Neh, vanavond toch maar niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:53 schreef phoenyx het volgende:
Nog iets van een kwartier en dan is @:moemoe er
Ow heeft je favo voetbalclub verloren? ;pquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, vanavond toch maar niet.
Andere keer weer.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow heeft je favo voetbalclub verloren? ;p
Not bad die streak, nu nog in een potje met andere FOK!kers en je bent bijna de beste speler onder onsquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]
Die mensen in zo'n algemeen kanaal zijn wel behoorlijk slecht trouwens
Nou niet pas na 11 uur, ga vanavond wat op tijd naar bed, was vanochtend ook moe genoegquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Not bad die streak, nu nog in een potje met andere FOK!kers en je bent bijna de beste speler onder ons.
Nog tips dan :pquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]
Die mensen in zo'n algemeen kanaal zijn wel behoorlijk slecht trouwens
Niet specifiek. Ze missen gewoon elke keer daar, staan de hele tijd stil of lopen in een rechte lijn. Hebben een snipespot maar snipen blijkbaar niet want ik sta voor ze en kan ze nog schieten ook al als ik ze pas na 3 seconden zie op een doos etc xd Fok speelt gewoon wel een stuk beter, vond dat vrij speciaal maar is gewoon wel zoquote:
Die wil ik ook wel even inwijdenquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:05 schreef moemoe het volgende:
Oeeeehhh, ik zie dat er een nieuwe map is toegevoegd: Fort Flip!
Die wil ik wel even uitproberen strakjes.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ze hebben een nieuwe map, let's try it outquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:05 schreef moemoe het volgende:
Oeeeehhh, ik zie dat er een nieuwe map is toegevoegd: Fort Flip!
Die wil ik wel even uitproberen strakjes.
quote:
Leukquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even pijnstiller pakken en dan doe ik even mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |