De Neude. Het is de Neude.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pas die quote wel even aan. Niemand dit het ziet./
Te laat....quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pas die quote wel even aan. Niemand dit het ziet./
Kost je 20 punten dit.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:48 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga mij maar even in een hoekje zitten schamen
Officieel is het 'De Neude'.. nu ik erover nadenk gebruik ik trouwens zowel het, 't en de Neudequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Neude. Het is de Neude.![]()
In historische bronnen werd het plein aangeduid met de Neude of de Neu en volgens kenners van ‘De vollekstaol van de stad Uterech‘ – geschreven door Bernard Martens van Vliet – is het ook in het stads-Utrechts de Neude
Valt me tegen van je.
Nu ik even kijk zie ik wel dat ik gezakt ben jaquote:
Dat ken ik niet inderdaad.....quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij haalt ken en kan nooit door elkaar?
wel een leuk plein. Drankje doen daar binnenkort ?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Officieel is het 'De Neude'.. nu ik erover nadenk gebruik ik trouwens zowel het, 't en de Neude
Het verschil tussen kennen, kannen kunnen we niet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij haalt ken en kan nooit door elkaar?
Haha denk niet dat mr.April dat erg op prijs zou stellenquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel een leuk plein. Drankje doen dat binnenkort ?
Dit kan ik alvast bevestigen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zal wel lekker slapen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |