Ik heb ook wel zin in een drankje. Maar ik heb alleen een fles champagne staan .quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wijntje mag ook bij hoge uitzondering
VvE vergaderingen lijkt me heel naar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
manmanman, heel de avond bezig geweest met kascommissie spelen van de VvE. Saai cijfertjes staren.
bolkquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
manmanman, heel de avond bezig geweest met kascommissie spelen van de VvE. Saai cijfertjes staren.
Is champagne niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een drankje. Maar ik heb alleen een fles champagne staan .
bollukquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou nu ook best een slok lusten ja
Oeh lekker!quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is champagne niet goed genoeg voor je?
Trek je die toch open?!quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een drankje. Maar ik heb alleen een fles champagne staan .
Fok it, ik ook.quote:
Same here.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! YOLOquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb paar speciaal biertjes koud staan, maar die zijn eigenlijk bedoeld voor morgen namiddag/avond, maar stiekem heb ik nu best zin om er eentje open te trekken
Lol.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is champagne niet goed genoeg voor je?
Niet doen niet doen....morgen pas!quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb paar speciaal biertjes koud staan, maar die zijn eigenlijk bedoeld voor morgen namiddag/avond, maar stiekem heb ik nu best zin om er eentje open te trekken
Ik moet node mijn biervoorraad aanvullen zie ik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |