abonnement Unibet Coolblue
pi_184906905
Hallo,

Even een vraagje over mijn ontslag indienen;

Ik heb een opzegtermijn van 1 maand.
Per 1 april wil ik weggaan bij mijn huidige baas, dus ik moet voor 1 maart opzeggen.
Mijn baas is op ski vakantie geweest dus ik heb afgelopen twee weken nog niks gezegd.

Het is een landelijk bedrijf en personeelszaken zit aan de andere kant van het land.
De baas van het kantoor waar ik werkzaam voor ben zal ik dit ook moeten mededelen maar die zit op dit moment thuis met een virus en laat ons begin volgende week horen of hij weer komt komende week of nog een weekje thuis blijft.

Het was mijn intentie om begin komende week een afspraak met hem te plannen, maar als hij ziek blijft gaat dat niet lukken (hij is dan ook niet bereikbaar per mail of telefoon, althans afgelopen week niet).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Als ik geen afspraak met hem kan maken voor 1 maart.

Ik kan denk ik ook gewoon een aangetekende brief sturen naar personeelszaken en naar het kantoor waar ik werkzaam voor ben. En daarna nog een persoonlijk gesprek doen met de manager.
Maar aan wie zou ik die aangetekende brief dan moeten richten?
Of hoeft aan een aangetekende brief geen naam gekoppeld te worden?

Doel: ontslag indienen voor 1 maart, liefste via een persoonlijk gesprek maar als dat niet kan dan maar eerst de brief.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:34:39 #2
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184906947
Brief richten aan personeelszaken.

Ik snap dat je liever persoonlijk doet. Zorg dat de brief klaar ligt zodat die op tijd verstuurd kan worden mocht het nodig zijn.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184906952
Ik zou het juist per brief doen zodat ze niet kunnen ontkennen dat je opgezegd hebt.
Dit soort dingen wil je juist op schrift hebben. ( en vraag voor 1 maart schriftelijk bevestiging)
dag
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:36:03 #4
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184906972
Je manager heeft geen vervanger/iemand die de zaken waarneemt/een chef boven zich die dit hoort te regelen?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:36:47 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184906986
Ik zou sowieso even wachten tot begin volgende week. Als hij er weer is volgende week is er geen probleem.
pi_184907177
@:BasEnAed
Wil ik ook doen, maar als hij er is moet er nog een afspraak gepland worden. Ik zit ambulant bij een klant en hij zit op kantoor. Dus ik ben ook afhankelijk van zijn agenda.

@Lunatiek:
Nope geen vervanger

@Peter:
Ik wil de brief aan hem overhandigen, dus doe het ook schriftelijk

@:Mickytsjuh
Aan wie richt je dan die brief? Gewoon naar de afdeling?
pi_184907264
Brief sturen, belletje erachteraan, doei :W

Maak er niet teveel van.
.
pi_184907510
Wel een aangetekend brief sturen. Met datum in brief.. sta je sterker..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_184907599
Aangetekend is beetje over the top als je het mij vraagt. Zelfs al geef je je manager nog een week om uit te zieken, dan nog is er tijd zat. Maak het niet groter dan het is. Eigenlijk is er zelfs geen afspraak voor nodig en het voelt voor jezelf wel zo fijn als je het kan zeggen.

Duurt het langer dan een week stuur je hem een sms en die brief naar HR.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 08:06:12 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_184910057
Heeft je baas al een virusscanner geprobeerd?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 9 februari 2019 @ 08:08:24 #11
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184910074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:47 schreef hartloper het volgende:
@:BasEnAed
Wil ik ook doen, maar als hij er is moet er nog een afspraak gepland worden. Ik zit ambulant bij een klant en hij zit op kantoor. Dus ik ben ook afhankelijk van zijn agenda.

@:Lunatiek:
Nope geen vervanger

@:Peter:
Ik wil de brief aan hem overhandigen, dus doe het ook schriftelijk

@:Mickytsjuh
Aan wie richt je dan die brief? Gewoon naar de afdeling?
Ja aan geachte heer/mevrouw.

Daarnaast mail je diezelfde brief twgelijkertijd ook naar je leidinggevende.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184913396
Oh gaat dat ontslag indienen zo anno 2019 :)

Gewoon per mail of brief (als het niet anders kan)
pi_184914475
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:21 schreef hartloper het volgende:
Oh gaat dat ontslag indienen zo anno 2019 :)

Gewoon per mail of brief (als het niet anders kan)
Brief werkte in 1989 ook al prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184914558
En waarom zou je veel eerder dan 25 februari je ontslag willen indienen?
Is je nieuwe werk al 100% zeker? ( contract getekend?)
En realiseer je wel dat het risico bestaat dat als je opzegt je baas ineens niet meer aardig is.
Ik zou dan ervoor kiezen om pas vlak voor 1 maart op te zeggen. Gaat het mis, dan heb je maar 1 maand een verstoorde relatie ipv langer
dag
pi_184918468
Ik zou wachten tot 28 februari dat scheelt weer een paar dagen kutklusjes krijgen.
Ik heb hier ervaring in.
De laatste maand kan je dan lekker internetbrowsen, koffie drinken en andere van hun werk houden.
Want tja, je hebt je werk niet op tijd af, wat wil je baas doen dan? :Y

Officieel is het enige wat nodig is, een brief afgeven bij personeelszaken. De rest is addtioneel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')