abonnement Unibet Coolblue
pi_184897715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:03 schreef minilot het volgende:
Dilemma van de middag: paar tientjes uitgeven aan een lamineerapparaat of gewoon aanklooien met lamineren met een heet strijkijzer, tussen twee theedoeken. Hmm.
Hoe vaak denk je zo'n ding te gaan gebruiken de komende jaren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184897732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Geeft op zich niks, niet goed in andermans lijstjes passen. ;) O+ Is er een mogelijkheid om je qua paniekaanvallen te gaan behandelen zonder dat er een labeltje vastgesteld wordt?

En poeh, al een half jaar, tof zeg! Hard gegaan! Nog vervelende reactie gekregen eigenlijk? Je ouders al aan het idee gewend? :)
De twee dingen waar ze tussen twijfelen (autisme of een angst+dwangstoornis) zijn kennelijk qua behandeling verschillend genoeg dat ze niet aan behandeling willen beginnen voor ze iets besloten hebben :{

M'n ouders weten nog van niks. We hebben het er wel over gehad dat we ergens in de komende maanden het aan ouders gaan vertellen, aangezien dit toch behoorlijk serieus en lange-termijn lijkt geworden te zijn, maar ik heb dat nog niet gedaan. Met vorige week m'n ouders mee naar de psycholoog wilde ik ook geen dingen op scherp zetten :P
pi_184897733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je zo'n ding te gaan gebruiken de komende jaren?
Weet ik nog niet, vandaar. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

M'n ouders weten nog van niks. We hebben het er wel over gehad dat we ergens in de komende maanden het aan ouders gaan vertellen, aangezien dit toch behoorlijk serieus en lange-termijn lijkt geworden te zijn, maar ik heb dat nog niet gedaan. Met vorige week m'n ouders mee naar de psycholoog wilde ik ook geen dingen op scherp zetten :P
Aaaah, okee. Begrijpelijk. :) Geen haast, toch? Alles op z'n tijd. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:03 schreef minilot het volgende:
Dilemma van de middag: paar tientjes uitgeven aan een lamineerapparaat of gewoon aanklooien met lamineren met een heet strijkijzer, tussen twee theedoeken. Hmm.
Wat ik zou doen was een paar van die vellen kopen, en dan het lamineerapparaat van de universiteitsbibliotheek gebruiken O-) maar ik weet niet of ze die dingen ook hebben in gewone bibliotheken of bij J op kantoor ofzo :P
pi_184897786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, vandaar. :7
Waarschijnlijk (het is vast ook voor Günther?) zal je er de komende jaren best blij mee zijn. Vaderdag kado, een eigen gemaakte placemat voor J bijvoorbeeld. Ik zou het doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184897793
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat ik zou doen was een paar van die vellen kopen, en dan het lamineerapparaat van de universiteitsbibliotheek gebruiken O-) maar ik weet niet of ze die dingen ook hebben in gewone bibliotheken of bij J op kantoor ofzo :P
Niet in onze dorpsbieb en bij J. op kantoor teveel gedoe voor klooien met losse kaartjes en dergelijke lamineren.
Goed, ik ga straks gewoon eens een doos lamineerhoezen bestellen en kijken of het resultaat met strijkijzer me bevalt. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Aaaah, okee. Begrijpelijk. :) Geen haast, toch? Alles op z'n tijd. ^O^
Precies. Ze zijn inmiddels ook wel een beetje gestopt met zich zorgen maken over "hoe vaak ik alleen op m'n kamer zat", want ze hebben wel door dat ik ongeveer om de week een weekend bij m'n twee beste vrienden zit 8-) helemaal prima.
pi_184897808
Ik heb afgelopen week een behandeling voor angst op mezelf getest, met behulp van een Youtube filmpje. :') Had erover gelezen, en dacht een poging kan geen kwaad. Het hielp wel een beetje. Lijkt een beetje op de 'riddikulus' van Harry Potter.

Ik had een angst (over een poosje op de 30e verdieping werken) en daar was ik veel te veel mee bezig. Weet niet of ik me nu wel fijn zou voelen als ik daar echt naartoe moet, maar ik ben er in ieder geval niet meer mee bezig. Want als ik er wel aan denk, zie ik het belachelijke beeld voor me.
pi_184897820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet in onze dorpsbieb en bij J. op kantoor teveel gedoe voor klooien met losse kaartjes en dergelijke lamineren.
Goed, ik ga straks gewoon eens een doos lamineerhoezen bestellen en kijken of het resultaat met strijkijzer me bevalt. :)
Ik ben benieuwd! :)
Wat ga je maken?
pi_184897821
Ik ben klaar in het oude huis. *O*

F. moet dinsdag nog een keer terug want hij moet nog stuk schutting uitslopen voor iemand. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184897853
@Kaatje, inderdaad voor Günther maar ik weet niet of mijn initiele enthousiasme over allerlei zelfgemaakte educatieve meuk blijvend is. :+

Updates trouwens, voor wie de spam trekt..

Slaapt tegenwoordig geregeld uren achtereen in eigen bed in plaats van in het onze!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en holt als een speer achter loopwagentje, nou nog even leren los te lopen. Gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897863
Hier vooral uitgeteld op de bank, maar moet mezelf er vanaf slepen, wil namelijk toch "okayish" eten, tevens restjes opmaken! kortom gewoon maar gaan doen en kijken wat voor zut het op gaat leveren... (team ik wil niet meer va nde bank af en nog maar een dag voor het weekend is)
pi_184897864
Hij is al zo groot!
pi_184897888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:13 schreef minilot het volgende:
@:Kaatje, inderdaad voor Günther maar ik weet niet of mijn initiele enthousiasme over allerlei zelfgemaakte educatiece meuk blijvend is. :+

Updates trouwens, voor wie de spam trekt..

Slaapt tegenwoordig geregeld uren achtereen in eigen bed in plaats van in het onze!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..en holt als een speer achter loopwagentje, nou nog even leren los te lopen. Gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Spam is schattig! Eigen bed...grote jongen zo (echt, die geeft je geen jaar).

En als je niet veel met zo'n ding doet verkoop je 'm toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184897892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb afgelopen week een behandeling voor angst op mezelf getest, met behulp van een Youtube filmpje. :') Had erover gelezen, en dacht een poging kan geen kwaad. Het hielp wel een beetje. Lijkt een beetje op de 'riddikulus' van Harry Potter.

Ik had een angst (over een poosje op de 30e verdieping werken) en daar was ik veel te veel mee bezig. Weet niet of ik me nu wel fijn zou voelen als ik daar echt naartoe moet, maar ik ben er in ieder geval niet meer mee bezig. Want als ik er wel aan denk, zie ik het belachelijke beeld voor me.
Ha! Toen ik er in HP over las dacht ik al: dat werkt vast ook in het echt niet onaardig! :D
Kus voor je! :*
Gaaf uitzicht wel op de 30e verdieping, dunkt me. Wat vind je er eng aan? Vraag negeren als je er niet mee bezig wilt zijn. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897917
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! :)
Wat ga je maken?
Teveel om op te noemen, maar om te beginnen wat boekjes met de vogels die onze tuin bezoeken / de dingen die hij regelmatig eet / familieleden, en dan eenvoudige dichtregels met omschrijvingen van die zaken :)
En over een tijdje wat Montessori-achtige projecten.
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897929
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:14 schreef Myraela het volgende:
Hij is al zo groot!
Al een maand officieel geen baby meer! Hebben we zomaar inenen achter de rug :o

En inderdaad groot voor z'n leeftijd. Een eenjarige die vermomd is als tweejarige basketballer. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_184897988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:15 schreef minilot het volgende:
Ha! Toen ik er in HP over las dacht ik al: dat werkt vast ook in het echt niet onaardig! :D
Kus voor je! :*
Gaaf uitzicht wel op de 30e verdieping, dunkt me. Wat vind je er eng aan? Vraag negeren als je er niet mee bezig wilt zijn. ^O^
Het is voor mij niet zo zeer de hoogte, al vind ik de lift niet fijn. Maar het gevoel dat ik daar meer 'opgesloten' zit dan op de verdieping waar ik nu werk. Waar ik nu werk is extra fijn omdat we gelijk aan het dak zitten. Dus dat voelt als m'n vluchtroute. En je bent ook met de trap gewoon nog snel genoeg beneden en buiten.
pi_184898045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is voor mij niet zo zeer de hoogte, al vind ik de lift niet fijn. Maar het gevoel dat ik daar meer 'opgesloten' zit dan op de verdieping waar ik nu werk. Waar ik nu werk is extra fijn omdat we gelijk aan het dak zitten. Dus dat voelt als m'n vluchtroute. En je bent ook met de trap gewoon nog snel genoeg beneden en buiten.
Duidelijk. :Y Wat had je bedacht om het in het belachelijke te trekken? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184898176
(Merkwaardig eigenlijk, dat het momenteel buiten zowel guur als onguur weer is.)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184898190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:22 schreef minilot het volgende:
Duidelijk. :Y Wat had je bedacht om het in het belachelijke te trekken? :)
Het is in dit geval niet echt belachelijk, maar eerder een situatie waar ik me prettig bij voel. Dus in dit geval is het nog wel in het bovenste gedeelte van de toren, maar heb ik voor het gemak de middelste 26 verdiepingen er tussenuit gehaald. Maar terwijl je met de stappen bedenkt wat je vervelend vindt aan het beeld, en hoe je dat kan oplossen, probeer je dat dus heel visueel in je hoofd te maken.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 17:06:39 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184899010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 16:28 schreef minilot het volgende:
(Merkwaardig eigenlijk, dat het momenteel buiten zowel guur als onguur weer is.)
Mag je het dan ook Geer en Goor weer noemen? O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184899063
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zit er ook een agressiebeheersings training bij? :o
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184899442
Weet iemand wat deze gozer gebruikt om zijn vlees te hakken, rond 1 minuut 10.


Ik kan de correcte naam niet vinden.
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')