Zware invloeden?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hebben ze de zanger van GNOD geleend ofzo? Stem lijkt er wel een beetje op
Oeh the Obsessed?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Truckfighters gaat weer toeren?
Spreek me nog maar een keer aan, ben slecht in herkennen blijkbaarquote:
twitter:bobrusche twitterde op zondag 31-03-2019 om 16:13:49Straks, live vanaf 21:00 uur, een geheel nieuwe X-Rated @Concertzender met een @roadburnfest special, en verder o.a. Download, Pye Corner Audio, O Saala Sakraal, en Argyre Planitia. Ook besteedt X-Rated uiteraard aandacht voor het overlijden van Scott Walker. #XRated reageer retweet
Hij heeft een nieuwe plaat uit die hij op roadburn presenteert, dit nummer was oud werk en kan denk ik wel leuk zijn live als je in een "lange" bui bent.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:46 schreef Trashcanman het volgende:
Fear Falls Burning heb ik overigens al jaren niet meer een goede luisterbeurt gegeven. Is het de moeite?
Ah niet dus een samenwerking met een saxofonist...quote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond het metropole orkest in "M" ben benieuwd of ze iets gaan zeggen over het concert op roadburn met tryptikon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |