quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoorde ik niet. Kastje stotterde net op het moment dat ze het zeiden en vond het niet de moeite waard om terug te spoelen.
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze net zo goed kan pijpen als ze kan tekenen zit jij wel snor man.
Dit was de TV challenge, dus van de aflevering van vanavond. Kun je week van tevoren gokkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg speelt komen vanzelf dezelfde items naar voren.
Dat kistje 35k wtfquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit was de TV challenge, dus van de aflevering van vanavond. Kun je week van tevoren gokken
Oh dat is wel heel nice man.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit was de TV challenge, dus van de aflevering van vanavond. Kun je week van tevoren gokken
Nehquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je ook altijd even research?
Ho shit ik ga direct kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwam een geil topic van je tegen in SEX
Serieus?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
LINKJEquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is niet verbodenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:37 schreef Charlotte3 het volgende:
Geen linkjes aub met achterlijke posts van way back
Doe ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:37 schreef Charlotte3 het volgende:
Geen linkjes aub met achterlijke posts van way back
Linkquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf alvast beginnen met snijdenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed, leuke open wedstrijd. Barca wel wat matig.
Ik denk dat wij hier een leuke meme van kunnen makenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar welk topic zijn ze hier onderweg?
Real is wel érg gevaarlijk op de counter, zo dan. Die neger is rap. En blind.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed, leuke open wedstrijd. Barca wel wat matig.
RIP AJAXquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Real is wel érg gevaarlijk op de counter, zo dan. Die neger is rap. En blind.
Ze hadden beter Barca kunnen loten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wordt niks Rens. Paar maanden te laat.
Vreselijk dat het avontuur zo moet eindigenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wordt niks Rens. Paar maanden te laat.
Ach, ik heb genoten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijk dat het avontuur zo moet eindigen
zorg dan dat een van je schoolkinderen je fok!account beheert.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja drukke week. Fulltime werken nu, trainen, twee kinderen thuis.
Hey Joquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja drukke week. Fulltime werken nu, trainen, twee kinderen thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |