Ik zag ze voor het eerst toen ik 13 was,dat was in Joure.quote:
In mijn jeugd waren ze hier elk jaar en iedereen ging heen, ik dus ook. Man, je kwam kletsnat van het bier weer uit die feesttent. En dan patat eten en kijken of je fiets er nog was.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst toen ik 13 was,dat was in Joure.
En jaren jaren later op het Veenhoop Festival meerdere malen.
En daarna moest Gasly aan de erwtensoep.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft het ijs van Biddinghuizen aan gort gescheurd met Gasly
Het was wel wat aparts hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst toen ik 13 was,dat was in Joure.
En jaren jaren later op het Veenhoop Festival meerdere malen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel.Die stream was wel grappig. Twee F1-coureurs die een beetje aan het kloten zijn in een simulator. Ze moesten eigenlijk een 12-uursrace rijden, maar ze waren daar al uit gecrashed.
Ooh dat wit was wijn, hahaha. Ik heb hem nu ook pas.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap de grap nu pas........![]()
Witte Wijn!![]()
ik heb uit het raam gekeken of er sneeuw was
ah.. gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh dat wit was wijn, hahaha. Ik heb hem nu ook pas.
Ja en klompen aan. Dat hoorde zo. En al van te voren indrinken met bier.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het was wel wat aparts hoor.
In Toldijk hadden ze hun jaarlijkse vaste aanhangers optreden.
Met de trekker en een platte kar vol stro gingen hier de fans er naar toe.
En een spoor van rotzooi in alle dorpen.
T shirts kapot scheuren bij vrouwen, hoorde er ook bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
In mijn jeugd waren ze hier elk jaar en iedereen ging heen, ik dus ook. Man, je kwam kletsnat van het bier weer uit die feesttent. En dan patat eten en kijken of je fiets er nog was.
Ja en daarom altijd een mooie b.h. aan doen naar normaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
T shirts kapot scheuren bij vrouwen, hoorde er ook bij.
toen was geluk nog heel gewoonquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap de grap nu pas........![]()
Witte Wijn!![]()
ik heb uit het raam gekeken of er sneeuw was
Bathurst was het. In de simulator waren ze op allerlei dodelijke manieren aan het proberen stukken van het circuit over te slaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]van Bathum zie het op Google nu ja, serieuze koppen in die simulators
Moet je je dat nu indenken in dit metoo tijdperk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja en daarom altijd een mooie b.h. aan doen naar normaal.
I am Groot!quote:
Ja, ik ook.quote:
Dat deed ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prish,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |