Idd. Aan beide kanten dus had het een pingel moeten zijn..quote:
En daarom blijf ik zeggen dat niemand er nog iets van snapt.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
Pol heeft dus bewust van twee penalties afgezien... Ook wel redelijk bizar.
Meest bizarre is nog wel dat hij geweigerd heeft om de eerste keer te kijken.
Maar goed, dan kom ik weer op mijn eerdere conclusie: de VAR zorgt alleen maar voor meer willekeur.
100% eens. VAR is leuk, maar alleen voor objectieve dingen. Buitenspel/niet buitenspel of bal wel/niet over de lijn (maar daar heb je doellijntechnologie voor). Voor de rest is het gewoon het aanhalen van een extra paar meningen waardoor je netto niks beter uit bent.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
Pol heeft dus bewust van twee penalties afgezien... Ook wel redelijk bizar.
Meest bizarre is nog wel dat hij geweigerd heeft om de eerste keer te kijken.
Maar goed, dan kom ik weer op mijn eerdere conclusie: de VAR zorgt alleen maar voor meer willekeur.
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daarom blijf ik zeggen dat niemand er nog iets van snapt.
Dat. Ervan uitgaande dat PSV de strafschop had benut zou dat een eenvoudige overwinning zijn geweest.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.
Jammer genoeg is dat wel weer achteraf en als.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beïvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat wel weer achteraf en als.
Laten we gewoon niet vergeten dat we ook slap aan het voetballen waren en hier eigenlijk gewoon goed weg komen
Ik doelde vooral op het feit dat PSV na die zeperd van Ajax punten zou gaan laten liggen, ongeacht de tegenstander. Dat voel je toch van verre aankomen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrecht was in topvorm ja...
Was tegen Groningen en Emmen ook. Totaal onzichtbaar, maar die 1 of 2 piskansjes die ze krijgen vliegen erin. Toch zonde.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beïvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.
PSV was verder niet slap, integendeel. Utrecht streed vol ervoor, mocht veel (Letschert zat de hele tijd met zijn handen aan De Jong) en PSV had veel en veel meer doelkansen. Maar goed, in de eerste helft vlogen ze er bij Utrecht in.
Dat vind jij wel vaker volgens mijquote:Op zondag 10 februari 2019 19:25 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Hendrix trouwens echt verschrikkelijk.
Veel omschakelingen eruit gehaald.aanvallend waardeloos jaquote:Op zondag 10 februari 2019 19:25 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Hendrix trouwens echt verschrikkelijk.
Niet zo heel veel. Zij komen heel gelukkig op voorsprong en nog gelukkiger op 2-0. Daarna moet je door die enorme muur voetballen en dan is 2-2 eigenlijk een prima resultaat.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef superniger het volgende:
Waar ging het mis vandaag?
Wat moet er anders?
Ja fair, deed zn verdedigende werk voldoende maar heeft geen fatsoenlijke bal vooruit gestuurd.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel omschakelingen eruit gehaald.aanvallend waardeloos ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |