Nope, had hem uitgeleend aan m'n broer, die woont een uur verderop, en had een auto-ongeluk gehad, dus auto total-loss. Hij heeft inmiddels een nieuwe auto, maar hij staat daar dus nog.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah op die manier, duidelijk. Is je auto kapot dan nu?
Das mijn leeftijd.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik voel me oud. Al een dikke 17 jaar is het niet ?
Tof.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Samen met Gibson stedentrip gehad in België met school. Te mooi gewoon dat je dan iemand hier weer treft.
Mooie tijdenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Samen met Gibson stedentrip gehad in België met school. Te mooi gewoon dat je dan iemand hier weer treft.
Vast welquote:Op zondag 10 februari 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]
Tof.
Vraag me nu ook wel af of er hier mensen zitten die ik nog van heel vroeger ken. Kans is vrij groot. Maar ik zal het nooit weten.
Ja dat was wel tof.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooie tijdenHelemaal toen we aansloten bij het survivallen
Holy sheitquote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef _--_ het volgende:
Misschien ken ik Gibson wel onwetend. Groningen is immers een klein stad.
Beetje jammer inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dan zelf afwezig zijn
Hoeveel 17 jarige mensen ken je?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Holy sheitZou maar zo kunnen.
Vooral die fik was mooiquote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat was wel tof.Iedereen weer samen.
Dat dit kanquote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dan zelf afwezig zijn
Hmm dat weet ik niet meer.quote:
Hij is dat lijstje voor je aan het fixen man.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dan zelf afwezig zijn
ik zei nog, geen haast.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:26 schreef I. het volgende:
[..]
Hij is dat lijstje voor je aan het fixen man.
Ach, we kennen kwarkje langer dan vandaag.quote:
Ken je Turken, zowel jong en oud. M'n Turken kring is best breed.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet geen of ik moet je leeftijd niet weten
TOPMODquote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, we kennen kwarkje langer dan vandaag.
jongens ik ben er gewoon maar jullie zijn gewoon saaiquote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dan zelf afwezig zijn
Oeiquote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jongens ik ben er gewoon maar jullie zijn gewoon saai
SOOOOOOOWWWWWWWquote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo dan, koekoek.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ja, toen, dat weet ik ook nog welquote:Op zondag 10 februari 2019 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet meer.Bij vuur moet ik denken aan het kampvuur op het campingterrein waar meneer klinkhamer gitaar ging pingelen.
ken je er ook een paar in Den Haag?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef _--_ het volgende:
Zo weinig Turken in Groningen dat ik ze zowat allemaal ken.
JAquote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Of dat we spaghetti door de wc probeerde te spoelen.
Nee joh,quote:Op zondag 10 februari 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ken je er ook een paar in Den Haag?
Nopequote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ken je Turken, zowel jong en oud. M'n Turken kring is best breed.
Ja, dan houdt het op inderdaad.quote:
hoe wil je dat doen, via DM?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek hè? Anders haal ik m'n vrienden erbij.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was dus gisteren uit eten voor verjaardag oom, serveerster komt: ja, vat dit maar op als compliment, maar ik wil graag je ID zien, dus ik: nou, over een maand hoef ik dat niet meer te doen. Serveerster pakt ID, en kijkt in verbazing en zegt: oh dear, ik ben maar 2 jaar ouder
man man manquote:Op zondag 10 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was dus gisteren uit eten voor verjaardag oom, serveerster komt: ja, vat dit maar op als compliment, maar ik wil graag je ID zien, dus ik: nou, over een maand hoef ik dat niet meer te doen. Serveerster pakt ID, en kijkt in verbazing en zegt: oh dear, ik ben maar 2 jaar ouder
Weet ik ook niet meer lol.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, toen, dat weet ik ook nog welWas ook leuk !
( Was dat toen niet dat die friet echt tantoe smerig was :" ?! )
is goed, haal jij je vrienden lekker erbij, kom ik ook alleen.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek hè? Anders haal ik m'n vrienden erbij.
Ik heb vorig jaar nog iemand van 33 naar zijn ID gevraagd toen ie drank kwam afrekenen. Die gozer zag er echt uit als 20quote:Op zondag 10 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Kon ie wel om lachen zeker?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar nog iemand van 33 naar zijn ID gevraagd toen ie drank kwam afrekenen. Die gozer zag er echt uit als 20
Haha.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
is goed, haal jij je vrienden lekker erbij, kom ik ook alleen.
dit ga ik zijn over 9 jaarquote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar nog iemand van 33 naar zijn ID gevraagd toen ie drank kwam afrekenen. Die gozer zag er echt uit als 20
@@quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
begin maar alvast met taggen
Bedankt voor je registratie. Ter bevestiging wordt er nu een mail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Klik op de link in die mail en je registratie is definitief.quote:
Uiteindelijk welquote:Op zondag 10 februari 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon ie wel om lachen zeker?
Dat geld voor vrouwmenschen die eruit zien als 20!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
MAAR ALS IE ERUIT ZIET ALS 20 DAN MAG IE DRANK
#me2quote:Op zondag 10 februari 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog weleens. Ongelofeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |