Ja dat deden wij vroeger ook, ik heb daar echt een hekel aanquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zeg.
Wij hadden vroeger een vouwwagen, lekker met de pleerol de camping over. Wat irritant dat allemaal.
ff quoten dezequote:Op donderdag 7 februari 2019 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Maar sowieso weer top 5 Eredivise volgend jaar.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Lesje in nederigheid gehad de afgelopen seizoenen, ik zeg niets meer over kampioenschappen etc.
In de zomer gaan we naar Denemarken. Legoland met de kinderen. (Zonder zou raar zijn). En in de herfstvakantie gaan we naar Rhodos. Een prachtig huisje met zwembad.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de zomer gaan we naar Denemarken. Legoland met de kinderen. (Zonder zou raar zijn). En in de herfstvakantie gaan we naar Rhodos. Een prachtig huisje met zwembad.
Ja daarom, vond het prima toen we daarna gewoon naar appartementjes en stacaravans gingen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat deden wij vroeger ook, ik heb daar echt een hekel aan![]()
Moet wel gewoon normaal kunnen schijten in alle rust hoor
LET OP: In Denemarken moet je met andere valuta betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de zomer gaan we naar Denemarken. Legoland met de kinderen. (Zonder zou raar zijn). En in de herfstvakantie gaan we naar Rhodos. Een prachtig huisje met zwembad.
Goed bezig @TwenteFC.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Maar sowieso weer top 5 Eredivise volgend jaar.
WAT?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
LET OP: In Denemarken moet je met andere valuta betalen.
Irritant wel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
LET OP: In Denemarken moet je met andere valuta betalen.
Oh ik weet zeker dat de kinderen daar van gaan genieten manquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens, en gelukkig vonden mijn ouders dat destijds ookquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, vond het prima toen we daarna gewoon naar appartementjes en stacaravans gingen.
Mannen vinden dat nog steeds mooi om te zien tochquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Oh ik weet zeker dat de kinderen daar van gaan genieten man![]()
Wou ik als kind ook altijd heen
Ja dat zeker, maar voel niet meer de behoefte om heen te gaan eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mannen vinden dat nog steeds mooi om te zien toch
Kinderen zijn een goed excuus om dingen te doen die je vroeger graag wou, maar je nooit hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Vond het al irritant toen ik naar Engeland ging.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens
Kap daar nou eens mee in Europa
Ik wilde vroeger altijd naar Disneyland, maar nu ik er naar kijk snap ik wel waarom mijn ouders daar geen zin in hadden.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kinderen zijn een goed excuus om dingen te doen die je vroeger graag wou, maar je nooit hebt meegemaakt.
Leuk met kleine kindjes, neefjes of nichtjes.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar voel niet meer de behoefte om heen te gaan eigenlijk :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |