quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
Superleuke bikini gevonden. Maar ik durf m niet te bestellen omdat ik denk dat t nooit gaat passen
.
Ik denk een constatering.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:09 schreef Trashcanman het volgende:
Is de TT een oproep of identificeer je jezelf als eentje?
Sorry, heb ff geen tijd want mijn dm box stroomt overquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weinig reactie jongen.
Had je er zelf niet meer van verwacht?
Goeie comeback.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry, heb ff geen tijd want mijn dm box stroomt over
quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu al aan die acteur van Sherlock.
Ik heb geen idee over wie je het hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme Benedict.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker!quote:
In koffie?quote:Op donderdag 7 februari 2019 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er weer zin in vandaag
Tenminste iemand die er zin in heeftquote:
altijdquote:Op donderdag 7 februari 2019 05:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tenminste iemand die er zin in heeft
Hoe is't in d'n Haag?quote:
Hoi jijquote:
Vakantie plannen voor het najaar, cadeaus halen voor mijn nichtje en naar mijn ouders. En uitslapenquote:Op donderdag 7 februari 2019 07:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
HoiAl plannen voor het weekend?
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 februari 2019 07:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vakantie plannen voor het najaar, cadeaus halen voor mijn nichtje en naar mijn ouders. En uitslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekenden zijn voor mij zo'n beetje heiligquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Weet verder nog niet wat dit weekend gaat brengen, mijn dochter is wel uit logeren dus heb wel alle vrijheidquote:Op donderdag 7 februari 2019 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
[..]
Weekenden zijn voor mij zo'n beetje heilig
Lekker wild wippen met je lover in alle kamers van het huis, kachel op 23 graden en hele dag naakt zijnquote:Op donderdag 7 februari 2019 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet verder nog niet wat dit weekend gaat brengen, mijn dochter is wel uit logeren dus heb wel alle vrijheid
Heerlijk is datquote:Op donderdag 7 februari 2019 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet verder nog niet wat dit weekend gaat brengen, mijn dochter is wel uit logeren dus heb wel alle vrijheid
Waarom heb jij toch zo'n negatieve kijk op van alles?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt alsof je naar een ijsberg vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |