abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184896540
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:07 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat is eigenlijk de etiquette bij afscheidsborrels? De uitnodiging is naar de hele afdeling gegaan, maar is het vreemd als je ook komt terwijl je dus eigenlijk degene die weggaat niet zo goed kent? Of is het juist wel normaal dat bijna iedereen gewoon komt.
Even je neus laten zien is vaak al voldoende, hooguit een glas drinken, en hopen dat je weg kunt sluipen voordat de speeches beginnen. Lukt dat niet, sluip richting de uitgang, doe steeds een stapje verder naar achteren totdat je ongezien kunt vertrekken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184896569
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:08 schreef Molo het volgende:
Wat wil je zelf? Als er mensen komen die je leuk vindt kan het toch gezellig zijn maar lijkt me geen verplichting als jij diegene niet/nauwelijks kent
Het is pas over een maand, dus ik kijk wel even wie er allemaal gaat. Ik zou het liefst niet gaan, maar dat is meer omdat dat de veilig weg is. Eigenlijk wil ik juist meer borrels en meer gezellige ervaringen met m'n collega's.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:19:19 #103
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184896748
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik kende het origineel helemaal niet, net als de band
Woah Piet, Pulp niet kennen! Zo een plezierige band in de 90's! :9

Barrel in helikopters, wat gaaf toch zeg! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

LIF / Goedkope bril op sterkte kopen.
?

Alleen thuis met chocolade, slagroomijs en borrelnootjes. Niet perse de beste combinatie.
Heh. Hoeveel is er opgegaan?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:06 schreef liedetector het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-scoor-jij~a7521105/

sja, zo moeilijk was het niet....tssk
10/10, was eitje.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Als ik de tel opneem met "poli die en die, goedenmiddag, met Bluezz" dan zijn patiënten direct aan het jijen en jouwen en doeien enzo.
Neem ik op met "poli die en die, goedenmiddag met de assistente van dr van de ploeg" doen ze dat nooit. Echt zo'n verschil _O-
:D!

quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Omdat m'n telefoon zegt dat hij moet updaten. :')
Jahai, hoe gaat het intussen met jou? :*

En over mensen gesproken waarvan je je kunt afvragen hoe het ermee gaat: hoe zou het Morgane vergaan zijn sinds haar yogaretraite?

#donderdagochtend
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_184896847
Gewerkt, nog wat meer gewerkt om collega te helpen, onderweg naar huis telefoontje van pa krijgen of hij langs kon komen om de droger te repareren, erachter komen dat hij de foute schroevendraaier bij zich heeft, samen koffiedrinken (ik broodje als late lunch), pa uitzwaaien die straks terugkomt. Ma belt: of ik daarna met hen mee een hapje eten ga maar dat kan niet want vriendin komt eten en vakantieplannen doorspreken voordat we repetitie hebben.

Nu bank. Zolang het nog kan.

Maar tevens weekend *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:32:36 #105
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184896960
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
:o :D *O* Het uitzendbureau belde. Ze waren content over zowel mijn CV maar vooral over mijn motivatiebrief, dus ze gaan het traject in gang zetten en me aanbieden bij het bedrijf!
Hoppa! *O*

@Bluezz Sterkte met je teen, ja! :*

quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:06 schreef Myraela het volgende:
Dotjes. Ik ben voor het eerst in m'n leven naar Happy Italy geweest.
Ugh. Waarom nou?! -O- Kan het wel goedkoop zijn maar smakeloos, zo smakeloos! Tevens stupide hoeveelheden.

quote:
8s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wel als het de plaats inneemt van mascarpone.
Een O+ voor jou.

#donderdagavond
pi_184897043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:32 schreef minilot het volgende:
Ugh. Waarom nou?! -O- Kan het wel goedkoop zijn maar smakeloos, zo smakeloos! Tevens stupide hoeveelheden.
Moet het toch een keer meemaken. Wil sowieso in elk restaurant van dit dorp een keer gegeten hebben.

Vond het overigens best prima voor een snelle simpele hap.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:37:50 #107
43675 TAV74
Novus Opiate Seclorum
pi_184897084
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:35 schreef golfer het volgende:
Ben zo blij dat ik al jaren uitgetraind ben. Krijg spontaan jeuk als ik dit soort onzinnige trainingszaken lees,
Als je het heel erg mist kun je altijd nog even een dagje LinkedIn doen. Met de onzin die je daarop tegenkomt uit werkend Nederland kun je wel weer een paar jaar vooruit.
I know you can walk on the water. But can you walk on this much beer?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:39:39 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184897125
"Voordat je aan de slag gaat, leggen we in het kort uit wat je kan verwachten bij deze online training. Aidsbedrijf X is namelijk anders dan anders. De trainingen zitten vol werkvormen waarin je aan de slag gaat met het oefenen van nieuwe vaardigheden. We noemen het daarom ook wel e-doing trainingen."

Er zit ook daadwerkelijk geen zin tussen waar je niet de neiging van krijgt om een gat in je monitor te slaan. :r.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184897143
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:39 schreef Kreator het volgende:
"Voordat je aan de slag gaat, leggen we in het kort uit wat je kan verwachten bij deze online training. Aidsbedrijf X is namelijk anders dan anders. De trainingen zitten vol werkvormen waarin je aan de slag gaat met het oefenen van nieuwe vaardigheden. We noemen het daarom ook wel e-doing trainingen."

Er zit ook daadwerkelijk geen zin tussen waar je niet de neiging van krijgt om een gat in je monitor te slaan. :r.
Zit er ook een agressiebeheersings training bij? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:41:41 #110
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897165
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Nog een weekje, dan keihard koolhydraatarm en dan twee weken later het mes erin hier (maagverkleining)

En daarna geen idee wat ik nog kan eten. Ik zie het wek, op naar gezonder lijf iig *O*
Oeoeooe, zo snel al! Spannend, en succes alvast!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bij ons zit er een banketbakkerij op het dorp die echt briljante hazelnootschuim bollen aflevert:

[ afbeelding ]

:9
Dat ziet er echt heel lekker uit! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Afgelopen zomer kwam ik een puber o een scooter tegen met een Darkraversticker. Ik complimenteerde hem met zijn sticker en toen ging hij uitleggen dat dat een DJ is. En hij stond zelfs met hem op de foto. Cute.
Wat snoezig! :D

quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
Ik heb dat nu wel heel erg met Miep, een leven voor en een leven nadat zij in mijn leven kwam. Dus ik ben erg benieuwd.
Hm! Ik had dat eigenlijk wel verwacht, maar voelt aan deze kant eigenlijk helemaal niet zo, ondanks wanstaltig dol op het jong. Zoveel dingen zijn zo helemaal hetzelfde!

Hee, daar is de bosuiltjesfoto! Yay! *O*

quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:11 schreef Kreator het volgende:
Tevens vier uur geknuffeld. Dat helpt.
Helpt voor wat? Blauwe ballen? Vier uur alleen knuffelen, dat zou ik niet trekken. :o

Succes met de uitzoekklus, Lucky! Krijgen we nog wat meer toffe dingen van-jou-van-vroeger hier te zien? :)

#vrijdagochtend
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:43:28 #111
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897208
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Iemand moet het doen ^O^
En je hoeft als het goed is geen kerst met haar te vieren zeg ik altijd (ja ik weet dat jij sowieso geen kerst viert :+ ).

O+

Kudos voor Bloes!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:44:41 #112
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897239
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:29 schreef Kreator het volgende:
Soft Skills introductie gehad. We 'mogen' de komende maanden/jaren online allerlei trainingen gaan volgen. Je krijgt ook een certificaat die je in je cv kunt gebruiken. één van de trainingen was: "Samenwonen of juist niet?"

:'). Man man man...
Woah! :D Even voor de context, noem nog eens een paar van de opties? *O*
Edit, deed je al! :7
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:49:38 #113
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Moet het toch een keer meemaken. Wil sowieso in elk restaurant van dit dorp een keer gegeten hebben.
Goed voornemen! :D Wat was tot nu toe de beste? :)
#groetjesvanuiteendorpverderop
pi_184897354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Jahai, hoe gaat het intussen met jou? :*

Momenteel goed, want ik zit in de trein op weg naar een fijn weekend met vriend + vriend 8-) O+

Het is een beetje een geval van op m'n bek gaan, opkrabbelen, en bijna meteen weer op m'n bek gaan hier. Dan weer heb ik een goed dagje en krijg ik dingen af, praat ik met mensen, eet ik normaal voedsel, en dan weer krijg ik paniekaanvallen als ik op de fiets ingehaald word of er een lamp in m'n gezicht schijnt of welke idiote reden dan ook, en kom ik m'n huis en bed niet uit, en eet ik alleen zooi. ;(

Ik heb nog steeds geen hulp, want ze willen me eerst diagnosticeren, en dat blijkt lastig. Ik had het eerste gesprek begin januari, en inmiddels zijn dingen niet duidelijker geworden. Vorige week moesten m'n ouders mee op gesprek komen, dat was ook ingewikkeld en het heeft niet heel veel opgeleverd behalve dat we een hoop herinneringen opgehaald hebben aan m'n rare kindertijd.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:50:11 #115
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897364
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:39 schreef Kreator het volgende:

O+
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:51:33 #116
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897391
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Momenteel goed, want ik zit in de trein op weg naar een fijn weekend met vriend + vriend 8-) O+

Jeej @ dat, nog steeds! O+

Matig dat het diagnosticeren zo traag gaat zeg! Enig idee wanneer iemand er een ei over gaat leggen? :*
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:52:18 #117
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897406
Enfin. Excuses voor de postdiarree. Inmiddels bijgelezen en de vooraadkast is nog steeds niet opgeruimd, een geslaagde vrijdagmiddag dus. O+ Bedankt ervoor, lieve SC!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:54:24 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184897454
De wereld voelt toch soepeler met minder haar.
"I'm 100% sure that every ignorant fool is completely right."
pi_184897464
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Goed voornemen! :D Wat was tot nu toe de beste? :)
#groetjesvanuiteendorpverderop
De schnitzel van Eeterij en Tapperij 't Ambacht is wel een aanrader. Verder ben ik fan van de pizza's van Bella Milano, maar we moeten nog een keer daar in het restaurant zelf eten.
pi_184897468
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeej @ dat, nog steeds! O+

Matig dat het diagnosticeren zo traag gaat zeg! Enig idee wanneer iemand er een ei over gaat leggen? :*
Ja hè O+
Inmiddels ruim een halfjaar O+
Superfijn

Nou, de psycholoog (of wat ze ook precies is. In ieder geval al eentje hoger in de wazige hiërarchie der psychologen dan degene die m'n intake deed) zei deze week dat ze er een psychiater bij gaat halen, maar we hebben nog niet afgesproken wanneer. Aankomende week hebben we nog een gesprek waar ze het zelf gaat proberen, maar ze gaf deze week al toe dat ze er echt niet uitkwam.

Kennelijk pas ik niet goed in hun lijstjes. :D
pi_184897482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:54 schreef fietsie het volgende:
De wereld voelt toch soepeler met minder haar.
Ja hè. Ik heb ook altijd het idee dat ik er sneller van ga fietsen en zo 8-)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:56:59 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184897515
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja hè. Ik heb ook altijd het idee dat ik er sneller van ga fietsen en zo 8-)
Ik heb ook minder het gevoel dat honden me proberen terug te geleiden naar de kudde. :P
"I'm 100% sure that every ignorant fool is completely right."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:00:46 #123
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897590
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

De schnitzel van Eeterij en Tapperij 't Ambacht is wel een aanrader. Verder ben ik fan van de pizza's van Bella Milano, maar we moeten nog een keer daar in het restaurant zelf eten.
Goeie schnitzels altijd +1, thanks! :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:02:42 #124
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897632
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 15:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou, de psycholoog (of wat ze ook precies is. In ieder geval al eentje hoger in de wazige hiërarchie der psychologen dan degene die m'n intake deed) zei deze week dat ze er een psychiater bij gaat halen, maar we hebben nog niet afgesproken wanneer. Aankomende week hebben we nog een gesprek waar ze het zelf gaat proberen, maar ze gaf deze week al toe dat ze er echt niet uitkwam.

Kennelijk pas ik niet goed in hun lijstjes. :D
Geeft op zich niks, niet goed in andermans lijstjes passen. ;) O+ Is er een mogelijkheid om je qua paniekaanvallen te gaan behandelen zonder dat er een labeltje vastgesteld wordt?

En poeh, al een half jaar, tof zeg! Hard gegaan! Nog vervelende reacties gekregen eigenlijk? Je ouders al aan het idee gewend? :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 16:03:54 #125
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184897658
Dilemma van de middag: paar tientjes uitgeven aan een lamineerapparaat of gewoon aanklooien met lamineren met een heet strijkijzer, tussen twee theedoeken. Hmm.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')