Ja die poten zitten blijkbaar gewoon alleen met een soort kleefstrip erop geplakt, niet geschroefdquote:
Nou moet vriendlief je wel komen helpenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja die poten zitten blijkbaar gewoon alleen met een soort kleefstrip erop geplakt, niet geschroefd
Het is een tafeltje van de Action, valt ook weinig te schroeven als ik het zo zie. Heb nu plantje maar in andere pot gedaan en alles ergens anders op gezet. Andere poten zitten ook al los. Ga niet met de troep wachten tot vriendlief een keer tijd heeft hoor. En dan doe ik liever andere dingenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou moet vriendlief je wel komen helpen
Ha ha gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is een tafeltje van de Action, valt ook weinig te schroeven als ik het zo zie. Heb nu plantje maar in andere pot gedaan en alles ergens anders op gezet. Andere poten zitten ook al los. Ga niet met de troep wachten tot vriendlief een keer tijd heeft hoor. En dan doe ik liever andere dingen
Of dit was gewoon expres omdat ik het stofzuigen al de hele week uitstel. Nou moet ik welquote:
Haha, ach voor mijzelf geldt het net zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Al moet ik me juist aangesproken voelen blijkbaar![]()
Wat jammer, ookal is het van de Action je verwacht toch dat ie blijft staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is een tafeltje van de Action, valt ook weinig te schroeven als ik het zo zie. Heb nu plantje maar in andere pot gedaan en alles ergens anders op gezet. Andere poten zitten ook al los. Ga niet met de troep wachten tot vriendlief een keer tijd heeft hoor. En dan doe ik liever andere dingen
Ja en?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze van VEM
Ja hoor. De meesten zien er niet uit, maar er zijn ook hele mooie vrouwen van die leeftijd. Ook vrouwen van 40 plus kunnen er heel goed uitzien.
Maar jij bent nog wel echt jonger dan ik......quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ach voor mijzelf geldt het net zo.
Hoezo neem je het zo serieus.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je er zo mee zit, spreek hem dan in dat topic aan
Jeetje wat een attitude zeg. Dit is toch slowchat?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:30 schreef Sarabi het volgende:
Omdat je dit topic er nogal mee vervuild
Een uur (!) nadat je er ook al over begon en het in dit topic weer over heel iets anders ging.
Yep dus praat hier gezellig meequote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeetje wat een attitude zeg. Dit is toch slowchat?
Waarom deze houding?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep dus praat hier gezellig mee
Trek geen andere reacties uit andere topics naar dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |