Tsjahquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS / Universiteit Utrecht ‚te wit‚. #2
quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Tsjah
de TU is niet erg wit maar, geheel naar stereotype, geen enkele Noord-Afrikaan te vinden
Aziaten daarentegen
Heb geen borsten. Moet je even aan JC vragen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GC / [Vraag wat je wil] aan een homoromantische aseksuele transgender man
Vind je het niet lastig om die vragen allemaal te beantwoorden? Wordt er hier niet met je privé gespeeld?
sowwquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GC / [Vraag wat je wil] aan een homoromantische aseksuele transgender man
Vind je het niet lastig om die vragen allemaal te beantwoorden? Wordt er hier niet met je privé gespeeld?
lijkt me ook wel leuk Rensquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zo Tussen Kunst en Kitch topic?
@saind
Beetje laat vind je nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag nieuwjaarsfeest met de dresscode NY chiq
Wtf is dat
Nieuwjaarsfeest in februari. Lachwekkend.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Wtf is dat
Ik heb deze zaterdag de herenzitting.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het bier zal er niet minder om smaken
Sta op de trein te wachtenquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Zo Tussen Kunst en Kitch topic?
@saind
Hoorde ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Sta op de trein te wachten
Wat was dat glassculptuur waard? Had in de app 2000 gegokt
Genot.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk nu nog even tussen kunst en kitch. Daarna kan eventueel wel bij genoeg animo
De perfecte New York Chic outfit:quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Wtf is dat
Ik word een beetje moe van dit soort themas.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De perfecte New York Chic outfit:
Heren kunnen ervoor kiezen om strak in pak op het evenement te verschijnen. Ze hebben ook zeker de vrijheid om hier wat speelse elementen in te verwerken. Zo kan er bijvoorbeeld worden gekozen voor een strak design overhemd, colbert of polo, gecombineerd met een khaki of pantalon.
Ook wat schoenen betreft hebben heren vrije keuze. Een paar chique schoenen kunnen altijd, maar er bestaan ook sneakers die minstens even stijlvol zijn.
Om het geheel af te maken kan er gekozen worden voor een mooi designerhorloge.
De New York Chic dresscode vraagt ook om de nodige uiterlijke verzorging. Denk aan het zogeheten 'grooming'. Gezichtshaar mag, maar dan wel keurig getrimd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |