oppassen jij. Voordat ik eind maart Friesland los steek en richting de Noordpool duwquote:
Cinderelladreamer, bekent dat dat je van Cinderella droomt? Beetje lesbisch dus?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nu ben ik wel tevreden over m'n UI![]()
Utreg is sowieso gewoonquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom is utreg gewoon beter. Wij hebben dat soort gekke dingen niet.
Wij hebben KBTRen de Dom.
![]()
En een leuke binnenstad
Dan ben je echt een enorme lulquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
oppassen jij. Voordat ik eind maart Friesland los steek en richting de Noordpool duw
Wordt het eindelijk een keer goed koud hierquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
oppassen jij. Voordat ik eind maart Friesland los steek en richting de Noordpool duw
Nee dat ik over sprookjes droom en over m'n droomprinsquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Cinderelladreamer, bekent dat dat je van Cinderella droomt? Beetje lesbisch dus?
fijne verbeelding heb jij. Wel in een stieren pak toch? Waar dan alleen z'n melk apparaat uit steektquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu zie ik stier aloa in de wei staan terwijl hij "gemolken" wordt door mevrouw loa.
Sorryquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Utreg is sowieso gewoon
De Dom is met een hoofdletter
Wij FOK!kers hebben de pener zo groot dat je daar prima wat grondwerk mee kan doen toch?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met een schepje zal proberen, niet zijn lul
quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met een schepje zal proberen, niet zijn lul
Ik woon net een kilometer in Frieslandquote:
waaromquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik woon net een kilometer in Friesland
Geen idee, ik heb die grens niet getekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|