We willen hier gewoon gezellig kletsen Yasmin.....advies vragen kan ook.....maar die discussies kunnen gewoon in andere topics.......vind ik danquote:
Ik ga pizza bestellen, wijffie.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Dus wat gaat iedereen eten zometeen?
Hier staat een stoofpotje te pruttelenmet een flesje zelfgebrouwen donker bier er in.
Het was een grap..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We willen hier gewoon gezellig kletsen Yasmin.....advies vragen kan ook.....maar die discussies kunnen gewoon in andere topics.......vind ik dan
Veel vlees.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:40 schreef quickstepster het volgende:
Wij gaan zelfbouwpizza etenstoofpotje is ook altijd goed, wat doe je er zoal in?
Oe zelf pizza maken is ook altijd lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:40 schreef quickstepster het volgende:
Wij gaan zelfbouwpizza etenstoofpotje is ook altijd goed, wat doe je er zoal in?
Ja idd, kwam er zo wel achter dat ik hem wel iets minder water mag geven ook. Kon nu meteen een modderbad nemenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:21 schreef quickstepster het volgende:
Oh Hestia, crosspost, ik had je instortende tafeltje even gemist
Toch balen, geeft veel troep!
Zelfbouwpizza?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:40 schreef quickstepster het volgende:
Oja kitten dan blijft het wel zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd, kwam er zo wel achter dat ik hem wel iets minder water mag geven ook. Kon nu meteen een modderbad nemen
Maar alles is weer opgeruimd, plant in nieuwe pot en ik zit weer rustig op de bank. Hopelijk overleven ze de klap.
En idd Sarabi, van een bijzettafeltje mag je toch wel verwachten dat je er ook iets op kunt zetten. In plantentopic zri iemand gewoon poten vastkitten, dat is wel een goed idee. Iig steviger dat dit kleefband.
Hier gewoon een kant en klare pizza in de oven.......Smakelijk alvast allemaal!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Stoofpotjes en zelfbouwpizza, wat een goede ideeën hebben jullie weer
Hier simpel vegaschnitzel met pommes duchesses uit de oven en gemengde groenten.
Katten kroelenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:37 schreef quickstepster het volgende:
Jullie ook alvast smakelijknet geland bij lief, nu met de katten op hem wachten
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Smakelijk allemaal!
Wij hebben net gegeten, nu tijd om naar de bios te gaan.
Mwa, op een gegeven moment dan let je er toch ook niet echt meer op lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jij bent nog wel echt jonger dan ik......
Oh ik heb er totaal geen moeite mee.......al wordt het er hier nogal eens extra ingewreven door m'n gespuisquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment dan let je er toch ook niet echt meer op lijkt mij.
Weet niet of dat voor vrouwen anders is?
Goodmorning guys and dolls!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 07:41 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Hoe was de film Sarabi?
QS lekker aan het klefbekken?
Cinderella, je sokken al aan?
Bij pathe hebben we een abboquote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb je dan abonnement van de bios ofzo? Vind hier de euroscoop vrij prijzig....
Tikt dan aardig door inderdaad.....maar als het maar goede films zijn dan!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij pathe hebben we een abbo
Alleen de films van dit weekend draaien daar helaas nietdus ja wel een duur grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |