Oh wacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Behalve als het over de oorlog gaat.
Gelukkig zijn we daar tegenwoordig niet meer gevoelig voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen liep achter die mafkees aan.
Bedankt Jan.
doe mij maar de dvd box van Wim Sonneveldquote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was erg goed in de Schippers van de Kameleon.
Sorry maat.quote:
Ik mis de Robben-wissel-incident.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom geen geldgrappen meer over Dickie?
Daarvoor moesten ze hem echt stenigenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis de Robben-wissel-incident.
wattequote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Het is een wereldgozer daarom mag hij zich misdragen. Lol
Domste wissel ooit.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis de Robben-wissel-incident.
Hij zegt dat je je structureel misdraagt. Dat zou ik niet pikken.quote:
Zelfde gebral als Van Halst.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Sjon de beste analist ooit
"Ja ze kunnen het niet opbrengen, dat is een gebrek aan kwaliteit maar ook mentaliteit."
quote:
Heitingaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Sjon de beste analist ooit
"Ja ze kunnen het niet opbrengen, dat is een gebrek aan kwaliteit maar ook mentaliteit."
Heeft hij ooit leuke filmpjes dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog geen leuk filmpje gezien Wilfred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |