abonnement Unibet Coolblue
pi_184913525
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 11:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Net als verkopers in een winkel. Moet ik ook echt absoluut niks van hebben. :N
Jaren geleden (in het oude beeldbuis tijdperk nog) wilde ik een Sony Wega Theatre aanschaffen, maar de verkoper wees me op een aanbieding van Thomson. Ik gaf aan er geen interesse in te hebben en dat ik echt de Sony Wega Theatre wilde kopen.
"MENEER! Wist u dat Thomson 's werelds GROOTSTE merk is? Zelfs nog groter dan Sony en Philips BIJ ELKAAR!"
- "Fascinerend. Ik wil die SONY WEGA THEATRE."
"Maar MENEER! VERTEL u mij nou eens waarom u die Sony wil en niet de Thomson?"
- "Nou om te beginnen heeft de Sony een plat beeldbuis en bij die Thomson eis het lelijk bol, en bij de Thomson zie je ook vreselijk grote vierkante pixels in het beeld.
Werd die vent boos! :') "JA MENEER! U moet geen appels met peren met elkaar gaan vergelijken he!"
Op dat moment wilde ik exploderen en eisen de manager te spreken omdat ik die Sony wilde, en anders zou ik naar een winkel gaan waar hij fl.100 duurder was maar waar ik dit gezeik niet zou krijgen, maar gelukkig liep hij teleurgesteld.geïrriteerd zuchtend naar het magazijn om de Sony te gaan halen voor mij.

Wat ook leuk is, zijn winkels waarin medewerkers ineens tegen hun collega zeggen: "Ik neem het wel vanaf hier over van je." en dat de anders zegt "Zet deze verkoop wel op mijn naam he! Deze gaat naar mijn target toe! Die neem je niet van mij af!"
je maakt wat mee he
pi_184913629
Wie zit er nog te wachten op dit soort telefoontjes? Verbazingwekkend dat het nog steeds uit kan om daar mensen achter te zetten. En verbazingwekkend dat er nog steeds mensen zijn die dit soort werk willen doen.
Somebody that I used to know
pi_184913977
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 10:58 schreef Basp1 het volgende:
Vooral goed om te lezen dat Essent klachten pas serieus neemt als ze in de media komen. Het als bedrijf je verschuilen achter een door jezelf uitgekozen wervingsbureau geeft ook goed aan hoe zo'n organisatie denkt om zo zogenaamd hun eigen verantwoordelijkheid zoveel mogelijk af te schuiven.

Een bedrijf waar elk weldenkend mens nu per heden meteen als klant weg zal gaan

^O^
Precies. Dat die verkopers onder elkander natuurlijk op een werkvloer onzin uitkramen en lekker los gaan dat zal niet alleen bij Essent gebeuren. Wie weet welke geintjes een chirurg maakt over zijn patiënten. Maar dat Essent niets met de klachten doet tot op het moment dat het in het nieuws komt is nog erger.
pi_184914140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:28 schreef ems. het volgende:
Mensen zeggen achter de schermen gemene en overdreven dingen over klanten! Stop de persen!
Dit idd, maar wat echt klachtwaardig is, is dat essent niets met de klachten doet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 9 februari 2019 @ 13:09:16 #30
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184914203
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:35 schreef Postbus100 het volgende:
Wie zit er nog te wachten op dit soort telefoontjes? Verbazingwekkend dat het nog steeds uit kan om daar mensen achter te zetten. En verbazingwekkend dat er nog steeds mensen zijn die dit soort werk willen doen.
Niemand wil dat werk doen volgens mij, maar als je weinig anders kan....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184914247
De mannen zijn ontslagen? Het lijkt me dat er hoger in de organisatie iets structureel fout zit. Ga daar maar snijden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 9 februari 2019 @ 13:12:25 #32
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184914267
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit idd, maar wat echt klachtwaardig is, is dat essent niets met de klachten doet.
Klopt en ik moet toegeven dat ik bij deze lui minder sympathie heb omdat ze ook nog geen eens nuttig werk verrichten en vooral storend zijn.
pi_184914338
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:35 schreef Postbus100 het volgende:
Wie zit er nog te wachten op dit soort telefoontjes? Verbazingwekkend dat het nog steeds uit kan om daar mensen achter te zetten. En verbazingwekkend dat er nog steeds mensen zijn die dit soort werk willen doen.
Idd. Aangezien het aantal telefoontjes dat niet wordt opgenomen of direct wordt opgehangen ook al een zeer flink percentage moet zijn. En diegene die je wel aan de lijn weet te houden moet je dan ook nog eens iets zien aan te smeren terwijl tante Miep blijft zeggen dat ze dat niet gaat doen en dat ze dat eerst met haar zoon moet overleggen, want de familieleden hebben heel goed op haar ingepraat.
pi_184914477
In de Mediamarkt lopen ook dit soort roofdieren rond die je lastig komen vallen als je een magnetron bekijkt.
pi_184914750
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wie weet welke geintjes een chirurg maakt over zijn patiënten.
Jouw partner?
pi_184914779
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:22 schreef WammesWaggel het volgende:
In de Mediamarkt lopen ook dit soort roofdieren rond die je lastig komen vallen als je een magnetron bekijkt.
Leuk toch kunnen die iemand voorlichten, zodat men weet wat men online koopt!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2019 13:37:06 ]
pi_184914811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:11 schreef Lyrebird het volgende:
De mannen zijn ontslagen? Het lijkt me dat er hoger in de organisatie iets structureel fout zit. Ga daar maar snijden.
Is in iedere organisatie zo het zit altijd hogerop.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 14:03:29 #38
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184915377
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi verhaal opa! ^O^

Maar je kan wel lachen om die verkopers maar het werkt vaak genoeg wel. Zag jaartje terug echt zo'n typisch Henk&Ingrid gezin in de MediaMarkt overtuigd worden om een QLED scherm van Samsung te kopen. Ze waren aan het kijken tussen de simpele Full-HD LCD TVs maar bogen als een blad om een boom om, voor de lulverhalen van de verkoper over de weergaloze quantum dot technieken :D
QLED is dan ook écht een heel stuk fijner dan LCD, (maar er gaat nog steeds niks boven OLED).

Alhoewel je inderdaad je vragen kan stellen of Henk en Ingrid het verschil gaan zien tijdens Ik Hou van Holland :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184915684
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

QLED is dan ook écht een heel stuk fijner dan LCD, (maar er gaat nog steeds niks boven OLED).

Alhoewel je inderdaad je vragen kan stellen of Henk en Ingrid het verschil gaan zien tijdens Ik Hou van Holland :')
Ligt eraan wat je met de tv wil doen.

OLED en gaming gaat bijv. nog slecht samen.
Als je een uurtje of twee misschien langer, gamet dan loop je al een flink risico op burn-in.
En dat heb je niet met QLED.

Daarbij vind ik OLED vaak lelijker op de een of andere manier.
De kleuren zijn zo raar fel en helemaal niet realistisch. (of het zijn bepaalde instellingen die niet juist waren ofzo)

Maar goed, smaken verschillen wat dat betreft.
Maar als een verkoper je weet om te halen van een "normale" full HD lcd tv" te kijken naar een QLED, die niet perse veel duurder hoeven te zijn.

Ik zie niet wat daar mis mee is, het is zijn taak iets te verkopen immers.

Het verhaal van ik wil product X en het is duidelijk dat de klant ook echt product X wil hebben, maar jij als verkoper blijft doordrukken over product Z.. dan zou ik als klant ook pissig worden.

Heb dat bij mediamarkt gehad, een laptop die bij thuiskomst het simpelweg niet deed, moeilijk doen bij de servicebalie maar wel geld terug gehad uiteindelijk na aandringen.

Ik loop naar de overkant, zelfde laptop maar betere specs, 1 euro duurder, deed het nog jaren perfect.

Mediamarkt is dan ook troep van de bovenste plank, alles wat ik daar ooit gekocht heb was iets mis mee.
Van airfryers die maar 1 kant opwarmde lol, scheermeskoppen die bot waren, telefoontjes die het niet goed doen qua downloaden en bijv. met bijwerken langzaam.. echt de lijst is eindeloos tot het punt dat je mag zeggen "kap dan met zooi kopen daar". :P
pi_184915814
Als kleine zelfstandige ben je helemaal de pineut. Als piranja's blijven ze je achtervolgen, doen alles om je te vernederen als je een keer boos bent geworden, bijv. je neemt op en een keihard geluid is te horen, en nummer blokkeren gaat niet want ze bellen met anoniem nummer. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland.
pi_184915845
Ik denk vooral dat deze gratis bellen, anders bedachten deze zich wel.
pi_184915896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:27 schreef Loekie1 het volgende:
Als piranja's blijven ze je achtervolgen, doen alles om je te vernederen als je een keer boos bent geworden, bijv. je neemt op en een keihard geluid is te horen,
Wtf? :')
pi_184915959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wtf? :')
Is waar hoor en ik heb alles wat anoniem bellen doet op weigeren staan.

Ik ben het al jaren zat, alleen die van (microsoft) die namaak indieers die bellen niet meer.
pi_184915985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

alleen die van (microsoft) die namaak indieers die bellen niet meer.
Misschien begrijpen ze je niet.
pi_184916008
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Misschien begrijpen ze je niet.
Als wel zorg ik er wel voor van niet!
Microsoft belt mij dan moet ik wel heel belangrijk zijn of niet?
pi_184916122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 13:22 schreef WammesWaggel het volgende:
In de Mediamarkt lopen ook dit soort roofdieren rond die je lastig komen vallen als je een magnetron bekijkt.
Die meeste medewerkers bij de MM hebben geen verstand van wat ze verkopen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 9 februari 2019 @ 14:44:03 #47
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184916181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je met de tv wil doen.

OLED en gaming gaat bijv. nog slecht samen.
Als je een uurtje of twee misschien langer, gamet dan loop je al een flink risico op burn-in.
En dat heb je niet met QLED.

Daarbij vind ik OLED vaak lelijker op de een of andere manier.
De kleuren zijn zo raar fel en helemaal niet realistisch. (of het zijn bepaalde instellingen die niet juist waren ofzo)

Maar goed, smaken verschillen wat dat betreft.
Maar als een verkoper je weet om te halen van een "normale" full HD lcd tv" te kijken naar een QLED, die niet perse veel duurder hoeven te zijn.

Ik zie niet wat daar mis mee is, het is zijn taak iets te verkopen immers.

Het verhaal van ik wil product X en het is duidelijk dat de klant ook echt product X wil hebben, maar jij als verkoper blijft doordrukken over product Z.. dan zou ik als klant ook pissig worden.

Heb dat bij mediamarkt gehad, een laptop die bij thuiskomst het simpelweg niet deed, moeilijk doen bij de servicebalie maar wel geld terug gehad uiteindelijk na aandringen.

Ik loop naar de overkant, zelfde laptop maar betere specs, 1 euro duurder, deed het nog jaren perfect.

Mediamarkt is dan ook troep van de bovenste plank, alles wat ik daar ooit gekocht heb was iets mis mee.
Van airfryers die maar 1 kant opwarmde lol, scheermeskoppen die bot waren, telefoontjes die het niet goed doen qua downloaden en bijv. met bijwerken langzaam.. echt de lijst is eindeloos tot het punt dat je mag zeggen "kap dan met zooi kopen daar". :P
Het grote verschil is het het veel hogere contrast, zeker in de donkere regionen.

Kijk maar eens een wat donkere film met het licht uit, dan is het verschil tussen LCD en OLED heel snel duidelijk ;) LCD heeft dan een lelijke grijze gloed waar het zwart zou moeten zijn. Soms zelfs gepartioneerd als je meerdere backlights hebt, dan is de helft van je scherm zwart en de andere helft grijs omdat er bijvoorbeeld ondertitels getoond moeten worden.

Overigens is dat inderdaad het tegenovergestelde van demonstratiefilmpjes die nogal onecht aanvoelen altijd. Geen idee waarom ze dat gebruiken in showrooms, maar het zal wel lekker ‘poppy’ zijn voor het grote publiek. En vanwege het hogere contrast valt dat nog veel meer op idd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 9 februari 2019 @ 14:45:37 #48
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184916220
Grappig dat zo'n verkopers die een baantje hebben wat door iedereen uitgekotst wordt en door normale mensen echt niet uitgevoerd wordt, al is het het laatste baantje op aarde, zich blijkbaar zich zo verheven voelen boven andere mensen.

Echt, ik ging liever de hele dag schoffelen dan zo'n callcenterbaantje aan te nemen.
Don't let my username fool you...
pi_184916332
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:45 schreef Metalfreak het volgende:

Echt, ik ging liever de hele dag schoffelen dan zo'n callcenterbaantje aan te nemen.
Alleen het tuig van de richel is beschikbaar blijkbaar.
pi_184916354
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:45 schreef Metalfreak het volgende:
Grappig dat zo'n verkopers die een baantje hebben wat door iedereen uitgekotst wordt en door normale mensen echt niet uitgevoerd wordt, al is het het laatste baantje op aarde, zich blijkbaar zich zo verheven voelen boven andere mensen.

Echt, ik ging liever de hele dag schoffelen dan zo'n callcenterbaantje aan te nemen.
Ik heb ook wel bij organisaties gewerkt met een grote hoeveelheid telesales. Daarbij wordt ook vaak wel zo'n cultuurtje van scoren / winnen gecreëerd met financiële beloning voor het zo veel mogelijk aansmeren van producten of diensten. Kwam niet zelden voor dat mensen alsnog terug kwamen op hun beslissingen. Bedrijf heeft destijds de beloningsstructuur maar aangepast door niet bij de initiële verkoop te belonen, maar pas als iemand ook daadwerkelijk X tijd klant was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')