwhokje?quote:Op maandag 11 februari 2019 13:28 schreef Saind het volgende:
op hoeveel minuten?quote:Op maandag 11 februari 2019 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je wel zn vacuum installatie gezien om de hoek van dat brouwhokje?
Dit was echt een goede aflevering hoorquote:Op maandag 11 februari 2019 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
mja gezien volgens mij
De stem van die gozer is echt als nagels op krijtbord alleen
Paul ik heb paar wilde bieren al tijd in de ijskast liggen maar bewaar ze nog iig tot jij er bent, eigenlijk beter om dan toch weer in de kelder te leggen toch?quote:Op maandag 11 februari 2019 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
mja gezien volgens mij
De stem van die gozer is echt als nagels op krijtbord alleen
Maakt niet echt uitquote:Op maandag 11 februari 2019 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paul ik heb paar wilde bieren al tijd in de ijskast liggen maar bewaar ze nog iig tot jij er bent, eigenlijk beter om dan toch weer in de kelder te leggen toch?
scheelt ook niet veel tochquote:Op maandag 11 februari 2019 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een hoestje alsof ik al 40 jaar rook
De halve Kuip zou leeg zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:46 schreef Elan het volgende:
Hier krijg je tegenwoordig een levenslang stadionverbod voor.
waar baseren ze dat op eigenlijk? Wat voor random bepaling is dat dan johquote:Op maandag 11 februari 2019 15:46 schreef Elan het volgende:
Hier krijg je tegenwoordig een levenslang stadionverbod voor.
Uit een ander milieu vooral.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wij komen duidelijk uit een andere tijd.
Elan? denk het niet.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waar baseren ze dat op eigenlijk? Wat voor random bepaling is dat dan joh
Club heeft kanquote:Op maandag 11 februari 2019 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Club heeft kan gewoon willekeurig een stadionverbod opleggen.
Linkquote:Op maandag 11 februari 2019 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Club heeft kan
In ander nieuws: ik heb zojuist mijn eigen tweet een like gegeven.(vond hem ook erg leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |