Heb alleen 1e helft kunnen kijken, ging wel prima jaquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk DP, heb je genoten van Madrid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Tadic ervaren in dan??quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
Schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot
Wat een amateurs. Met ervaren jongens als Tadic, Blind en Huntelaar vandaag voorop
Al 76 minuten. Heerlijke tv.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:03 schreef Zorro het volgende:
Schakel ik nou steeds net op het juiste moment in om dat gepruts te zien of gaat het de hele tijd zo?
Schieten met een geweer als kindsoldaatquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is Tadic ervaren in dan??
Ik wil dat eigenlijk wel zien, maar dan zul je zien dat het dan 1-2 wordt en dan is het mijn schuld.quote:
Volgensmij heeft ie ooit de beker met Twente? of Groningen? gewonnen, maar voor de rest niks hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schieten met een geweer als kindsoldaat
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is een parodie op een voetbalclub.
En terecht, Ajax is één grote hypequote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:09 schreef StarGazer het volgende:
Nu nog ff verliezen in de CL en beker en het is weer klaar.
Ik denk dat Utrecht morgen heel erg gemotiveerd zal zijn. PSV zal het lastig krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Meer motivatie morgen tegen Utrecht
gelachenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat Utrecht morgen heel erg gemotiveerd zal zijn. PSV zal het lastig krijgen.
Ik bekijk het positief: PSV kan morgen verliezen zonder schade op te lopen. De rest is bonus.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat Utrecht morgen heel erg gemotiveerd zal zijn. PSV zal het lastig krijgen.
Wedstrijd is nog niet voorbij, juich nou maar niet te vroegquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Hee er worden me plotseling woorden van een ander in de mond gelegd. WAT IS DIT!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wedstrijd is nog niet voorbij, juich nou maar niet te vroeg
Altijd blijven lachenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:12 schreef Themeparktommy het volgende:
man man man... en dan heb je al zo'n kut zaterdag...
Huhquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hee er worden me plotseling woorden van een ander in de mond gelegd. WAT IS DIT!
Rot op met je offtopicquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef GGMM het volgende:
Weer een eindbaas Dark Souls verslagen.![]()
Toch nog iets nuttigs gedaan de afgelopen 90 minuten.
gifjequote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou wel een klassieke kool zijn geweest
sowquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is een parodie op een voetbalclub.
Dat is het ook. Alsof Real er niet meer maakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt 0-4 woensdag nog steeds overdreven?
Echte fanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef GGMM het volgende:
Weer een eindbaas Dark Souls verslagen.![]()
Toch nog iets nuttigs gedaan de afgelopen 90 minuten.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt 0-4 woensdag nog steeds overdreven?
Real Madrid is nu ook weer terug in vorm, maar zelfs de Madrid van een paar maanden geleden zou dit ajax wel kapot makenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alsof Real er niet meer maakt.
Kansen ietsjes minder inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Ajax niet winnen van Real
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |