Hier zitten ze elk jaar op de braderie. Volgens mij komt het uit Peru of zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had vroeger zo'n jasje eigenlijk een vestjeooit eens gekocht in de kalverstraat daar waren mexicanen ofzoiets, gewoon straatverkoop, mag niet meer geloof ik
![]()
kostte 25 gulden, leuk.... maar het stonk als de pest![]()
die lucht kreeg je er niet uit.. niet na 5 wasbeurten![]()
aan mijn verganistisch nichtje gegevenzij vond dat niet erg
Afganen jasjes noemden ze dat.Op het Waterloo plein werden die verkocht.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had vroeger zo'n jasje eigenlijk een vestjeooit eens gekocht in de kalverstraat daar waren mexicanen ofzoiets, gewoon straatverkoop, mag niet meer geloof ik
![]()
kostte 25 gulden, leuk.... maar het stonk als de pest![]()
die lucht kreeg je er niet uit.. niet na 5 wasbeurten![]()
aan mijn verganistisch nichtje gegevenzij vond dat niet erg
Oh dat nummer komt mij bekend voor wel soort space ietsquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:37 schreef mario390 het volgende:
und ich düse,düse... im Sauseschritt![]()
![]()
Ich lass das sehen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:37 schreef mario390 het volgende:
![]()
Die is mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:37 schreef mario390 het volgende:
![]()
KODOquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:37 schreef mario390 het volgende:
![]()
ja Peru! dat bedoel ikquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hier zitten ze elk jaar op de braderie. Volgens mij komt het uit Peru of zo.
Spuuglelijk, die streepjes.
oh... dat kan ookquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Afganen jasjes noemden ze dat.Op het Waterloo plein werden die verkocht.
Und bring de liebe mit.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:37 schreef mario390 het volgende:
![]()
quote:
ik willt dat nu postenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat nummer komt mij bekend voor wel soort space iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |