Nooit een echte relatie mee gehad maar toen ik eind 20 was, was ik bij deze leeftijdscategorie dames zeer in trek.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Heren zouden jullie een relatie kunnen beginnen met een vrouw van bijv 35?
Ik vraag mij altijd af of ik het moet proberen....maar angst is:
-Kinderen krijgen word lastiger?
-Je kan niet lang samen genieten, want er moet snel kindje komen
-Tegen de 40 ziet ze er niet leuk meer uit?
No offense dames, maar dat zijn vooroordelen die je vaak hoort.....
Dat zijn juist de dames die een fijn gezinnetje willen hebben met mannetje en kindje. Ik merk uit de topics die je maakt dat je daar ook naar streeft dus waarom ook niet?quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun voetbalt niet!quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:29 schreef Apotheose het volgende:
De ene vrouw is de andere niet. Niet alles geloven wat je hoort in de voetbalkantine.
Opgelost! Slotje![]()
![]()
Lekker he, een open raam intrappen!quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:23 schreef bijdehand het volgende:
die vrouwen willen helemaal niet iets met een jongen die zijn baan niet kan behouden en bijzonder arm is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge vrouwen niet nee. Maar vrouwen in hun 30... hebben vaak al een slecht huwelijk achter de rug... en die willen vooral een betrouwbare man, die goed voor ze is, en voor de eventuele kinderen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:23 schreef bijdehand het volgende:
die vrouwen willen helemaal niet iets met een jongen die zijn baan niet kan behouden en bijzonder arm is
Volgens mij ben jij degene die geobsedeerd is met kinderen krijgen en is dat 'er moet snel een kindje' komen meer van jou uit, want jij bent ook degene die bang is dat het anders te lastig wordt en niet meer lukt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Tegen de 40 ziet ze er niet leuk meer uit?quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Je kan pleegkinderen nemen! Dat kan op elke leeftijd, doe je ook nog iets goeds voor de wereld (en het klimaat) en zit je niet met rammelende eierstokken.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Aan zn topics te zien nu al niet.quote:
Wie hecht zoveel waarde aan het krijgen van kinderen? Jij of een eventuele vrouwelijke partner?quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
eensquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tegen de 40 ziet ze er niet leuk meer uit?
Ach ja sommige mannen zien er voor hun 30ste al niet meer leuk uit.
Wat maakt leeftijd nou uit?
Als je iemand leuk vind dan is dat maar een getal.
en laat dat nou nog zijn minste problemen zijn...quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:23 schreef bijdehand het volgende:
<- dame van 35, met vriendinnen in die leeftijd.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Sowieso.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Vond het typetje schenkstroop leuker dan deze
Wil je dat die gozert terugkomt dan en waarvoor?quote:
Zou op zich leuker leesvoer zijn dan wat er nu regelmatig uit de toetsenborden gescheten wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:19 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:
[..]
Wil je dat die gozert terugkomt dan. En waarvoor?
Ja hoor. De meesten zien er niet uit, maar er zijn ook hele mooie vrouwen van die leeftijd. Ook vrouwen van 40 plus kunnen er heel goed uitzien.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Pedo. Als je op iemand van 20 valt? Rly?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:35 schreef Jardis het volgende:
Als man van 40 maakt dat natuurlijk niet veel uit. Of je bent zelf half pedo als je iemand van 20 zoekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DatDitKanJoh op 08-02-2019 15:39:40 ]
Half pedo, want twee keer zo oud als een leeftijd die je wel pedo zou maken. Zo ben je kwart pedo, als je op 40-jarigen valt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pedo. Als je op iemand van 20 valt? Rly?
Heb jij Meloewa geneukt? Goed bezig!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou op zich leuker leesvoer zijn dan wat er nu regelmatig uit de toetsenborden gescheten wordt.
Wat ik van mannen heb gehoord:quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:29 schreef dagobertE6 het volgende:
Als ik toch serieus mag reageren:
- waarom zou ik uberhaupt een vrouw kiezen van 30+?
- waarom zou ik een vrouw van 35 verkiezen boven de 25?
- Waarom?
- waarom kiest de vrouw ervoor om singel te zijn terwijl ze een vent, 100x aan de haak kon slaan tijdens en na haar studie?
- Waarom zijn vrouwen boven de 30 die singel zijn vaak niet mentaal in orde?
Met wie heb je gesproken?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heb jij Meloewa geneukt? Goed bezig!
Nee studerende vrouwen leven tegenwoordig vast celibatairquote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:04 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat ik van mannen heb gehoord:
- meer vrouwelijk, minder meisjes achtig
Qua figuur, gedrag, praten, enz
- meer warmte, liefdevoller, volwassener in de zin dat ze overkomen als een elegante dame
- onafhankelijk, meer zelfvertrouwen
Waarom ik zie dat vrouwen single zijn:
- studie tijd is om te studeren
- daarnaast werken om alles te bekostigen, veel druk en stress wegens studie leningen
- dus geen tijd voor een vriend; studie is prioriteit. Slechte stemmings toestand om bezig te houden aan vriend
- denken dat dit later ook kan, later grotere kans dat het iets blijvends is i.p.v. deelmaken uit hun experimentele ontwikkelingen
- vind gelijk jarigen jongens bij studie enz niet aantrekkelijk; jongens achtig i.p.v. echte man, weten zelf niet eens wat ze willen, onbetrouwbaar enz.
Ja toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee studerende vrouwen leven tegenwoordig vast celibatair
Bijv. als de ouders zorgelijk, streng en/of gelovig zijn, dan is de kans groot dat het inderdaad zo is.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee studerende vrouwen leven tegenwoordig vast celibatair
Ah, het is legaal. Maar als 40er die alles al gedaan heeft met meisjes omgaan die net hun rijbewijs hebben en voor het eerste gaan stemmen op hun favoriete politieke partij. Vind het het randje pedo.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pedo. Als je op iemand van 20 valt? Rly?
quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben 12, wat is dit?Dat dus. Wat moet je met zo'n kind van 30+? Komt net kijken, kan nergens over meepraten. Als het om seks gaat kan je beter die van net 18+ nemen, voor de rest beter iemand van je eigen leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je aan een vrouw die op haar 40e of zo weduwe wordt en met de kinderen achterblijft terwijl jij gaat hemelen?
Nou dat zijn wel hele dooie types zegquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:19 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Bijv. als de ouders zorgelijk, streng en/of gelovig zijn, dan is de kans groot dat het inderdaad zo is.
Bijv. jarenlang zag ik in de ochtend in dezelfde woonstad een meisje op dezelfde perron naar studiestad, de hele dag waren we samen, 's avonds bijv. om 19:00 uur belde de moeder al waar ze was. Zelf op vakantie of met vrienden op vakantie mag niet.
Ik heb ook een jongeman gezien die regelmatig met zijn moeder aan de telefoon was tijdens pauzes of om 16:00 uur.
Zo vreemd is het niet dat adolescenten single zijn, bijv. ik had vaker meegemaakt dat een man (eentje was 26, de ander 29) zich schaamde voor geen en te kleine woning. Dat ze zeiden eerst te willen focussen op carriere. Ik had ook geen eigen woning. En zo was het klaar. Deze waren aantal jaren ouder dan ik, veel ouder wou ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |