België klinkt absoluut niet slecht, denk zelf alleen dat het in dit deelnemersveld wel iets mist om te winnen. Die rekende ik eigenlijk al niet meer mee als kandidaat. Goed mogelijk dat het straks wel meedoet om de winst, zoals jij terecht aangeeftquote:Op zondag 17 maart 2019 19:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind Wake up heel goed. Ik vind het lied behoorlijk ondergewaardeerd. Heb het idee dat dat vooral ook komt, omdat fans er teveel van verwachtten. Voor een reguliere kijker klinkt dit, denk ik, gewoon als een goed lied, die gaat dit ook niet vergelijken met alle vorige Belgische inzendingen wat veel fans vaak wel doen. Refrein vind ik persoonlijk erg mooi en als geheel klinkt het in mijn oren fris tussen de rest. Tussen alle andere nummers kan dit met een elegante staging, met veel lichte kleurtonen (vooral het refrein vraagt hier om), enorm opvallen. Zanger komt likeable over, onschuldig, leuke knul voor heel wat tienermeiden die papa en mama's geld er die avond door heen jassen.
Nog even nagedacht over Australië en ik weet het even niet meerhet is een inzending die me in de war brengt. Ik parkeer hem even voor nu.
Oh wow. Goed bezig!quote:Op zondag 17 maart 2019 21:01 schreef libranl het volgende:
De (voorlopige) gezamenlijke tussenstand van iedereen die een volledige lijst heeft ingevuld:
[ afbeelding ]
Edit: Bij de lijst van GeorgeM werden een aantal posities overgeslagen, landen dubbel genoemd of meerdere landen op een positie gezet.Qua nummering heb ik de landen verwerkt in de volgorde dat de landen genoemd werden.
Sooowquote:Op zondag 17 maart 2019 21:01 schreef libranl het volgende:
De (voorlopige) gezamenlijke tussenstand van iedereen die een volledige lijst heeft ingevuld:
[ afbeelding ]
Edit: Bij de lijst van GeorgeM werden een aantal posities overgeslagen, landen dubbel genoemd of meerdere landen op een positie gezet.Qua nummering heb ik de landen verwerkt in de volgorde dat de landen genoemd werden.
Dank.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wow. Goed bezig!Blijf j 'm de komende tijd bijhouden?
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sooow
Ik zei al dat m’n lijst een zooitje is![]()
Ik ga ‘m deze week aanpassen.
Ja klopt!quote:Op zondag 17 maart 2019 22:02 schreef Momo... het volgende:
Ik wel ook wel een keer een 12p versie maken van deze resultaten. Dan krijg je wel andere wegingen en dus resultaten.
Wat goed dat er mee begonnen bent. Top.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:01 schreef libranl het volgende:
[ afbeelding ]
klopt inderdaad deden wij ook verleden jaar. Maar je mag het doen hoor Momo.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:06 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja klopt!Volgens mij had ato dat idee ook
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:28 schreef ato het volgende:
[..]
Wat goed dat er mee begonnen bent. Top. Ziet er goed uit.
![]()
Bedankt ato!quote:Op zondag 17 maart 2019 23:35 schreef ato het volgende:
Wat goed dat er mee begonnen bent. Top. Ziet er goed uit.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:02 schreef Momo... het volgende:
Ik wel ook wel een keer een 12p versie maken van deze resultaten. Dan krijg je wel andere wegingen en dus resultaten.
Klopt en dacht dat je misschien al een deel had bijgehouden. Vandaar.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:30 schreef ato het volgende:
[..]
klopt inderdaad deden wij ook verleden jaar. Maar je mag het doen hoor Momo.
Wat leuk om dit zo te zien!!quote:Op zondag 17 maart 2019 21:01 schreef libranl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2019 00:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat leuk om dit zo te zien!!
EDIT: Iedereen heeft Nederland in z'n top 3, kom ik aan met m'n #17![]()
![]()
Zo heb ik twee nummers in m'n top 10 die inde gezamenlijke lijst bij de laatste 10 staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 00:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat leuk om dit zo te zien!!
EDIT: Iedereen heeft Nederland in z'n top 3, kom ik aan met m'n #17![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |