Ah OK.. zegt me niksquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik ga ze weer verder kieken met deze...
egal ik snap het en dat is belangrijkquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
opgepoedert is geen officieel Nederlands hoor !!
dat zich van de kijkers niemand aufregt bij zoveel streamlocks,2016 was geen streamlockquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja alles via de magic box tegenwoordig
Ja daarom had ik het ook zo geschreven.. Maar ik wil je geen verkeerd Nederlands leren .. dus ik probeer het altijd zo correct mogelijk te schrijvenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
egal ik snap het en dat is belangrijk
Ja ik kijk de commentaren niet. Op YT heb ik die uit beeld en twitter staat uitquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zich van de kijkers niemand aufregt bij zoveel streamlocks,2016 was geen streamlock
Ziet er uit van niet .. Kiko heeft het verkloot...quote:
zwarte theequote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas.. kun je het nog een beetje behappen?
foute vraag.. .. waar Guust Flater gaten in de muur maakte voor zn zwem-aquarium all over the office, daar gaf den postbode ander invulling aan schijntquote:
op youtube zeuren ze "mierda,mierda"quote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er uit van niet .. Kiko heeft het verkloot...
Ik heb een ex-zwager die Kiko heet, die kent weer de zangeres van Mocedades van vroeger
Je weet vast wel wat dat isquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
op youtube zeuren ze "mierda,mierda"
Icetea heet dat ...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:47 schreef sacha het volgende:
ik vind koude thee ook lekker
#beetjevreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |