quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:
ik vroeg niet wat je bentquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klep dicht. oude gerimpelde meneer.
Jij bent een bitterbal.quote:
klupt,quote:
en smerig vetquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
klupt,
hard van buiten, zacht van binnen
spuit zo in je bekquote:
Allebei 40+, Toch wel bijzonder. Welk sapje drinken ze?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Jair en Gijs dezelfde moeder.
Beide 12.
bitterballensapquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Allebei 40+, Toch wel bijzonder. Welk sapje drinken ze?
monkey.tarquote:
je bent langzaamquote:
Oscar.FATquote:
Lucky Link (Luuk Ikink), karikatuur van zichzelf (Jair) en pollmannetje (Gijsje) zijn in de puberjaren blijven hangen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Allebei 40+, Toch wel bijzonder. Welk sapje drinken ze?
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je ze ooit gelezen? Ik niet.
AVGEDquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Op Zipportal.rar zit een wachtwoord op vanwege de AVG.
Mark Ruttequote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:26 schreef monkyyy het volgende:
De belastingdienst is mijn tegenstander. Maar ik gebruik altijd het woord tegenspeler. Wie is jullie tegenstander?
Ajaxquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:26 schreef monkyyy het volgende:
De belastingdienst is mijn tegenstander. Maar ik gebruik altijd het woord tegenspeler. Wie is jullie tegenstander?
Je bent Enschede vergeten was een geheim amerikaans wapen depot.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
ISIS is nep, gemaakt door Amerika om de military industrial complex op te pompen. De volgende verzonnen vijand wordt Venezuela.
Communisten ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Terroristen verdienen geen tweede kans
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal XzazGod erbij, die is het ook met mij eens.
@:xzaz
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat is die kerel van één van de stompzinnigste acts in VBL ooit.
En dan reken ik alle 349 van Roland mee.
Ja waar zitten we naar te kijken manquote:
Stond er een geheimzinnig gebouw midden in een woonwijk, en niemand wist eigenlijk wat dat was.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je bent Enschede vergeten was een geheim amerikaans wapen depot.
Maar vooral naar het buitenland en Amerika kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stond er een geheimzinnig gebouw midden in een woonwijk, en niemand wist eigenlijk wat dat was.
DIT KON IN NEDERLAND.
mag je mij voor wakker makenquote:
'ons' Angela.quote:
Terminatorquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Studio Voetbal Hooligans zijn mijn vijanden
Op haar bezemsteelquote:
Zijn die er dan? Niemand kijkt SV.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Studio Voetbal Hooligans zijn mijn vijanden
Ik zie het. Verder de rest kijk ik geen films op TV.quote:
ADVOCAATEDquote:
Die en de brieven van Seneca zijn mijn leidraad.quote:
nog geen 1 minuut gespeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Apex Legends?
Gewoon niet heengaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Parkeren in Amsterdam is kut, gewoon kut. Daarom ga ik altijd met de trein daarheen
inderdaad.quote:
Soms moet ik wel.quote:
Nietes.quote:
Wat dan?quote:
Serieus, zo'n keurmerk bedoel je?quote:
https://www.npo3.nl/rambam/30-03-2016/VARA_101378770quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/rambam/30-03-2016/VARA_101378770
Als je een vieze keuken hebt, boeit Rob dat niet. Zijn keurmerk kon je kopen en hij at gewoon in hetzelfde restaurant ook al was het vies.
quote:
Nou sorry wist niet dat je SALTYMAD werdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n TV hooligan was? DIT VALT MIJ SMERIG TEGEN DAT JE DIT NIET WIST.
Kijk het maar terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou sorry wist niet dat je SALTYMAD werd
pica pica.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Gijs was twee jaar terug nog 10, en dan al een burn-out?
[ afbeelding ]
mag je niet delen vanwege de AVGquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook jij hebt advocaat Roethof nodig
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Gijs was twee jaar terug nog 10, en dan al een burn-out?
[ afbeelding ]
tot vtblquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:51 schreef superniger het volgende:
Fijn weekend iedereen.
Zie jullie morgen in het Wie is de Mol topic.
Dag, slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:51 schreef superniger het volgende:
Fijn weekend iedereen.
Tot maandag, slaap wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:51 schreef superniger het volgende:
Fijn weekend iedereen.
In De Oorlog waren ze genot.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Telegraaf.
Kutkrant, kutkrant, gewoon kut. En anders niets.
alleen FOK!ers met meer dan 10.000 punten mogen admin wordenquote:
of instortenquote:
Of neergeschoten worden.quote:
zelfs je mems zijn oldquote:
memsquote:
je memmenquote:
quote:
je kunt nog altijd meedoen aan de potloodchallengequote:
quote:* Sportkoppel Jutta Leerdam en Koen Verweij delen een liefde voor het schaatsen én elkaar
* Lucille Werner wil meer aandacht voor mensen met een handicap,en komt met een nieuw plan
De criminaliteitscijfers dalen, maar dat neemt niet weg dat burgemeester Femke Halsema bezorgd blijft over de macht van de georganiseerde misdaad in Amsterdam. Vanavond schuift ze aan bij .
quote:Op maandag 11 februari 2019 18:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema![]()
Incompetente trut die nooit benoemd had mogen worden
Verschrikkelijk mens ontloopt alle verantwoordelijkheden
Jaa, ik zit ook te kijken. Het blijft het een goede interviewer en presentator. Daar kan geen Jinek aan tippen.quote:
understatement! Lijkt wel of ie een natte zwabber op zn kop heeft. Echt geen porum.quote:Op maandag 11 februari 2019 22:54 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Z'n haardracht is wat minder..
grootaandeel houder pfizerquote:Op maandag 11 februari 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
En mijn aandelen in Farmaceuten dan?!
Johnson & Johnson, Abbott, Abbvie en GlaxoSmithKline.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Johnson & Johnson, Abbott, Abbvie en GlaxoSmithKline.
Nederland nagelland.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Keuze uit 100 verschillende nagel salons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Minister voor gehandicapten is gevonden.
Wij loggen steeds maar op Fok in.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hebben jullie ook een handicap?
fok verslavingquote:Op maandag 11 februari 2019 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2019 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die kin hebben ze nooit meegepakt.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:30 schreef Oscar. het volgende:
Er beweegt echt geen spier in haar gezicht
dan hield ze haar mond tenminste dichtquote:Op maandag 11 februari 2019 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kin hebben ze nooit meegepakt.
Heb jij weleens dat je raar loopt?quote:
haha, wat een midlet score.quote:
Ik heb weleens een pijnlijke kont.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb jij weleens dat je raar loopt?
dat heb jij toch ook wel eens?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb jij weleens dat je raar loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |