https://nos.nl/artikel/22(...)en-journalisten.htmlquote:In Zweden is een lid van de neonazistische beweging NMR gearresteerd op verdenking van plannen om twee journalisten te vermoorden.
https://www.dw.com/en/ger(...)C3%BCrger/a-45044213">dw.comquote:Germany cracking down on armed far-right Reichsbürger Germany's government has said it confiscated firearms from hundreds of members of the Reichsbürger scene. Authorities have identified some 2,000 more people who identify with Germany's most idiosyncratic far-right group.
Erm... Kan je dat uitleggen? Want ik begrijp vegen, maar mijn reactie was toch gewoon on topic? Of mis ik wat?quote:Op zondag 10 februari 2019 02:12 schreef trein2000 het volgende:
Mensen hou het gezellig,
Persoonlijke aanvallen zijn niet welkom.
Voor het bediscussiëren van de betrouwbaarheid van media is maar heel beperkt ruimte.
Ik snap de veegactie ook niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm... Kan je dat uitleggen? Want ik begrijp vegen, maar mijn reactie was toch gewoon on topic? Of mis ik wat?
Wat is daarmee?quote:
Dit is nieuw voor je?quote:Op maandag 11 februari 2019 15:06 schreef dagobertE6 het volgende:
Gaan hier nou mensen echt het geweld van extreemrechts goedpraten?
Er zijn diverse extremismes . Onzin om dat allemaal perse in een topic te dumpen.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:41 schreef Gohf046 het volgende:
Het feit dat we twee topics hebben voor 1 probleem(extremistisch geweld) geeft eigenlijk aan hoe hypocriet mensen zijn.
Komt mede dat de definitie van extreemrechts (en ook tot op zekere hoogte geldt dat voor extreemlinks) steeds ruimer wordt, als scholieren met Trump-petjes die wat schoolleuzen roepen tegenwoordig als extreemrechts wordt gezien kan ik dat bijvoorbeeld echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor je?
Meerdere malen links gepost van de FBI die aantonen dat extreem rechtse hate crimes sterk zijn toegenomen in de VS de laatste paar jaar, maar daar gaat men niet op in. Nee, de discussie moet zijn dat 'je de bronnen niet serieus kunt nemen want Soros!'. Achterlijk gedoe
Volgens mij doet niemand dat?quote:Op maandag 11 februari 2019 15:06 schreef dagobertE6 het volgende:
Gaan hier nou mensen echt het geweld van extreemrechts goedpraten?
Het begrip hate crime is de laatste paar jaar ook wel ster rekbaar geworden he.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Meerdere malen links gepost van de FBI die aantonen dat extreem rechtse hate crimes sterk zijn toegenomen in de VS de laatste paar jaar, maar daar gaat men niet op in.
Ook weer waar.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:57 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Komt mede dat de definitie van extreemrechts (en ook tot op zekere hoogte geldt dat voor extreemlinks) steeds ruimer wordt, als scholieren met Trump-petjes die wat schoolleuzen roepen tegenwoordig als extreemrechts wordt gezien kan ik dat bijvoorbeeld echt niet serieus nemen.
Is het ?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het begrip hate crime is de laatste paar jaar ook wel ster rekbaar geworden he.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hate_crimequote:A hate crime (also known as a bias-motivated crime or bias crime[1]) is a prejudice-motivated crime which occurs when a perpetrator targets a victim because of his or her membership (or perceived membership) in a certain social group or race.
Sure, dat zal het zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het ?
Het is een amerikaans begrip. maar wellicht ben jij te rekbaar in de afkeuring ?
Nee hoor. De FBI heeft voor zover ik weet niks veranderd aan de definitie ervan.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het begrip hate crime is de laatste paar jaar ook wel ster rekbaar geworden he.
Heb je wel dit topic doorgenomen?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand dat?
Waar haal je dat idee vandaan?
Typisch weer.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 07:40 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Heb je wel dit topic doorgenomen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
Loslopende journalisten zijn tegenwoordig bij Trumps MAGA egostreelfestijnen ook fair game geworden:
https://www.nytimes.com/2(...)fb-nytimes&smtyp=cur
Extreem zieke shit weer
Hey, weet je wat, die lat kan vast nog lager, laten we voortaan elke vuile blik van een blanke man ook als "aanval" classificeren.quote:A man who began shouting at journalists...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |