en gewoon door het slotje heen posten hequote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kijk er echt nooit![]()
Maar je zal best gelijk hebben
@haags_kwartiertje sow, lees dit danquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker zo'n fulltime tuinman omdat al die kuthaagjes er netjes bij moeten staan.
Wat een onderhoud qua tuin man jezusquote:
Ja, problemen mee?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:27 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
en gewoon door het slotje heen posten he
Wat heb je veel puntenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:27 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
en gewoon door het slotje heen posten he
hahaagjesquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker zo'n fulltime tuinman omdat al die kuthaagjes er netjes bij moeten staan.
Anders was het nog steeds een barslechte inspiratieloze titel geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je nog maagd bent
Dit is wel teleurstellend ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de spatie bij hahaatjes staat er nog steeds :$
Ik ga dit echt niet aankaarten hoor, zo meteen halen ze die hele tag wegquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de spatie bij hahaatjes staat er nog steeds :$
bang voor @murp ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga dit echt niet aankaarten hoor, zo meteen halen ze die hele tag weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |