het is al gespeeldquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:02 schreef TLC het volgende:
Als het maar niet binnen het eerste half uur gespeeld is
ik heb Real or Draw gezetquote:Op woensdag 13 februari 2019 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb heel m’n Unibet saldo op 1.92 gezet, lap.
twitter:elchiringuitotv twitterde op woensdag 13-02-2019 om 19:28:44🚨🚨🚨¡¡PRIMICIA de @EduAguirre7!!XI REAL MADRID (VS. Ajax): Courtois; Reguilón, Sergio Ramos, Nacho, Carvajal; Kroos, Casemiro, Modric; Bale, Vinicius y Benzema. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:elchiringuitotv twitterde op woensdag 13-02-2019 om 19:28:44🚨🚨🚨¡¡PRIMICIA de @:EduAguirre7!!XI REAL MADRID (VS. Ajax): Courtois; Reguilón, Sergio Ramos, Nacho, Carvajal; Kroos, Casemiro, Modric; Bale, Vinicius y Benzema. reageer retweet
tjaquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:elchiringuitotv twitterde op woensdag 13-02-2019 om 19:28:44🚨🚨🚨¡¡PRIMICIA de @:EduAguirre7!!XI REAL MADRID (VS. Ajax): Courtois; Reguilón, Sergio Ramos, Nacho, Carvajal; Kroos, Casemiro, Modric; Bale, Vinicius y Benzema. reageer retweet
Bij een gelijkspel is er des te meer te juichenquote:
Dan gaan we allemaal Doublepain @en.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel is er des te meer te juichen
Rest niet gelezen maar mee eens.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor een take; er zijn geen zwakkere fans dan Ajax-fans.
Manisch depressief heet dat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor een take; er zijn geen zwakkere fans dan Ajax-fans. Wanneer het zoals in de eerste seizoenshelft fantastisch loopt, kan Ajax de hele wereld aan volgens de fans. Tot aan het toedichten van kansen voor Ajax tegen Real Madrid. Komen er twee/drie tikjes op de neus bij Ajax en krabbelt Real Madrid wat op; staat iedereen vooraan om bang te zijn voor een historische afstraffing.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor een take; er zijn geen zwakkere fans dan Ajax-fans. Wanneer het zoals in de eerste seizoenshelft fantastisch loopt, kan Ajax de hele wereld aan volgens de fans. Tot aan het toedichten van kansen voor Ajax tegen Real Madrid. Komen er twee/drie tikjes op de neus bij Ajax en krabbelt Real Madrid wat op; staat iedereen vooraan om bang te zijn voor een historische afstraffing.
Als we roepen dat we Real kunnen hebben dan zeg je dat Ajax-fans ongekend arrogant zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
De invloed van de onvermijdelijke vijfde colonne.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |