quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ehm, naatje, dergelijk details kan je gerust achterwege laten heur. En in plaats daarvan een leuk plaatje draaien. :
slaap lekker!quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
Beetje een verhaal met een anti-climax![]()
Maar mijn biertje is op en ik moet opnieuw de keuze maken tussen bed en nog een biertje. Het is bed geworden.
Dank je wel Naatje en nog veel plezier gewenst allen met de show. Welterusten
het heet niet voor niets gesnater met denaterquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ehm, naatje, dergelijk details kan je gerust achterwege laten heur. En in plaats daarvan een leuk plaatje draaien. :
Dank en trusten, livelink.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
Maar mijn biertje is op en ik moet opnieuw de keuze maken tussen bed en nog een biertje. Het is bed geworden.
Jouw show.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het heet niet voor niets gesnater met denater
Gnightquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
kan je met verzoekjes wat lastiger doenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarbij voorluisteren onontbeerlijk is.
Wil wel, als je een controller hebt. Als je het nummer eerst binnen moet trekken houdt het qua tijd wel een beetje op ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je met verzoekjes wat lastiger doenMaar weet waar je het over hebt
Sleep well, Charlotte.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:11 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga slapen zometeen, bedankt voor het draaien peaceman naatje_1
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |