Lekker gedaan maatjequote:Op woensdag 6 februari 2019 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wij waren een Robben + Depay duo voorin
Dat heb je goed begrepen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Aangezien mijn reactie verwijderd is neem ik aan dat het k woord gebruiken niet mag op dit forum?
Klopt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Aangezien mijn reactie verwijderd is neem ik aan dat het k woord gebruiken niet mag op dit forum?
Heb je het door?quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Ligt eraan in welke context, Pieter.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Ook in dagelijks leven wordt dat niet gewaardeerdquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef Vollenhoven het volgende:
De Ligt aan de context.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef Vollenhoven het volgende:
xDquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Malcom speelt binnenkort in Turkije.
Blijkbaar was het Albaquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
Wtf staan ze allemaal bij de scheids na een goal
Nu nog een gek met een megafoon.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Oh god, de toeristen in Barcelona hebben het allez allez ook eindelijk opgepikt
Of gewoon de beste voetballer ooit.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of gewoon de beste voetballer ooit.
Toch een waar genot om die man aan het werk te zien, ofnie?quote:
Jammer weerquote:
Gewoon in z'n eentje PSV oprollen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch een waar genot om die man aan het werk te zien, ofnie?
Lokkertje doorzienquote:
SPOILER: JinekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
BoeieSPOILER: JinekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
SPOILER: JinekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Lekker man, kip of kalf?quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Speelt over een paar jaar in Turkije.
lolquote:
Istanbul Bakakashaheshirquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Speelt over een paar jaar in Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |